cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.779 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Antwoord van cookinglife.nl
Geachte van Hoof, Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij dat je over het algemeen tevreden bent over onze service. Het viel ons echter op dat u ons 4 van de 5 sterren gaf. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, dus als er iets is wat we beter hadden kunnen doen, laat het ons dan weten. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en zal ons helpen om onze service te verbeteren. Als u zich zorgen maakt of nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op!
29 okt 2023
Antwoord van cookinglife.nl
Goedenavond, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je positief bent over de service van Cookinglife. Veel plezier met je bestelling!
28 okt 2023
28 okt 2023
Beste Hala, Bedankt voor jouw review, wij waarderen jouw positieve feedback enorm 🙂  We vinden het fijn om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad in onze webshop. Veel plezier toegewenst met jouw aankoop en we hopen dat je snel weer een kijkje komt nemen in onze collectie! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 okt 2023
Beste Ingrid, Bedankt voor de schitterende 5 sterren! 🌟️ We zijn blij dat je tevreden bent. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 okt 2023
25 okt 2023
Beste P.T. Tijger,   Bedankt voor je positieve review! Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Wij wensen je veel plezier met de mokken! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 okt 2023
24 okt 2023
Beste A Zwaan, Bedankt voor je fijne review.  Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling.  We wensen je veel plezier met de wijnglazen en wijnstopper :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Laatste keer dat ik hier wat bestel

7 nov 2023
Beste Bas, Het spijt ons oprecht om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met je bestellingen bij ons. We begrijpen dat dit frustrerend is en willen je verzekeren dat we er alles aan doen om dit op te lossen. We nemen je feedback zeer serieus en betreuren het dat onze communicatie en service niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Het is nooit onze bedoeling geweest je dit ongemak te bezorgen. Wat betreft je huidige bestelling, ik begrijp dat je het product niet meer nodig hebt en wilt retourneren. Als je het product wilt retourneren, kan je dit doen via de volgende link: https://cookinglife.returnless.com/ In je retourformulier, zou je ook foto"s kunnen toevoegen om de staat van het product te laten zien. Ik begrijp dat je niet bereid bent om de retourkosten te betalen, gezien de situatie. We zullen dit met ons team bespreken en proberen een oplossing voor je te vinden. Ik wil je graag vragen om je ordernummer en e-mailadres te verstrekken, zodat we je bestelling kunnen vinden en dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 dec 2023

Cadeau kerst

Ik wilde een cadeau voor kerst bestellen. Omdat ik zeker wilde weten dat ik ‘m voor kerst had koos is voor het ophalen van het pakket op een vestiging. (Nijmegen) Direct na het bestellen kreeg ik een mailtje dat ze hem daar niet op voorraad hadden, ik kreeg de vraag of ik de bestelling wilde annuleren, hierop heb ik gereageerd dat ik dat niet wilde maar of ze me konden aangeven wat de verwachte levertijd was en of het wellicht mogelijk was om het cadeau bij een andere vestiging op te halen , op dit mailtje heb ik geen reactie gehad. Enkele dagen later heb ik gebeld met de klantenservice met de vraag ‘en nu?’. Daar heb ik ook aangegeven dat ik het cadeau ook op een andere vestiging kon ophalen, ze gingen voor me uitzoeken wat er gedaan kon worden en ik zou teruggebeld worden. 3 dagen later nog niks gehoord. Gister heb ik maar weer zelf gebeld met de vraag ‘En nu?’. Daar kreeg ik te horen dat het product op geen enkele locatie op voorraad was en dat ook onbekend was wanneer het artikel weer op voorraad zou zijn. Toen heb ik de bestelling geannuleerd (waar ik overigens geen bevestiging van het gekregen…)
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wesley, Onze oprechte excuses voor de teleurstelling en het ongemak dat je hebt ervaren bij het bestellen van het cadeau voor kerst. Het spijt ons enorm dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat het product niet op tijd beschikbaar was. We begrijpen de frustratie van het niet kunnen leveren van het cadeau voor de feestdagen. Het is zeer spijtig dat we er niet in zijn geslaagd om je tijdig van de benodigde informatie te voorzien en de bestelling correct te annuleren. We willen je laten weten dat we de bestelling nu hebben geannuleerd en het bedrag terug hebben gestort. Onze excuses voor het ontbreken van de bevestiging hiervan. Als we je nog op een andere manier van dienst kunnen zijn of als je verdere vragen hebt, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We streven ernaar om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen en onze diensten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Klantenservice?

Ik heb twee sets van vershoudbakjes besteld, een set van 7 bakjes en een set van 3 bakjes. 10 bakjes in totaal dus. Deze zou ik volgens de order contents moeten ontvangen in twee keer een set van 3 bakjes en twee keer een set van twee bakjes. Echter heb ik 1 set van 3 bakjes ontvangen en drie sets van 2 bakjes. In totaal dus 9 bakjes, 1 te weinig. Hier heb ik telefonisch contact over gehad en de mevrouw aan de lijn gaf tot twee keer toe aan dat ik maar even moest wachten want dat andere bakje kwam dan met een latere levering. Toen ze eindelijk door had dat de bestelling verkeerd ingepakt was gaf ze aan dat ik dan maar een mail moest sturen. Dit heb ik op 19 december gedaan en hier heb ik tot op heden nog geen reactie op. Ik mis een bakje, zo moeilijk lijkt het mij niet om die nog even op te sturen als je een fout maakt.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Femke, Onze oprechte excuses voor de problemen die zijn ontstaan bij de levering van je vershoudbakjes. Het spijt ons enorm voor het ongemak en de verwarring die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen de frustratie volkomen, en het had niet mogen gebeuren dat je een bakje miste in je bestelling. We streven naar een foutloze service en betreuren het dat we in dit geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan. Om dit recht te zetten, hebben we direct actie ondernomen. Een nieuwe set vershoudbakjes is inmiddels naar je onderweg als compensatie voor het ontbrekende bakje. Je zou hierover ook een e-mail moeten hebben ontvangen met alle details. Nogmaals onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie.  Mocht je verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we kunnen helpen, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We willen er alles aan doen om je vertrouwen terug te winnen en ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring met ons hebt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
31 okt 2023

Slechte service

Bestelling geplaatst. Twee dezelfde artikelen besteld,die ik cadeau ga geven. Deze zijn in een te krappe doos verpakt. De artikelen waren samen ruim 27 cm breed en zijn verpakt in een doos van 25-26 cm. Bij het opendoen van de omdoos zag ik dat de 2 doosjes in mekaar gedrukt waren en allebei flink kapot waren. Heb dit aangegeven bij Cookinglife. "Artikelen zijn nog bruikbaar, dus ze doen er NIETS aan". Ik had nog een artikel gekocht dat wel goed was. Doordat het bedrag boven 50 euro zat, kreeg ik 5 euro korting. Uiteindelijk heb ik de 2 doosjes op eigen kosten terug mogen sturen. Het bedrag dat ik terugkreeg was minus 5 euro en niet naar ratio, voor het artikel wat ik wel behouden heb! Dus koop NOOIT iets bij hen, je wordt belazerd!
1 nov 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de service. Op het artikel zelf zat geen beschadiging, wanneer het artikel beschadigd was hadden wij het in goede orde met je opgelost! Omdat alleen de doos een beschadiging had doen wij hier niks voor. Dit is ook omdat je de doos normaliter direct weg gooit en nergens anders meer voor gebruikt. Een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
18 jan 2024

Ik heb problemen ivm een aankoop van karaf van Eva Solo, bestelling 51278

Ik heb problemen ivm een aankoop van een karaf van Eva Solo. Ik kreeg direct bericht dat deze niet op voorraad was, en dat ik kon annuleren. Ik heb toen direct geannuleerd. Ik was verbaasd toen later (vorige week woensdag) het bericht kwam, dat hij onderweg was. Donderdag kreeg ik na een vraag van mij over de aangekondigde bezorging van Post.nl, dat ik hem moest weigeren. Het gaat om bestelling 51278. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. De mailwisseling was steeds met een andere persoon van klantenservice. Het is alsof deze mensen de berichten van hun collega's niet kunnen of willen lezen. Ik ben behoorlijk boos over de gang van zaken. Met vriendelijke groet, Carla Speklé
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Carla, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan rondom uw aankoop van de Eva Solo karaf. We begrijpen dat de situatie verwarrend en frustrerend voor u is geweest, en we willen onze excuses aanbieden voor alle verwarring en problemen. We hebben uw annuleringverzoek niet op tijd gezien en we vinden het spijtig te vernemen dat het product toch is verzonden en dat u het advies kreeg om het te weigeren bij bezorging. We begrijpen dat dit tot verdere complicaties heeft geleid. Op dit moment hebben we nog geen bevestiging ontvangen dat het pakket is geretourneerd. Om dit op te helderen, hebben we een onderzoek gestart in samenwerking met onze verzendpartner. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast hebben we u ook een e-mail gestuurd met meer details over de huidige stand van zaken en de stappen die we ondernemen. We begrijpen uw boosheid en waarderen uw geduld terwijl we dit probleem aanpakken. Nogmaals onze excuses voor alle ongemakken en we hopen op uw begrip terwijl we dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Besting verloopt moeizaam

Voordat ik bestelde klopte de tekst op de website over verzendkosten niet. Dit zou vanaf 49,95 voor Ned. gratis zijn, maar in mijn winkelmand werden toen wél kosten berekend. Het bleek pas vanaf 59,95 gratis te worden verzonden. Bestelling aangepast en toch besteld.... Nadat ik mijn bestelling geplaatst had kreeg ik binnen 12 min een mail dat het artikel even niet voorradig was en dat ik spoedig een juiste levertijd te horen krijg. Helaas is het nu al 2 weken stil, er is geen opvolging van mijn bestelling meer gekomen. Het lijkt mij niet dat IK hier achteraan hoef te gaan. Een update over mijn order binnen 2 weken zou niet misstaan.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Martijn, Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. Graag horen we van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik had een aantal artikelen van Walra besteld. Van te voren nog gebeld om te vragen of ik de artikelen op tijd binnen zou hebben. Het antwoord was; daar kan ik helaas niks over zeggen. En dan krijg je een dag later mail dat er een aantal artikelen niet leverbaar zijn, dat aantal was mijn hele bestelling. Dat betekende dus dat ik alsnog geen cadeau had en eigenlijk ook geen tijd meer had om nog iets te regelen. Als er op de site had gestaan dat het niet leverbaar was of de telefoniste had me dat gezegd dan had ik die tijd nog wel gehad. Ik baalde hier dus stevig van.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lia, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de beschikbaarheid van de artikelen. We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd te weten of je bestelling geleverd kan worden, en we betreuren dat we in dit geval niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Onze excuses dat de voorraadstatus niet duidelijk gecommuniceerd is, en we nemen je feedback hierover zeer serieus. We hebben je annuleringsverzoek ontvangen en willen je laten weten dat we een terugbetaling in werking hebben gezet. Het spijt ons dat we niet aan je wensen konden voldoen, en we begrijpen de teleurstelling. Als er iets is waarin we je nog verder kunnen assisteren of als je verdere vragen hebt, neem dan alsjeblieft contact met ons op via info@cookinglife.nl. We waarderen je begrip in deze situatie en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je beter van dienst te zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank je wel voor je feedback. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Geen heldere communicatie. Antwoord mails met tips ?? Vaag. Waarom kun je niet chatten(aub geen robot) of nog beter bellen. Ik had een bestelling gedaan dan krijg je direct een bevestiging. Helaas konden jullie mij geen garantie geven voor de hele bestelling dus heb ik deze na 2 dagen geannuleerd. Maar dan krijg je geen duidelijke bevestiging van de annulering. Misschien hadden jullie de artikelen wel in een andere kleur maar dat kun je dan niet vragen omdat de je niet even kan bellen of chatten. Jammer want jullie hebben leuke producten.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Dries, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de communicatie. We streven ernaar om altijd duidelijk te zijn in onze communicatie, dus het is jammer om te horen dat dit niet het geval was. Wat betreft telefonisch contact, je kunt ons bereiken op +31 (0)88 145 14 99. We zijn beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. We bieden op dit moment geen live chat aan, maar we nemen je suggestie zeker in overweging. Het is inderdaad zo dat wanneer een product niet op voorraad is, we geen garantie kunnen geven over de levering. Gelukkig is je gehele bestelling inmiddels voorradig en verzonden :) Wat betreft de beschikbaarheid van andere kleuren, we proberen altijd de meest actuele voorraadinformatie op onze website te tonen. Mocht je vragen hebben over de beschikbaarheid van bepaalde producten, dan kun je altijd contact met ons opnemen. We waarderen je feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik was positief verrast toen er meteen gemeld werd dat een deel van mijn bestelling niet op voorraad is. Minder prettig was dat vervolgens ook de rest van mijn bestelling niet werd geleverd. Zeker in Sinterklaastijd is dat heel vervelend. Er werd keurig gemeld dat als ik van een deel van mijn bestelling af wilde zien ik dat kon melden. Dat heb ik gedaan en vervolgens werd mijn hele bestelling geannuleerd. Kan ik op het laatste moment nog iets anders regelen. Dit was de eerste en meteen de laatste keer dat ik hier wat bestel.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sanneke, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons enorm dat je ervaring met ons niet aan je verwachtingen voldeed. We zetten ons altijd in om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is erg teleurstellend om te horen dat we in jouw geval tekort zijn geschoten. Het is inderdaad erg vervelend dat je bestelling niet compleet was en dat uiteindelijk je hele bestelling geannuleerd werd. Dit is niet de service die we willen bieden - vooral niet tijdens de Sinterklaas periode. We willen graag onze excuses aanbieden voor het ongemak. We willen graag kijken wat we kunnen doen om deze situatie te verbeteren. Zou je ons kunnen laten weten welke producten je oorspronkelijk had besteld en welke je nog wilt ontvangen? We doen ons best om ervoor te zorgen dat we aan je behoeften kunnen voldoen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je ons nog een kans wilt geven om te laten zien dat we beter kunnen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Niets voorradig, geld nog steeds niet terug

Bestelling geplaatst voor Riedel glazen, 12 stuks in totaal en deze direct betaald, kreeg nog geen twee minuten later een mailtje met de mededeling dat niets op voorraad is. Ik heb gevraagd om een terugbetaling, geen reactie, drie keer gebeld, telkens werd er gedaan alsof ze nergens van wisten. Gevraagd om bevestiging van annulering, niet gekregen en wordt, ondanks belofte, ook niet teruggebeld. Snap niet wat hier aan de hand is, was in de veronderstelling dat ik met een betrouwbare partij te maken had.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sanne, Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt! Excuses voor het ongemak. Je bestelling voor de Riedel glazen is inderdaad geannuleerd omdat de producten niet op voorraad waren. We hebben je een mail gestuurd om je verder te informeren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
De pannetjes die ik besteld had bleken niet leverbaar. Na betaling kreeg ik las te horen dat ze niet voorradig waren. Dat was vorige week. Ik heb nu nog mijn geld niet terug. Daarna bestelde ik bij Woldring dezelfde pannetjes. Hier gebeurde hetzelfde. Ook hiervan nog geen geld terug gehad. Twee maal dik 50 euro. Deze twee bedrijven zijn dus Van dezelfde eigenaar. Hier ga ik nooit meer iets bestellen. Laat op de website meteen weten of iets voorradig is, dat is wel zo prettig voor de klanten
16 dec 2023
Beste Hanny, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet voorradig hebben van de pannetjes die je besteld had. We begrijpen je frustratie en betreuren het dat dit twee keer is gebeurd. We hebben je e-mails ontvangen en ons team heeft actie ondernomen. Beide orders zijn geannuleerd en we hebben de terugbetalingen in werking gezet. Het spijt ons dat dit niet op tijd is gebeurd en dat dit tot ongemak heeft geleid. We begrijpen het belang van transparantie met betrekking tot voorraadinformatie en zullen ons best doen om dit te verbeteren. Het is onze intentie om onze klanten altijd duidelijkheid te bieden over de beschikbaarheid van producten. Nogmaals onze oprechte excuses voor de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We waarderen je feedback en als er nog andere vragen zijn of als we nog iets anders kunnen doen om te helpen, laat het ons alsjeblieft weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Slechte klantenservice

Ik heb geen goede ervaring met de klantenservice. Ze horen je aan, maar doen echt niks met je klacht. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Terwijl als je via bol.com bij ze besteld mag alles wel gratis retour. Dus je kunt beter shoppen bij Bol.com dan bij hun eigen site! Dat mag best duidelijker worden vermeld. Ook hoef je geen hulp te verwachten wanneer je een kortingscode vergeten bent te innen. Hier heb ik echt wel betere ervaringen mee met webwinkels.
23 dec 2023
Beste Karin, Bedankt voor je review.  Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Het klopt inderdaad dat de retourkosten via onze eigen website voor eigen kosten zijn, wanneer je via Bol.com de bestelling plaatst zit dit namelijk bij de prijs inbegrepen! Wat je aangeeft, betreft de kortingscode is ook correct, het is helaas niet mogelijk om met terugwerkende kracht een korting in werking te zetten, onze excuses.  Wij wensen je desondanks het opgelopen ongemak je fijne feestdagen toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
16 nov 2023
Spullen werden niet geleverd. Zelf achter alles aan gegaan, 1 item was niet op voorraad meer, ze zouden de andere twee gaan opsturen. En dan later het andere item als deze weer op voorraad zou zijn. Helaas kregen wij niets toegezonden, daarop gevraagd om geld retour. Hier ook wederom geen reactie mogen ontvangen. Daarop gaan bellen en uiteindelijk mijn geld terug ontvangen. Helaas heeft Cookinglife niet waar kunnen maken om ons een goed gevoel te geven.
17 nov 2023
Beste Michael, Bedankt voor het delen van jouw ervaring en onze oprechte excuses voor de teleurstelling die je hebt ervaren. Het spijt ons echt dat we niet aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We begrijpen de frustratie van het wachten op de bestelling en het moeten navragen van de status. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om je deze ervaring te bezorgen. We zullen ons uiterste best doen om onze voorraadstatus accurater te tonen op onze website en ons proces te verbeteren, zodat dit soort situaties vermeden kunnen worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik had twee producten besteld. Vlak na de bestelling kreeg ik een bericht dat 1 van de 2 producten niet op voorraad is (waarom valt het dan nog wel te bestellen?) dus dat die later nageleverd zal worden. Twee dagen later krijg ik een mail dat beide producten niet op voorraad zijn. Klantenservice reageert slecht tot niet op mailwisseling en ik wacht na een week nog steeds op de confirmatie van mijn annulering. Geen aanrader!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Maurice, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet leveren van de artikelen die niet op voorraad bleken te zijn. We hebben de order geannuleerd en onmiddellijk een terugbetaling in werking gezet. Je hebt hierover nu een e-mail ontvangen om dit te bevestigen. We begrijpen hoe teleurstellend dit voor je moet zijn geweest en we doen ons uiterste best om dit recht te zetten. Om toekomstige problemen te voorkomen, zullen we ons nog strikter richten op het bijhouden van onze voorraadstatus om dit soort situaties te voorkomen. Als je nog verdere vragen hebt of als we ergens mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife