Ractem- Logo - Beoordelingen

Ractem

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden873 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Ractem

24 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer eenvoudige navigatie door de website met veel volledige informatie over de producten. Zeer snelle levering. Product zeer goed beschermd voor transport. Slechts één nadeel. Als ik de bestelling analyseerde, kon ik ervan uitgaan dat ik misschien nog meer accessoires nodig had (die al op de website werden aanbevolen, maar die ik over het hoofd had gezien). Een eenvoudig herinneringsmailtje zou fijn zijn geweest (ik ben geen professional). Op de out-of-hours online chat werd niet gereageerd zoals geadverteerd in de chat. Het was ook niet zo belangrijk en ik heb er niet op aangedrongen. Op dit kleine puntje na, was al het andere uitstekend en volledig aan te bevelen.
26 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
De stelling voldoet aan alle verwachtingen. Ik heb haar samen met een collega in elkaar gezet, met praktisch geen ervaring, met een vezelhamer; er waren in totaal 3 stellingen. De levertijd was correct en het contact met het bedrijf tijdens de levering was ook erg goed. Op onze werkplaats passen niet meer Ractem stellingen, omdat die nu vol is. Bedankt!
4 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede prijs, goede levering, goede service. We hebben eerst een stelling gekocht om te controleren of alles klopte, kwaliteit, levering, enz. En omdat het goed ging, hebben we het herhaald. De tweede levering was hetzelfde, alles was perfect, dus we gaan de aankoop later zeker herhalen.
14 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling
Levering binnen de tijd die in de algemene voorwaarden staat. Het was heel gemakkelijk om de aankoop te doen en ik vond het materiaal voor een betere prijs dan op andere sites, zelfs met de verzendkosten erbij.
4 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles was in orde, maar er ontbraken 6 bouten met bijbehorende moeren. Ik verwachtte dat de bouten met de bijbehorende sluitringen zouden komen, maar ze stuurden alleen schroeven en moeren.
Geïmporteerde beoordeling
Alles was geweldig, van de telefonische klantenservice die mijn eerste twijfels oploste tot de snelheid van de levering. En het product is fantastisch: robuust en goed afgewerkt.
5 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling
De levering was erg snel, de goederen worden voor de deur op straatniveau afgeleverd. Belangrijk om te weten voor het geval je het materiaal achteraf mee naar boven moet nemen.
29 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goed. Het transportbedrijf had een klein foutje, maar de klantenservice was geweldig en heeft dat snel en vakkundig opgelost. Een echte aanrader.
29 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
De website is erg intuïtief en snel. Klantenservice ook erg goed, om twijfels op te lossen, en blij met het product. Ik zou weer bij hen kopen.
Geïmporteerde beoordeling
De configuratie van de stellingen is eenvoudig en duidelijk. Geen verrassingen in de vorm van hogere kosten aan het einde van de bestelling.
Geïmporteerde beoordeling
De winkelervaring op de website is duidelijk en gemakkelijk. De ervaring met de aankoop en verzending: snel en probleemloos.
17 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer vriendelijke service toen ik belde en efficiënte bezorgservice. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop. Bedankt!
28 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede informatie in de online shop en makkelijk te bestellen. Snelle levering. Ik raad ze aan.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding, gemakkelijk te kopen via de website.
27 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goede kwaliteit van het product, ik had de levering graag sneller gezien.
27 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goede, onberispelijke service, zorgvuldig en attent. Ik raad ze aan!
16 sep 2024
Op tijd geleverd. Gemakkelijk te monteren. Rekken van hoge kwaliteit
30 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prijs aangepast, bestelling ok, perfecte levering. goed product.
18 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ze zouden de factuur bij de levering moeten toevoegen.
21 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en snelle reactie op leveringsfouten.