Ractem- Logo - Beoordelingen

Ractem

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden873 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Ractem

29 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Er is geen enkele “maar” aan het product toe te voegen. Het rek is stabilel en de beveiliging is perfect, beter dan ik had verwacht. De klantenservice is erg vriendelijk. Nu begrijp ik niet hoe ik, nadat het al vaker is gebeurd (door de gelezen meningen), met dit transport kan blijven werken, het is helemaal niet goedkoop en de dagen gingen voorbij en ik ontving de bestelling niet, omdat er niets werd opgelost kreeg ik de mobiel van een verantwoordelijke van de delegatie en ik kon de bestelling de dag nadat ik met hem had gesproken ontvangen; maar de bezorger vertelde me dat het pakket was vergeten in een hoek van het magazijn zonder enige intentie om te worden gedistribueerd. Hoewel, zoals ik al zei, het product van zeer goede kwaliteit is, gemakkelijk te monteren en zeer aan te bevelen, laat het uiteindelijk een nare smaak achter in de mond door het gebrek aan professionaliteit van derden.
25 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles was in orde, behalve dat verschillende planken gedeukt waren.
10 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
De GalvaPro stelling is van goede kwaliteit, doet wat het zegt te doen en de klantenservice is erg goed. De transport- en logistieke service van DB Schenker is echter erbarmelijk. Ze bellen je niet om je op de hoogte te brengen van de levering. De montage is intuïtief, maar het kostte ons wat moeite om de achterste beugels te monteren. Een echte aanrader qua prijs-kwaliteit. We hebben toen een extra stelling gekocht (die deze keer, jawel, snel, stipt en serieus aankwam) en we hebben een fantastische opbergruimte.
Geïmporteerde beoordeling
De informatie op de site is duidelijk en volledig. Makkelijk om het formaat van de stellingen te configureren uit de vele die beschikbaar zijn. Ik had een probleem met de levering, sommige rekken kwamen krom aan. De reactie van denklantenservice was snel en ze hebben de defecte onderdelen snel vervangen. Het enige wat ik had gewild was dat ze de defecte rekken zouden terugnemen, maar dat deden ze niet en ik moest ze wegdoen. De rekken zijn van hoge kwaliteit, (C-Max 200 en ST-150) makkelijk te monteren en robuust.
26 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het product is net zo goed of beter dan ik me had voorgesteld en lijkt in niets op een opbergrek dat je in een grote bouwmarkt kunt kopen. Ik vond de service erg vriendelijk en professioneel. Met een inlevingsvermogen in de klant dat je tegenwoordig meestal niet meer ziet: ik had problemen met de levering die de professionals van RACTEM snel en efficiënt oplosten. Een tijdens het transport beschadigde legplank werd snel nagestuurd. Een pluim voor RACTEM voor het geleverde product en de ontvangen service.
Geïmporteerde beoordeling
Goed verpakte zending. Geleverd in een redelijke tijd, hoewel de tracking website steeds aangaf dat het in afwachting van verzending was.We geven 4 sterren voor de levering. Een beetje ongecoördineerd. We vroegen uitdrukkelijk om vooraf de leverdatum en geschatte tijd af te spreken. We werden verwittigd toen ze aan het uitladen waren aan de deur, wat betekende dat we naar het pand moesten reizen zonder dat we dat gepland hadden.
Geïmporteerde beoordeling
Website met een goede simulator om de stellingen naar mijn wensen en behoeften te configureren. De levering van het product duurde langer dan verwacht. Ik concludeer dat Ractem hier geen verantwoordelijkheid voor heeft. De chauffeur was zeer attent en correct in het regelen van een afspraak, lostijd, punctualiteit en service.
Geïmporteerde beoordeling
Een goede ervaring. Een verbeterpunt: we hebben geen vooraankondiging van de levering van de stellingen ontvangen van het transportbedrijf of van Ractem en de transportmaatschappij verscheen vroeg in de ochtend bij het huis. Maar dit is alleen een terugkoppeling ter verbetering. We zijn erg blij met het product! Bedankt!
14 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling was eenvoudig te plaatsen. Later namen ze contact met me op om me te vertellen dat als ik de kleuren bevestigde die ik had besteld, het iets langer zou duren. Als ik een andere kleur koos, zou er geen vertraging zijn. Ik wisselde van blauw naar wit en uiteindelijk ontving ik de bestelling zonder problemen.
Geïmporteerde beoordeling
Fantastische ervaring. De producten worden goed uitgelegd op de website. Zodra de aankoop is gedaan, komen de e-mails op tijd en zijn ze logisch. De klantenservice via e-mail is snel en reageert snel. Enige verbeterpunt: het zou geweldig zijn om een bezorgservice te hebben die verder gaat dan “op straatniveau”.
Geïmporteerde beoordeling
Het materiaal kwam op tijd aan, maar er ontbraken een paar onderdelen voor de montage van de stelling. Nadat ik hen op de hoogte had gebracht van het probleem, hebben ze meteen de missende onderdelen nagestuurd om het in elkaar te kunnen zetten. Het materiaal is van goede kwaliteit, een aanrader.
22 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb wat rekken gekocht voor een magazijn en de service was geweldig. Ze belden me de volgende dag om wat informatie te bevestigen. De bestelling kwam eerder dan oorspronkelijk gepland. Ze belden me om de leverdatum te bevestigen. Zeer beleefd te allen tijde. Ik zou weer bij hen kopen.
28 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Dit is de tweede keer dat ik bij Ractem bestel. Beide keren heb ik rekken gekocht. De rekken zijn van uitstekende kwaliteit en zeer goed geprijsd. 100% aan te bevelen.De levering was snel, ze kwamen zeer goed verpakt zonder stoten. En de telefoonservice is erg efficiënt.
Geïmporteerde beoordeling
De rekken zijn stevig en gemakkelijk te monteren. Het is goed verpakt en eerder dan gepland geleverd. Het enige waar rekening mee moet worden gehouden, is dat het op straatniveau wordt geleverd en dat het voor één persoon moeilijk is om de pallet te verplaatsen.
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
We hebben twee keer gekocht. De eerste keer een 10, de tweede keer was het transport helaas niet ok door wijzigingen in de leveringsdata en ontbrekende onderdelen. Gelukkig is de aandacht om het probleem op te lossen fantastisch geweest. Enorm bedankt.
Geïmporteerde beoordeling
Alles was perfect. Ik raad jullie 100% aan. Ik heb lang gezocht naar bedrijven met vergelijkbare producten en uiteindelijk heb ik voor uw bedrijf gekozen vanwege de recensies. Alles was perfect. Bovendien ben ik erg blij met het bestelde materiaal.
21 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Tevreden over de geleverde service. Ik verwijs naar alle gestelde vragen die vriendelijk werden beantwoord en waarbij alle gevraagde informatie werd verstrekt. Het product was in perfecte staat geleverd en in een korte tijd sinds de verzending.
Geïmporteerde beoordeling
Mijn ervaring met Ractem is zeer goed. Ze hebben me geadviseerd over een vraag die ik had, de levering was zoals beschreven en de rekken waren zoals geadverteerd. Goede en intuïtieve website. Geen problemen, alles was geweldig. Zeer tevreden.
30 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Geweldige stellingen, geweldige kwaliteit. De modellen die ik heb geprobeerd zijn veel beter dan andere materialen die ik bij andere leveranciers heb gekocht. En de levering is erg goed. Het aankoopproces is heel correct, niets ingewikkelds.
Geïmporteerde beoordeling
De klantenservice om vragen op te lossen is geweldig. De rekken kwamen zeer goed verpakt en snel aan. De kwaliteit van de rekken is fantastisch. Ik hoop dat ze vele jaren meegaan. Als ik meer nodig heb, zal ik zeker bij Ractem kopen.