Ractem- Logo - Beoordelingen

Ractem

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden873 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Ractem

10 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling
Levering zeer goed. Eenvoudige navigatie op het web.
13 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling
De opbergrekken zijn precies wat ik zocht.
13 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snel en materialen van goede kwaliteit.
7 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling
Geweldig bedrijf en zeer professioneel.
11 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede kwaliteit. Eenvoudige montage.
17 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het hele proces was onberispelijk.
28 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede service en snelle levering!
22 aug 2024
11 sep 2024
Snel.
6 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik vond dit bedrijf bij toeval op zoek naar opbergrekken om de typische huishoudelijke goederen op te slaan. Ik keek op het web en het was heel gemakkelijk om de verschillende modellen te vinden. Na een lange review besloten we om de C-Max 200 te kopen voor zijn eenvoudige montage, prijs en stevigheid. Toen het aankwam was de verpakking zeer geschikt, geen stoten, geen krassen, geen schade .... Het rek is puntgaaf afgeleverd.
30 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Allereerst waren ze erg vriendelijk om me telefonisch te adviseren en me te helpen de ideale afmetingen voor mijn opslagruimte te kiezen. Toen de bestelling eenmaal was geplaatst, had ik het binnen 7 werkdagen in huis. Wat de kers op de taart zou zijn geweest, was dat de vervoerders het pakket in dezelfde opslagruimte hadden achtergelaten, want 120 kg verplaatsen is geen sinecure.
29 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
“Zeer goede kwaliteit, maar aangezien dit de vierde keer is dat ik een aankoop doe en ik de prijzen van twee en drie jaar geleden vergelijk, heb ik gemerkt dat de prijzen drastisch zijn gestegen. Heel wat meer dan de gecumuleerde CPI. Maar het is wat het is, take it or leave it, want het product is van hoge kwaliteit en ik zal een nieuwe aankoop moeten doen.
21 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goede ervaring met RACTEM. Het product is erg goed en relatief eenvoudig te monteren door twee personen. Het enige minpuntje is dat een van de profielen van het ST-150 rek een beetje krom was en dat we het met de rubberen hamer recht moesten zetten. De transporteur was ook erg aardig en nam voor de levering contact met ons op.
16 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles was geweldig, de bestelling kwam heel snel aan. Eén onderdeel was beschadigd door het transport en dat hebben ze binnen 24 uur opgelost. Ze zijn niet de goedkoopste, maar het is het zonder twijfel waard, zowel voor de kwaliteit van de materialen als voor de professionaliteit.
22 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
De ervaring was erg positief. De bestelling arriveerde in een perfecte verpakking en eerder dan gepland. Honderd procent aan te bevelen.
30 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
De gebruiker jmagu50@yahoo.es is Jesús María Alonso en ik heb aankopen gedaan van zwagers en schoonzonen, naast mijn eigen aankopen”.
12 aug 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer tevreden met de aankoop. Levering heeft de 5 werkdagen niet overschreden. Ik zou de aankoop zonder twijfel herhalen.