Ractem- Logo - Beoordelingen

Ractem

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden873 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Ractem

Geïmporteerde beoordeling
De bezorger bracht het tot aan mijn huis ondanks dat de bezorging aangaf dat het alleen op straatniveau zou zijn. Erg vriendelijk!
Geïmporteerde beoordeling
Alles was geweldig en gemakkelijk. De verzending was ook geweldig omdat ze belden voor de levering voor het geval er niemand was.
Geïmporteerde beoordeling
Dit is de tweede keer dat ik bij deze winkel koop. Ik koop altijd met gepersonaliseerde instructies en alles is perfect. Bedankt.
Geïmporteerde beoordeling
Goede onderdelen voor de juiste prijs. De levering was perfect en alles was zeer goed verpakt en op tijd geleverd. Alles perfect!
14 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
De navigatie op het web is goed, de serrvice erg goed omdat er een kapot legbord kwam en ze stuurden me meteen een ander na.
25 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel tevreden met de bestelling, één trekstang is "slecht" verzinkt, maar over het algemeen is het product compleet en goed.
23 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
De service van zowel de web, als de telefonische aandacht erg goed. De levering was op tijd en de service was fantastisch.
Geïmporteerde beoordeling
Zeer snelle levering, de stelling arriveerde met een kleine oneffenheid, maar dit heeft de functionaliteit niet beïnvloed.
Geïmporteerde beoordeling
De bezorger was erg vriendelijk, ondanks dat hij op een pallet kwam, hielp hij me met zijn karretje om het te verplaatsen.
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede prijs en zeer behulpzaam te allen tijde wanneer het nodig is om contact met hen op te nemen met de klantenservice.
Geïmporteerde beoordeling
De online aankoop was erg gemakkelijk en de bezorgservice was supersnel. Ik kon mijn bestelling altijd volgen. Geweldig!
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling voldeed aan mijn verwachtingen. Afmetingen zoals gevraagd en eenvoudig te monteren volgens de instructies.
10 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles perfect, vlotte communicatie, snelheid van levering, levering voor op schema en communicatie met de transporteur.
17 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Geweldige service, geweldige levering en geweldige stellingen. Ik ben blij om te weten dat er bedrijven als deze zijn.
6 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik ben tevreden over het product, de verpakking, de ontvangsttijd en de correcte transportkosten. Een echte aanrader.
3 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
De producten zijn van uitstekende kwaliteit. De site is erg duidelijk en werkt perfect. De levering verliep vlot.
17 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het slechte was om het op straat af te leveren, en dat je niet de service hebt om het in het magazijn te zetten.
Geïmporteerde beoordeling
Ze waren erg behulpzaam, van aankoop tot levering. Mogelijk om met ze te praten in het Engels en het Nederlands!
Geïmporteerde beoordeling
Perfecte communicatie, ze lossen je twijfels binnen twee minuten op en de verzending en levering is fantastisch.
1 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles verliep heel soepel. Bedankt! We hebben de rekken nog niet kunnen installeren, maar het ziet er goed uit.