cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.779 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Willens en wetens ingebreke

5 febr. order geplaatst en betaald. Ca. 25 min later mail ontvangen: artikel niet op voorraad, krijg bericht zodra nieuwe leverdatum bekend is. Artikel was afgeprijsd, niet duidelijk of bij de latere levering dezelfde prijs geldt. 6 febr. gemaild en gebeld omdat artikel nog NIET op website als "niet op voorraad" vermeld stond en nog steeds besteld en betaald kon worden. Slechte zaak, dus bestelli
17 feb 2024
Beste Kim, We begrijpen je frustratie en willen je verzekeren dat we dit serieus nemen. Het spijt ons zeer voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling en de afhandeling daarvan. Dit is absoluut niet de service die we nastreven. Wij hanteren een wettelijk terugbetalingstermijn van 10 dagen voor een terugbetaling, hierin kunnen wij het proces helaas niet versnellen. Ik zie dat de terugbetaling op 12 februari, 7 dagen na jouw bestelling, is verwerkt en terugbetaald. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als er nog iets is waar ik je mee kan helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met me op te nemen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jan 2024
Slechte informatie op de site. Op de site staat dat je een opmerking kan toevoegen voordat je gaat afrekenen bij een cadeaubon, dit is echter niet het geval, dus verkeerd bezorgd. Klantenservice gebeld en die wist niet wat er mee te moeten, uiteindelijk na 3 dagen zelf het initiatief genomen om aan te geven dat ik ook naar de winkel kon komen, toen in de winkel was het binnen 5 minuten geregeld…
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anouk, Wat vervelend om te horen dat je ervaring met ons niet naar wens was. We doen ons uiterste best om correcte informatie op onze website te plaatsen en onze klantenservice zo behulpzaam mogelijk te maken. Echter, het lijkt erop dat we in jouw geval tekort zijn geschoten. Bedankt voor je feedback, we nemen dit zeker mee om onze dienstverlening te verbeteren. Het is goed om te horen dat het uiteindelijk in de winkel wel snel voor je is opgelost. We hopen dat je desondanks nog steeds van je aankopen geniet. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

geannuleerd product toch geleverd. retourneren tegen eigen kosten

mijn bestelde product zou op voorraad zijn. via een email meldde men mij dat dit toch niet het geval was, met uitstel van levering als gevolg. per kerende post geannuleerd, want ik kon er niet op wachten. geen reactie. email hestuurd: geen reactie. retourneren mag alleen tegen eigen kosten. hier bezwaar tegen gemaakt: geen reactie. wat is dit voor een tent? mij ziet men er niet meer terug.
16 dec 2023
Beste Rein, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet tijdig reageren op je annuleringsverzoek en de daaropvolgende communicatie. Dit is niet het niveau van service dat we nastreven en we betreuren het ten zeerste dat je deze ervaring hebt gehad. We begrijpen de frustratie vanwege de onjuiste voorraadinformatie en de gevolgen daarvan voor de levering van je bestelling. Als tegemoetkoming voor onze fout willen we graag de retourzending voor je regelen op onze kosten. Om dit zo soepel mogelijk te maken, hebben we je zojuist een e-mail gestuurd met een gratis retourlabel, zodat je het product zonder extra kosten kunt retourneren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de vertraging in onze reactie. We waarderen je feedback enorm en we hopen dat we je vertrouwen in onze service kunnen herstellen. Als er nog verdere vragen zijn of als we iets anders voor je kunnen doen, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Cookinglife: nooit meer!

Een voorradig artikel besteld, maar bleek er toch niet te zijn. Bestelling geannuleerd, tien dagen gewacht op mijn geld ... niets. Gebeld en toen bleek het niet geannuleerd te zijn. Terug wachten op een terugbetaling. Net ontdekt dat ze 22,99 euro terugstortten i.p.v. 224,99 euro, dat is 202 euro te weinig! Terug gebeld, terug flauwe excuses en nog meer wachten. Tip: koop hier niet!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Veke, Het spijt ons enorm om te horen over de vele problemen die zijn ontstaan tijdens het verwerken van je bestelling. We bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor alle ongemakken en frustraties die je hebt ervaren. We begrijpen volledig je teleurstelling en frustratie. Dit is absoluut niet de service die we willen bieden. We hebben jouw situatie onmiddellijk doorgezet naar onze financiële afdeling voor een snelle oplossing. Ze zijn op de hoogte van de fout en werken er met spoed aan om het resterende bedrag zo snel mogelijk terug te betalen op de door jou gebruikte betaalmethode. We streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk recht te zetten. We begrijpen dat dit een enorme bron van frustratie voor je is geweest en we bieden nogmaals onze oprechte verontschuldigingen aan voor alle ongemakken. Mocht je nog verdere vragen hebben of als er iets is wat we kunnen doen om het goed te maken, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We staan klaar om te assisteren en willen er alles aan doen om je vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Waardeloze service. Bestelling geplaatst, diezelfde dag nog een mail gekregen dat de producten mogelijk een langere levertijd hadden, als ik dit wilde annuleren moest ik zo spoedig mogelijk op de mail reageren. Dit dan ook gedaan. Vervolgens dagen niks meer vernomen ondanks meermaals gemaild. Tot op heden: géén producten en ook mijn geld NIET retour. Zeer slechte service en webshop!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Melissa, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Dat is zeker niet de ervaring die we je willen geven. Ik zie in ons systeem dat je bestelling inderdaad een langere levertijd had en dat je ervoor gekozen hebt om de bestelling te annuleren. Het spijt ons dat je hierover niet duidelijk bent geïnformeerd. Gelukkig heb je in de tussentijd de terugbetaling al mogen ontvangen.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak, wij wensen je fijne feestdagen toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Na enkele goede ervaringen nu een slechte

Na enkele goede ervaringen nu een hele slechte. Bestelde producten blijken helemaal niet op voorraad. De telefonische klantenservice heeft een slechte verbinding en de dame spreekt met een dermate sterk accent dat het gesprek nauwelijks te volgen is. Ze stelt irrelevante vragen, zet je een paar keer in de wacht en verwijt mij dat ik de order niet gewoon zelf heb geannuleerd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kees, Onze oprechte verontschuldigingen voor de teleurstellende ervaring die u heeft gehad met onze service. Dit is zeker niet de norm die we streven na te leven. We begrijpen de frustratie die is ontstaan door het niet op voorraad zijn van de bestelde producten en de moeilijkheden met onze klantenservice. Dit hoort niet zo te zijn en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om deze kwestie op te lossen, hebben we zojuist een mail gestuurd met een update over de status van uw order en enkele mogelijke oplossingen. We willen heel graag van u horen om te verzekeren dat we de gepaste stappen zetten om dit recht te zetten en uw vertrouwen terug te winnen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en de moeilijkheden die u heeft ondervonden. We staan klaar om elke verdere hulp te bieden en hopen op een kans om deze situatie recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Voorraad op site klopt niet.

Bestelling geplaatst en betaald, artikel was in voorraad op de site. Binnen 10 tal minuten kreeg ik een email dat het product helaas niet op voorraad was. Ik heb daarop meteen gebeld om te vragen wanneer het art. weer op voorraad zou zijn, maar dat wist ze niet. Heb toen meteen bestelling geannuleerd. Inmiddels een week verder, maar geld is nog steeds niet teruggestort.
23 dec 2023
Beste H.J.W.S, Vervelend om te horen dat je verzoek tot annulering niet goed is gegaan, onze excuses hiervoor! In ons systeem zie ik dat je gisteren contact hebt gehad met een collega en de terugbetaling direct in orde is gemaakt.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak, wij wensen je fijne feestdagen toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Je denkt een product te bestellen wat op voorraad is(producten die niet op voorraad zijn daar staat het bij) vervolgens betaal je en binnen een uur een e-mail dat het niet geleverd kan worden(dat weten ze heel snel) maar vervolgens moet je 10 dagen wachten voordat geld teruggestort is..( nu dag 7 en nog niets terug)..schandalig..nooit meer iets bestellen hier!
23 dec 2023
Beste Simone, Allereerst wil ik je bedanken voor je feedback, die zeer gewaardeerd wordt. Wij hebben je zojuist via de mail geïnformeerd over de huidige status van de terugbetaling.  Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij dit graag! Wij wensen je alvast fijne feestdagen!🎄  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
CB
Ciska B.
Hardenberg
28 jan 2024
Het produkt is voor lange tijd niet leverbaar. Dit is pas gecommuniceerd toen ik zelf ging navragen hoe lang het nog ging duren voor levering want ik wachtte al 7 dagen en op site stond 2-3 dagen. Nu wacht ik op teruggave van geld, dus ik vind: na bestelling aangeven wat de echte levering is of niet voorradig en snellere retour gave van het geld.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ciska, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het frustrerend is om langer te moeten wachten dan verwacht. Het is niet onze bedoeling om onze klanten in het ongewisse te laten en we streven ernaar om altijd de meest actuele leveringsinformatie te geven. Wat betreft de terugbetaling, volgens ons systeem is het aankoop bedrag op 26/01 teruggestort op jouw rekening. We waarderen je feedback en zullen deze zeker meenemen in onze voortdurende inspanningen om onze dienstverlening te verbeteren. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Duurt lang

Ik heb 27 december besteld, tot heden niks gehoord of ontvangen? Alleen dat druk was even geduld moest hebben. Is nu week en 3 dagen geleden. Volgende dag geleverd klopt niks van. Tweede keer dat ik wat bestel hier. Deel 1 is nooit verzonden 14 dagen moeten wachten tot het geld eens terug was
6 jan 2024
Beste Karlijn, Bedankt voor je bericht en sorry voor het ongemak.  Ik zie inderdaad dat jouw bestelling op 27 december is geplaatst en nog niet verzonden is.  Dit is absoluut niet de service die we willen bieden. Via de mail hebben wij je geïnformeerd over de status van je bestelling!  Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Lijkt een onbetrouwbaar bedrijf, 16-10 een gedeelte van een bestelling ontvangen, direct gereclameerd, 5 dagen later een nietszeggend afwijzend antwoord, na 5 verdere mails ook met bewijzen verstuurd geen reactie meer ontvangen. geen geld terug, geen nalevering, we horen niets. Wat nu?
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Oosterwijk. Het spijt ons te horen dat je een onvolledige bestelling hebt ontvangen en dat je niet tevreden bent met de opvolging. Dit is zeker niet de ervaring die we onze klanten willen bieden. Zojuist hebben wij je per mail een update gegeven betreft je bestelling en je zult de gehele order spoedig ontvangen! Onze excuses voor het opgelopen ongemak.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Pakketje is verdwenen. Het zou in Veenendaal bezorgd worden, maar na onduidelijke communicatie met de klantenservice en uiteindelijk een trip naar de winkel blijkt hij daar niet te liggen. Ik wil graag mijn bestelling annuleren, maar ook daar is geen oor naar bij de klantenservice
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ester, Het spijt ons dat je pakket niet op de verwachte locatie was. We hebben je bestelling geannuleerd en een terugbetaling in werking gezet. We hebben je hierover al geïnformeerd via de mail. Mochten wij nog wel iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij het graag!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Bestelling zonder overleg met mij als klant geannuleerd. Hierdoor korting kwijtgeraakt, geen producten en slechte klantenservice. De dames van de klantenservice zeiden letterlijk 'ik kan niks voor je doen'. Geen excuses, geen verontschuldiging. Heel jammer. Hier bestel ik niet meer.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lapricia, Het spijt ons ten zeerste voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met onze service. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen volkomen hoe belangrijk het is om transparant te zijn over bestellingen en eventuele annuleringen. Het is vervelend om te horen dat je niet tijdig op de hoogte bent gebracht over de annulering van je bestelling. Dit had beter gekund en we bieden onze oprechte excuses aan voor het gebrek aan communicatie. Onze leverancier heeft ons recent laten weten dat het artikel niet meer leverbaar is, wat heeft geleid tot de annulering van je bestelling zonder dat we je daarover hebben geïnformeerd. We begrijpen dat dit jou in een lastige positie heeft gebracht, vooral vanwege het verlies van de korting en het ontbreken van de bestelde producten. Echter zie ik dat mijn collega jou een mail heeft gestuurd op 07/12 om dit uit te leggen en jouw een nieuwe kortingscode heeft gegeven. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 okt 2023
Hele slechte aftersales bij problemen. Van kasje naar de muur. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Medewerkers zeggen dat ze A doen en dan terugbellen maar doen het niet. En afhandeling gaat moeizaam. Niemand lijkt beslissingen te kunnen nemen. Ik ga niets meer kopen bij u!
27 okt 2023
Beste Reinder, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons ten zeerste dat je ontevreden bent. We begrijpen dat je problemen hebt gehad bij je recente aankopen bij Cookinglife. We willen je laten weten dat we laatste tijd aanzienlijke verbeteringen hebben doorgevoerd in onze systemen en processen om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Tegelijkertijd zijn we verhuisd naar een nieuw magazijn en kantoor. Dit mag geen excuus zijn voor jouw problemen uiteraard, maar ik wil het toch graag vermelden. Om je probleem nu zo snel mogelijk op te lossen, heb ik je een e-mail gestuurd om samen de ontstaande situatie op te lossen. Nogmaals onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken, en we waarderen je geduld. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Bestelling werd geannuleerd,zonder terugbetaling tot nu toe

Bestelling werd geannuleerd,zonder reden. En er werd een terug betaling beloofd . Maar nu na ruim een week,nog geen bericht en laat staan een rbedrag op mijn rekening. Erg matige service. Ben benieuwd naar jullie reactie?? 0614419919 of siebje2@ziggo.nl Groet Sieb Zwerwer
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sieb, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling en de daaropvolgende annulering. We begrijpen dat een vlotte afhandeling van groot belang is, en het spijt ons te horen dat dit niet naar tevredenheid is verlopen. Na controle van onze administratie blijkt dat het artikel van je bestelling helaas niet op voorraad was. Om je de keuze te geven, hebben we je een e-mail gestuurd met de vraag of je wilt annuleren of wilt wachten op de beschikbaarheid van het artikel. Je hebt aangegeven te willen annuleren, en daaropvolgend hebben wij de annulering verwerkt. Jouw bestelling is op 19/01 geannuleerd en in de bevestigingsmail van de annulering hebben we aangegeven dat het bedrag binnen 10 werkdagen wordt teruggestort.  Om je meer duidelijkheid te geven en eventuele verdere vragen te beantwoorden, hebben we je zojuist nog een e-mail gestuurd waarin we de situatie opnieuw uitleggen en de verwachte termijn voor de terugbetaling verduidelijken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip in deze situatie.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Bevoorrading winkel Nijmegen, communicatie over verzending artikelen, telefonische bereikbaarheid laat te wensen over. Voorheen een prachtige zaak met mooie artikelen. Dit is mijn laatste bestelling, ik kom daarna niet meer bij coockinglife in Nijmegen. Jammer!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback en het spijt ons ten zeerste dat je ervaring dit keer niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen dat communicatie en bereikbaarheid essentieel zijn en het spijt ons dat dit niet goed is verlopen. We streven ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we betreuren het ten zeerste dat we je teleurgesteld hebben. We willen graag de kans krijgen om deze kwestie recht te zetten en je vertrouwen terug te winnen. Mocht je ooit van gedachten veranderen of als we iets kunnen doen om de situatie te verbeteren, staan we altijd open voor verdere communicatie. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
10 feb 2024
Is al tweede keer dat ik iets bestel en krijg ik een mail terug dat de artikelen niet op voorraad. Jij kunt de artikelen betalen en bestellen staat op zijn website maar geen informatie over zijn voorraad . Ik vind het jammer dat niet genoeg informatie geeft.
10 feb 2024
Beste Lionel, Wat vervelend om te horen dat je twee keer iets hebt besteld en vervolgens een e-mail hebt gekregen dat de artikelen niet op voorraad zijn. Dat is inderdaad niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak Het spijt ons dat we niet duidelijk genoeg hebben gecommuniceerd over de beschikbaarheid van onze producten. We werken er voortdurend aan om onze website te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten altijd correct geïnformeerd zijn over de voorraadstatus van onze artikelen. We zullen uw opmerkingen serieus nemen en proberen onze processen te verbeteren, zodat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 okt 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen, krijg geen updates. Moest zelf mailen waarna het bleek dat wat ik had besteld toch niet op voorraad was, ook al was dat op de website wel, en nu is er een backorder. Dat zou drie dagen duren ik wacht nu alweer vier.
24 okt 2023
Beste Steven van Griethuijsen, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je nog steeds op je bestelling wacht. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, vooral als je verwacht dat je producten op voorraad zijn. In je bestelling zie ik dat wij inmiddels alles op voorraad hebben, wij verwachten dat je bestelling vandaag ons magazijn zal verlaten.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 dec 2023
17 december een le creuset grillpan besteld en betaald, was op voorraad toen ik hem bestelde, maar is nog steeds niet geleverd, en weet ook niet wanneer hij wel geleverd gaat worden…. Is nu al de tweede keer dat mij dit gebeurd met een aankoop.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Hans, We willen onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor de vertraging in de levering van je Le Creuset grillpan. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit moet zijn, vooral gezien het feit dat dit niet de eerste keer is dat je dit hebt meegemaakt. We zijn verheugd je te kunnen informeren dat je pakket vandaag wordt bezorgd. We hopen dat deze grillpan een geweldige aanvulling zal zijn op je keuken en dat je er veel plezier aan zult beleven. Jouw ervaring is van het grootste belang voor ons, en we willen ervoor zorgen dat je volgende aankoop bij ons vlekkeloos verloopt. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 jan 2024
Took money and then no contact. After many contact attempts finally answer on here and some excuse no stock This seems to be common practice and a way for them to try and keep your money Not recommend, still have not had my money back!
Antwoord van cookinglife.nl
Dear Rene, We sincerely apologise for the inconvenience you experienced and appreciate you taking the time to share your concerns. We are very sorry that your order did not meet expectations and that there was a lack of communication in this regard. We recognise that this situation is unacceptable and aim to manage our stock status more accurately so that future customers do not face similar problems. We received your cancellation request on 29/01 and would like to let you know that we have taken action. A refund has been initiated, and we sent an email to you on the same day with details of the refund. We understand that this has been an unpleasant experience for you, and we assure you that we are doing all we can to process the refund as quickly as possible. If you have any further questions or if there is anything we can help you with, please feel free to contact us at info@cookinglife.nl. Again, our sincere apologies for any inconvenience, and we appreciate your understanding as we deal with this matter. Kind regards, Team Cookinglife