cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.779 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

23 nov 2023
slechte klantenservice. Telefonisch niet bereikbaar, via mail duurt het meerdere dagen voordat er een reactie komt. En als je dan dan op reageert duurt het weken.
24 nov 2023
Beste Ilona, Onze welgemeende excuses voor de vertraging en het ongemak dat je hebt ervaren bij het bereiken van onze klantenservice. Momenteel ervaren we inderdaad een uitzonderlijke drukte, waardoor onze reactietijd langer is dan normaal. Dit heeft helaas tot vertraging geleid bij het beantwoorden van telefoontjes en e-mails, waarvoor we oprecht spijt hebben. We willen benadrukken dat we ons uiterste best doen om onze klanten zo snel mogelijk van een reactie te voorzien en hun vragen of problemen op te lossen. Jouw feedback is voor ons erg waardevol en we streven ernaar om onze service te verbeteren, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we danken je voor je begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Artikel besteld en betaald. Bleek achteraf niet beschikbaar. Nu een week verder en nog geen terugbetaling! Wel 21 keer dezelfde mail reactie. Echt dramatisch!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Karl, Wat vervelend dat je nog steeds wacht op je terugbetaling. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Omdat het product niet beschikbaar is, hebben wij een terugbetaling voor je in orde gezet! Via de mail heb je meer informatie van ons ontvangen betreft deze terugbetaling.  Wat je aangeeft, betreft de spam aan mails, dit is helaas een error geweest in ons mail systeem waardoor er meerdere mails per uur zijn verzonden.  Wij hopen dat dit je niet te veel ongemak heeft opgeleverd! Wij wensen je fijne kerstdagen toe.  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 nov 2023
ik heb 50 setjes soepkommen besteld heb er helaas 2 ontvangen , daarna een mail gestuurd die tot nu toe niet is beantwoord. hopelijk lukt het op deze manier !
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Eric, Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te horen dat je ons niet hebt kunnen bereiken. We proberen klanten altijd zo snel mogelijk van een reactie te voorzien, maar dit kan door de drukte helaas wat langer duren dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor dit ongemak. Door de grootte van jouw bestelling, is deze in meerdere pakketten verstuurd. De overige 48 setjes zijn volgens ons systeem op 10/11 geleverd. Nogmaals excuses voor het ongemak. Veel plezier met je nieuwe soepkommen! We hopen dat ze perfect zijn voor gezellige momenten en smakelijke soepen. Eet smakelijk :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Op 17 november bericht gestuurd dat ik het geld graag teruggestort wilde hebben. Tot op heden geen geld ontvangen. Omdat het bestelde niet op voorraad was!!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anneke, Bedankt voor jouw bericht. Het spijt ons te horen dat je nog steeds wacht op de terugbetaling. We zien in ons systeem dat de bestelling momenteel onderweg is vanuit de winkel Groningen naar ons magazijn.  Zodra wij de zending hebben ontvangen in ons magazijn zul je hiervan op de hoogte worden gehouden en de terugbetaling ontvangen.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
26 okt 2023

UITVERKOCHT!

Ik had wat besteld en er stond op voorraad, toen kreeg ik een mail met dat het toch niet op voorraad was! Er stond ook niks bij per wanneer dan wel weer
27 okt 2023
Beste Nienke, Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te horen dat het artikel dat jij besteld hebt momenteel niet op voorraad is. Onze excuses hiervoor! Het gebeurt helaas soms dat er meerdere klanten tegelijk een artikel bestellen waar weinig voorraad van is. Dit kan ervoor zorgen dat de status van het artikel nog niet bijgewerkt is wanneer je deze bestelt en deze dus eigenlijk niet meer op voorraad is. Dit is natuurlijk geen excuus voor jouw probleem, maar we wilden het toch graag uitleggen. Ik heb je nu een mail gestuurd met informatie over de levertijd van jouw bestelling. Nogmaals excuses voor het ongemak en we wensen je alvast veel plezier met jouw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 okt 2023
Product bestel, blijkt het niet op voorraad te zijn, nu maar wachten, en weet niet wanneer zij het binnen gaan krijgen of wanneer ik het mag verwachten?
27 okt 2023
Beste Achim, Bedankt voor jouw review. Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor dit ongemak. Het gebeurt helaas soms dat er meerdere klanten tegelijk een artikel bestellen waar nog maar weinig voorraad van is. Dit kan ervoor zorgen dat de status van het artikel nog niet bijgewerkt is wanneer je deze bestelt en deze dus eigenlijk niet meer op voorraad is. Hoewel dit geen excuus is voor jouw probleem, wilden we het toch graag uitleggen. We hebben je een mail gestuurd met informatie over de levertijd van jouw bestelling. We hopen je daarmee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je ons gerust mailen of bellen (telefoonnummer: 088 145 14 99). Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
als iets niet leverbaar is ,en er is vooraf betaald moet er sneller het geld terug betaald worden. ik wacht al tien dagen en hoor nog steeds niets.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henk Annie van der Plas, Het spijt ons te horen dat je nog steeds op je terugbetaling wacht. Normaal gesproken betalen we je binnen 14 dagen terug nadat je bestelling is geannuleerd of je retourzending is verwerkt. Dit is de wettelijke termijn. Zojuist is de bestelling geannuleerd en zul je spoedig de terugbetaling ontvangen! Onze excuses voor het opgelopen ongemak en een fijne kerst gewenst 🎄  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
29 okt 2023
Mijn servies is niet ontvangen en ik krijg mijn geld niet terug. Als ik een mail stuur krijg ik spaanse berichten terug. Dit lijkt met geen service.
1 nov 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je servies niet hebt ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd met alle informatie over het onderzoek wat wij zijn gestart bij de bezorgdienst! Een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 dingen besteld en betaald maar niet leverbaar. Hoe kan dat? Na een week nog geen planning of retour. De beste manier om een klant kwijt te raken!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nynke, Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door de incorrecte voorraadstatus op onze website. We begrijpen de frustratie die ontstaat wanneer een besteld artikel niet op voorraad blijkt te zijn. Op dit moment hebben we helaas nog geen concrete verwachte leverdatum voor het artikel dat niet op voorraad is. We begrijpen dat dit teleurstellend is en we willen u verzekeren dat we er hard aan werken om deze kwestie op te lossen. We willen u graag op de hoogte houden en zullen u direct informeren zodra we meer details hebben over de levering van het ontbrekende artikel. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we zijn vastberaden om dit recht te zetten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging. Als er nog verdere vragen zijn of als we u op enige manier kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We stellen uw geduld enorm op prijs. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
27 jan 2024
Ik wacht nog steeds op 1 item. En krijg geen duidelijkheid over wanneer dit komt. Ik heb gevraagd voor mijn geld terug, maar krijg geen reactie…
27 jan 2024
Beste Floor, Bedankt voor je review.  Excuses voor de vertraging en het ongemak dat je hebt ervaren. We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen! We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
7 nov 2023
Verkeerde product geleverd. Klacht is ingediend en na 1 week nog geen reactie ontvangen! Het was de eerste bestelling en ook de laatste keer.
8 nov 2023
Beste  P.Cambassedes, Bedankt voor je review!   Wat vervelend om te horen dat je een verkeerd product hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat wij dit vandaag hebben opgepakt in ons retourportaal. We hopen het zo snel mogelijk op te lossen!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ik heb aangegeven dat de bestelling die ik ontvangen heb niet overeenkomt met de afbeelding ik zit al ruim een week te wachten op een reactie!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Claudia Wemmers, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat de etagère niet overeen komt met de afbeelding, onze excuses hiervoor! Zojuist heb je een mail van ons ontvangen, wij horen graag van je :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Nou 7 dagen geleden een mosselpan besteld. Nog geen enkel idee wanneer deze geleverd gaat worden. Is voor een verjaardag morgen. Dus.......
Antwoord van cookinglife.nl
Goedenavond, Mijn excuses, ik zie dat je hebt aangegeven om de bestelling te annuleren. Wij hebben je bestelling toen geannuleerd, je hebt de terugbetaling ook al terugontvangen op je rekening! Als je nog vragen hebt horen wij dit graag van je.

Geen voorraad

Ik heb 5 dingen besteld. Cooking life meldt het deze niet in voorraad zijn, maar incasseert wel het bedrag. En vervolgens bleef het stil.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marga, Bedankt voor je review. Onze excuses dat je geen mail hebt ontvangen, ik kan zien in onze gegevens dat je bestelling vandaag is geleverd. Wij wensen je ondanks de vertraging veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
1 nov 2023
Duidelijk aangeven op de site dat het artikel niet op voorraad is. Kan nu heel lang duren en weer lange weg om geld terug te krijgen
2 nov 2023
Beste Frits, Bedankt voor jouw feedback! We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ondervonden vanwege de beschikbaarheid van ons product. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn wanneer je een artikel bestelt en dit niet op voorraad blijkt te zijn. We nemen je feedback serieus en we zullen hard werken om ervoor te zorgen dat de voorraadstatus van onze producten voortaan duidelijker en nauwkeuriger wordt weergegeven op onze website. Om je situatie zo snel en soepel mogelijk op te lossen, hebben we een e-mail naar je gestuurd met verdere instructies en om je persoonlijk te assisteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We waarderen je geduld en begrip en horen graag van je hoe we jou verder van dienst kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Bieden iets aan in de webshop wat vervolgens noet leverbaar is (2x), nu moet ik weer op mijn geld wachten en ergens anders opzoek.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste CD Schubart, Het spijt ons ontzettend dat het door jou bestelde artikel niet op voorraad is. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om hierdoor te moeten wachten op je geld en een alternatief te moeten zoeken. We streven ernaar om de voorraadinformatie op onze website zo actueel mogelijk te houden, maar soms kan het voorkomen dat een artikel uitverkocht is op het moment dat de bestelling wordt geplaatst. We zijn bezig om de terugbetaling zo snel mogelijk voor je in orde te maken.  Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Bestelling van 9 januari nog steeds niet geleverd omdat het niet op voorraad is. Bestelling is al wel volledig betaald.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Aukje, Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet geleverd is. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is, zeker omdat je al betaald hebt. Het komt soms helaas voor dat een artikel niet voorradig is. Ik zal je een mail sturen met alle informatie die je nodig hebt. Je kan ons dan ook laten weten wat wij voor je kunnen doen! Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!
11 nov 2023
Op de website staat dat borden in voorraad zijn, maar na bestelling blijkt dat niet zo te zijn, terwijl wel al betaald is
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marjan, Bedankt voor jouw review. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan. We vinden het spijtig dat de borden, ondanks de voorraadstatus op de website, niet direct leverbaar waren na je bestelling. We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn. We willen je verzekeren dat we dit serieus nemen en stappen zullen ondernemen om onze voorraadstatus sneller bij te werken. We zullen onze uiterste best doen om je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van wanneer de artikelen weer op voorraad zijn en geleverd kunnen worden. Als je de bestelling wilt annuleren of als je geïnteresseerd bent in een vervangend product, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen. We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je alsnog tevreden bent met je aankoop. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Slechte communicatie!!!!! Nog steeds geen geld terug ontvangen! Ik koop nooit maar dan ook nooit meer iets bij jullie!
23 dec 2023
Beste Marijke Panhuis, Bedankt voor je feedback, jammer om te horen dat je ontevreden bent over onze service! Vanwege de huidige drukte hebben we helaas je verzoek tot annulering niet eerder kunnen behandelen.  Gelukkig zie ik in ons systeem dat je de terugbetaling inmiddels al hebt ontvangen vanuit onze financiële afdeling.  Onze excuses voor het opgelopen ongemak en fijne kerstdagen gewenst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Onvolledige bestelling…

Heb een niet volledige bestelling ontvangen. Wel betaald. Dit aangegeven via de website, echter nog steeds geen reactie.
16 dec 2023
Beste Henriette, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door de onvolledige levering van je bestelling. We hebben je bericht ontvangen en begrijpen de frustratie die hieruit kan voortkomen. Er is helaas een fout opgetreden in ons systeem, waardoor een deel van je bestelling niet is verstuurd. We hebben meteen actie ondernomen en je een e-mail gestuurd om deze kwestie op te lossen. Ons doel is om dit snel en naar tevredenheid voor jou op te lossen. We waarderen je geduld en begrip terwijl we deze situatie rechtzetten. Als er nog andere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife