Ractem- Logo - Beoordelingen

Ractem

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden873 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Ractem

Geïmporteerde beoordeling
Alles perfect, zeer attent vanaf de twijfels in het aankoopproces tot de verzendinformatie, een echte aanrader.
Geïmporteerde beoordeling
De rekken zijn erg goed, maar helaas is het wat lastig om de sleutels te plaatsen om de moeren vast te draaien.
18 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
De website is erg intuïtief; je kunt gemakkelijk de verschillende opties voor elk model vinden. Zeer compleet.
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goed, onberispelijke service, zorgvuldig en attent. Ik beveel ze aan, we zullen zeker nog een keer kopen.
Geïmporteerde beoordeling
Jullie zijn een stelletje cracks! Het mooiste is dat er geen schroeven nodig zijn om de stelling op te bouwen.
6 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mijn verrassing was dat toen ik twee van de planken opende, ze met hobbels kwamen en de frames waren geplet.
Geïmporteerde beoordeling
We misten een onderdeel, maar dat hebben ze meteen geleverd zonder enig probleem. Voor de rest alles perfect
4 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Uiteindelijk alles correct en in orde. Snelle levering. De medewerker van de klantenservice is fantastisch.
25 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
De verzendkosten zouden lager moeten zijn of in ieder geval gratis voor bestellingen van meer dan 100 euro.
7 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
De navigatie op de site is heel gemakkelijk, je vindt snel wat je zoekt en de informatie is heel correct.
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling is goed aangekomen. Houd er rekening mee dat het materiaal op straatniveau geleverd wordt.
Geïmporteerde beoordeling
De navigatie op de website, het aankoopproces en de aandacht tijdens de bestelling waren uitstekend.
Geïmporteerde beoordeling
Alles perfect, zeer snel en geen probleem, perfect. Ik zal zeker weer kopen als ik iets nodig heb.
26 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goede ervaring, materiaal van hoge kwaliteit en gemakkelijk te monteren. Ik zou het herhalen.
17 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer positieve feedback. Goede kwaliteit/prijs en levering binnen de gestelde tijd. Een aanrader!
22 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Na het bekijken van verschillende opties koos ik voor de Ractem en ik ben blij met mijn aankoop.
18 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
De producten zijn van goede kwaliteit, de instructies op de website zijn duidelijk en eenvoudig.
Geïmporteerde beoordeling
Gebruiksvriendelijk en makkelijk te vinden wat je zoekt. Duidelijke en ongecompliceerde prijzen.
16 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zoals altijd een efficiënte en snelle service. Erg blij met het product en de goede kwaliteit.
Geïmporteerde beoordeling
Perfect. De service is onverslaanbaar. Ze zorgen voor alles. Goede kwaliteit. Een aanrader!