cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.779 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Artikel niet leverbaar

Als je iets hebt besteld, kan er dan niet direct gezien worden dat het artikel niet te leveren is. Dan weet je dat kan je ergens anders bestellen nu ben je toch een week je geld “ kwijt” Positief was wel dat er snel teruggestort was👍
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ria, Bedankt voor je bericht en feedback. We begrijpen dat het vervelend is om te ontdekken dat een artikel dat je hebt besteld niet op voorraad is nadat je de bestelling al hebt geplaatst. We werken er hard aan om onze voorraadinformatie zo nauwkeurig mogelijk te houden, maar soms kan er een verschil zijn tussen de weergegeven voorraad en de daadwerkelijke voorraad in ons magazijn. We zijn blij om te horen dat je het positief vond dat we snel hebben kunnen terugstorten. Ons team streeft ernaar om dit soort situaties zo snel mogelijk op te lossen. We hopen dat je in de toekomst weer een keer bij ons komt shoppen en we beloven dat we ons best zullen doen om je een nog betere ervaring te bieden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Geen bestelling ter plaatse.

Op den dag van de levering zijn wij het huis niet buiten geweest,maar de chauffeur is nooit ter plaatse geweest. Bijgevolg zijn we verplicht geweest de auto uit de garage te halen en 3 kilometer moeten rijden om het pakje te bekomen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ronny, Bedankt voor je review. Het is niet de bedoeling dat je zelf achter je pakket aan moet, echter kun je dit zelf aangeven bij de vervoerders. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
PK
Peppe K.
Alkmaar

Doen alsof ze de laagste prijs hebben.

Ze adverteren met de laagste prijs op Google. Bestel je het is het niet voorradig. De prijzen kloppen ook niet. Probeer je hier een vraag over te stellen krijg je geen reactie. Je moet ook nog betalen voor je retouren. Waardeloos!
30 dec 2023
Beste Peppe Klamer, Wat spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over je ervaring bij Cookinglife.  We vinden het belangrijk dat onze klanten een fijne ervaring hebben en nemen je feedback dan ook zeer serieus. Het is inderdaad zo dat het kan voorkomen dat een product niet meer op voorraad is nadat je een bestelling hebt geplaatst.  We doen ons uiterste best om de voorraad zo actueel mogelijk te houden, maar soms is er een kleine vertraging tussen de verkoop en de update in ons systeem. We begrijpen dat dit vervelend is en werken eraan om dit te verbeteren. Wat betreft de prijzen, wij bieden de scherpste prijs aan, niet met de laagste prijs. Daarnaast hebben wij je geïnformeerd over de niet kloppende prijzen via de mail.  Mocht je verdere vragen hebben, vernemen wij het graag! Fijne jaarwisseling gewenst. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
LB
Liz B.
Groningen
17 nov 2023
Voor het betalen van de online bestelling aangeven wat de levertijd is. Wat er ook fout is: als je de order wilt annuleren omdat de levertijd na betaling onbekend is, je moet vechten om je geld binnen 10 dagen terug te krijgen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lizette, Bedankt voor het delen van je ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de levertijd van je bestelling. Het spijt ons dat het artikel dat je wilde hebben op dat moment niet voorradig was. We begrijpen hoe belangrijk het is om duidelijkheid te hebben over levertijden bij online bestellingen. Het is vervelend als die verwachting niet wordt waargemaakt. Wat betreft de terugbetaling, we willen graag verduidelijken dat we ons uiterste best hebben gedaan om hierin snel te handelen. Het terugstorten van het bedrag heeft binnen vier dagen na de aankoopdatum plaatsgevonden, ruim binnen de wettelijke termijn van 10 werkdagen Nogmaals onze excuses voor de teleurstelling rondom de levertijd en het ongemak bij de terugbetaling. Mochten er verdere vragen zijn of als we nog iets voor je kunnen betekenen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je feedback enorm en streven ernaar om onze diensten te verbeteren waar mogelijk. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
29 okt 2023
Hele week wacht ik op m’n thermoskan die ik hard nodig heb. Spijt dat ik deze gekozen heb want kennelijk is deze niet leverbaar. Maar daar krijg ik geen bericht over. Wel al de 5e mail wat ik nog meer kan kopen. Balen!!!!!!
Antwoord van cookinglife.nl
Goedenavond Loes, Bedankt voor je review. Mijn excuses dat wij het artikel niet direct kunnen leveren. Ik zie dat wij je Thermoskan morgen ontvangen in ons magazijn! Wij zullen het zo spoedig mogelijk verwerken en versturen. Via de mail word je hiervan op de hoogte gesteld.

Klantenservices

Cookinglife heeft een zeer slechte klantenservices. Gemiddelde reactie tijd op een mail is meer dan 10 werkdagen. Daarnaast komen ze de levertijd uit hun webshop ook niet na. Cookinglife is daarom geen betrouwbare site.
Antwoord van cookinglife.nl
Natuurlijk, hier is een passende reactie: Beste Hans, Onze oprechte excuses voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met onze klantenservice. Het spijt ons ten zeerste dat je gemiddeld meer dan 10 werkdagen hebt moeten wachten op een reactie op je e-mail. Dit is absoluut niet de service die we nastreven en we begrijpen je frustratie. We erkennen ook dat onze levertijden niet overeenkwamen met wat op onze website stond vermeld, en we bieden hiervoor onze oprechte verontschuldigingen aan. Dit hoort niet te gebeuren en we begrijpen volledig dat dit jouw vertrouwen in ons heeft geschaad. We willen graag benadrukken dat we jouw feedback serieus nemen. We zijn ons bewust van de drukte en we werken eraan om onze reactietijd te verbeteren en onze beloftes wat betreft levertijden na te komen. We zijn blij te horen dat we inmiddels contact hebben gehad via e-mail. Mocht er nog iets zijn waarmee we je kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen. We willen er alles aan doen om deze situatie recht te zetten en je vertrouwen terug te winnen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Nog steeds niets ontvangen en reageren niet op mijn mails en als je belt wacht je 20 minuten terwijl je de eerstvolgende wachtende bent. Na 20 minuten heb ik de verbinding verbroken. Benieuwd of er nog iets komt
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ank, Wat vervelend om te horen dat je nog niets hebt ontvangen en dat je tijd hebt moeten verspillen in de wachtrij. Onze excuses hiervoor. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We waarderen je geduld en we zullen ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik zie dat je bestelling met nummer #ZCMSCL8137984 nog in het proces van verzamelen is in ons magazijn. Zodra dit proces is afgerond, sturen we je bestelling zo snel mogelijk op. Je ontvangt dan ook een e-mail met de track en trace code waarmee je de levering kunt volgen. Ik begrijp dat het wachten vervelend is, maar we verzekeren je dat we er alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan weten. We staan altijd voor je klaar.
Reeds 4 keer een mail gestuurd om een bestelling te annuleren en betaald bedrag terug te krijgen, echter NUL RESPONS van de klantenservice!! Ik vind het schandalig!!! Hoe lang moet dat nog duren??? BIZAR!!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Karen, We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in de verwerking van uw annuleringsverzoek. We begrijpen dat het frustrerend is om geen respons te ontvangen, en we waarderen uw geduld en begrip. Door de toenemende drukte heeft het even geduurd voordat we uw annuleringsverzoek hebben kunnen verwerken. We willen u echter geruststellen dat we uw verzoek hebben ontvangen en dat het aankoopbedrag op 26/01 is teruggestort. We begrijpen dat dit niet de service is die u van ons had verwacht, en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank u wel voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 nov 2023

Product is erg mooi, service kan beter

Product is erg mooi. Service kan vele malen beter. Helft van mijn bestelling is niet op voorraad en je krijgt geen duidelijk antwoord wanneer je de rest mag verwachten. Ook niet na het sturen van een mail
24 nov 2023
Beste Fenna, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan bij je bestelling. We begrijpen je frustratie volledig en willen je verzekeren dat we er alles aan doen om dit recht te zetten. We hebben je zojuist een e-mail gestuurd met een gedetailleerde statusupdate van je bestelling, inclusief informatie over de verwachte levering van het resterende deel. We hopen dat deze informatie meer duidelijkheid schept en tegemoetkomt aan je verwachtingen. Nogmaals excuses voor de verwarring en dank voor je geduld. Mocht je nog verdere vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ze reageren nooit op e-mails of instagram. Geven verkeerde informatie door wat betreft retourneren. Sturen verkeerde artikelen op. Ik wacht nog steeds op een terugbetaling. Ik bestel hier NOOIT MEER.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wafae, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je ontevreden bent over onze service, onze excuses hiervoor.  Wij hebben je een mailtje verzonden met betrekking tot de status van je retourzending.  Mocht je verdere vragen hebben vernemen, wij het graag van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Contact opnemen!!! Of geld terug

Contact opnemen. Ik heb besteld en betaald. Ik krijg melding dat het niet voorradig is. Ik stel een vraag en nog een vraag , maar geen antwoord en geen geld retour. Jammer van het verjaardag s kado
7 nov 2023
Beste Desiree de Hollander, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen en je geen reactie hebt ontvangen op de mail.  Onze excuses hiervoor! Zojuist hebben wij je geïnformeerd via de mail over je bestelling 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Beter mensen op de hoogste brengen van de voorraad van jullie producten Heb een week op m’n product gewacht Geen mail gehad dat ie niet op voorraad was Uiteindelijk zelf maar gebeld Zo slecht
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Tjalling, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling niet op voorraad was. Volgens onze gegevens is je bestelling al terugbetaald. Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
16 dec 2023
Betere communicatie en als je iets niet op voorraad heb niet eerst laten bestellen en betalen en dan zeggen niet op voorraad en dan duur het een eeuwigheid eer ze je geld terug storten
17 dec 2023
Beste Adrie, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak.  Het is absoluut niet onze bedoeling om je ervaring bij ons zo te laten verlopen.   Ik heb zojuist je bestelling geannuleerd en een mail gestuurd ter informatie. Mochten wij nog wel iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Blijkbaar is het bestelde produkt niet…

Blijkbaar is het bestelde produkt niet op voorraad. Hier werd ik pas na betaling op geattendeerd. Ik zit nu al een week te wachten op vervolginfo over de afhandeling van de bestelling
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henk, Bedankt voor uw bericht en sorry voor het ongemak. Het klopt dat de Peugeot Zoutmolen Paris Naturel 22 cm is nog niet verzonden. Gelukkig zal u niet lang meer op uw bestelling hoeven te wachten. Vandaag hebben wij een nieuwe voorraad vanuit de leverancier binnengekregen. Hierdoor kunnen wij uw order eind deze week vervoeren. Zodra de order ons magazijn verlaat, ontvangt u de trackinggegevens. Bedankt voor uw geduld en begrip.
Geen goede voorraad. Slecht callcenter. Geld is nog niet terug. Kookpunt had het wel op voorraad en leverde de volgende dag. Dus Cookinglife is niet druk maar slecht georganiseerd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marc, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over ons voorraadbeheer en onze klantenservice. We streven er altijd naar om zowel onze voorraad als onze service zo goed mogelijk te beheren, en het spijt ons dat we in jouw geval niet aan de verwachtingen hebben voldaan. Volgens onze gegevens hebben wij je bestelling op 15/12 geannuleerd en op 19-12 terugbetaald. Wij wensen je een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
DV
di v.
hengelo

beantwoording mail

stuur geen antwoorden die door een computer zijn aangemaakt. Als ik een vraag stel, is het ergerlijk wanneer je een automatisch gegenereerd antwoord krijgt dat nergens op slaat.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Di van Beers, Bedankt voor je review.  Vervelend om te horen dat je niet naar wens bent geholpen via de mail.  Onze excuses hiervoor! We zien dat je inmiddels je bestelling in ontvangst hebt mogen nemen, wij wensen je daarom ook veel plezier met je bestelling toe! Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij het graag van je :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Voor paar honderd euro aan thermos kannen besteld en er werd een kookboek geleverd. Gelukkig telefoon nummer ergens online kunnen vinden maar op heden nog geen geld terug gehad!
7 nov 2023
Beste House of Orange, Bedankt voor je review! We begrijpen dat het vervelend is dat je enkel een kookboek hebt ontvangen in plaats van de thermoskannen.  Het kookboek had je moeten ontvangen als presentje bij thermoskannen, helaas is dit fout gegaan.  Wij zijn blij om te horen dat het inmiddels al met je is opgelost :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Was teleurgesteld, stond binnen 2a3 dagen de bestelling in huis, dus besteld, scheen t helemaal niet op voorrraad. Vervolgens 10 dagen voordat ik geld op rekening had, jammer!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anja, Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet helemaal goed is gegaan. Ik zie inderdaad dat je bestelling van de Ipuro geurstokjes niet op voorraad was op het moment dat je deze bestelde. Onze excuses voor de verwarring. Normaal gesproken proberen we dit soort zaken duidelijk te communiceren op onze website. Ook is het zeker niet de bedoeling dat je zo lang moet wachten op je terugbetaling, ik zie dat dit binnen 7 dagen is gebeurd. Afhankelijk van je bank kan dit uiteraard een extra dag of twee in beslag nemen. We nemen jouw feedback serieus en zullen dit meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen dat ondanks deze ervaring, je in de toekomst toch weer voor Cookinglife kiest.
2 nov 2023

Bestelling gedaan en betaald deel niet voorradig.

Bestelling gedaan en betaald. Daarna bleek dat 1 besteld artikel, van de 2, niet op voorraad was. Nu, week later krijg ik te horen dat ze contact met me gaan opnemen
2 nov 2023
Beste Loes, Bedankt voor jouw feedback! We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ondervonden vanwege de beschikbaarheid van ons product. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn wanneer je een artikel bestelt en dit niet op voorraad blijkt te zijn. We nemen je feedback serieus en we zullen hard werken om ervoor te zorgen dat de voorraadstatus van onze producten voortaan duidelijker en nauwkeuriger wordt weergegeven op onze website. Om je situatie zo snel en soepel mogelijk op te lossen, hebben we een e-mail naar je gestuurd met verdere instructies en om je persoonlijk te assisteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We waarderen je geduld en begrip en horen graag van je hoe we jou verder van dienst kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Aangeven op welke termijn je je bestelling kunt verwachten. Na bevestiging van mijn bestelling namelijk na een week nog niets gehoord wanneer de bezorging zal zijn
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Miranda, Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je contact hebt gehad met een collega over een oplossing. We hebben je zojuist een mail gestuurd om je hierover te informeren. Wij wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife