Ractem- Logo - Beoordelingen

Ractem

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden873 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Ractem

Geïmporteerde beoordeling
Uitstekende kwaliteit, snelle levering. Al het geleverde materiaal komt absoluut overeen met de bestelling.Het enige wat ik zou willen adviseren is om een rubberen hamer te kopen, omdat zonder een hamer de montage moeilijk is.
9 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel erg tevreden. Ze kwamen heel snel aan, ze zijn makkelijk in elkaar te zetten en ze zijn heel erg stevig. Ik vond de optie op de website om de maten te bestellen die je wilt. Heel fijn, gefeliciteerd, echt een aanrader.
31 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het beste rek voor lichte ladingen op de markt. Zeer goed configuratiegemak. Ik had een probleem met de verzending dat ze met interesse en deskundigheid hebben opgelost. Perfecte klantenservice. Bedankt en gefeliciteerd.
Geïmporteerde beoordeling
De stelling is zoals altijd perfect. Een van de magazijnbakken was een beetje gebroken en toen het bedrijf dat ontdekte, hebben ze me met spoed een nieuwe gestuurd. Uitstekende service en professionaliteit.
1 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling geplaatst in het weekend, verwachte levering in 5 werkdagen na verzending, dezelfde week was het hier. Eenvoudige aankoop en betaling. De verzendkosten zijn gratis vanaf € 250. Allemaal een 10.
17 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Uitstekende rekken. Ik heb de maat geconfigureerd die perfect bij me paste en het kwam na verzending binnen een een week aan. Makkelijk en snel te monteren en heel, heel stevig. Echt een aanrader!
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb tien jaar geleden een verchroomde stelling gekocht bij RACTEM, nu heb ik meer onderdelen gekocht en ze passen perfect. De kwaliteit is nog steeds hetzelfde. Snelle levering. Hartelijk dank.
10 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
De ervaring was absoluut bevredigend. De mogelijkheid om hoogtes, breedtes, aantal planken enz. te kiezen op een gemakkelijke manier en met redelijke prijzen; ik ben er zeer tevreden over.
20 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en goede communicatie. Een van de legborden werd met een deuk op een van de hoeken geleverd. Ik ben nog steeds bezig om het goed te monteren, want het is niet uitgelijnd.
Geïmporteerde beoordeling
Ik vind de schappenconfigurator geweldig. De levering, ondanks de omvang, arriveerde in minder dan 5 dagen. Het is de vierde keer dat ik hier koop en ik weet zeker dat ik terugkom.
27 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De levering was snel en het pakket kwam in goede staat aan.Het enige minpuntje was dat er een onderdeel ontbrak, maar ik nam contact met ze op en ze stuurden het snel en gratis na.
Geïmporteerde beoordeling
De aankoop verliep vlot. Het hele proces is heel eenvoudig en intuïtief. De configurator maakt het werk veel gemakkelijker en maakt de visualisatie van het eindproduct mogelijk.
3 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Hallo, op zoek naar opbergrekken vonden we Ractem. Zeer goede verpakking en we zijn erg blij en tevreden. Gemakkelijk te monteren en de structuur is zeer stabiel en sterk.
20 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle en zeer goede service, met als enige uitzondering de transportverpakking. De planken kwamen aan met scheuren en vlekken aan sommige kanten. En de dwarsliggers ook.
9 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik vond het aankoopproces makkelijk. Ik denk dat de configurator een goed idee was omdat je kunt zien hoe de stelling eruit komt te zien en wat de uiteindelijke prijs is.
Geïmporteerde beoordeling
De stellingen, goed. Het leveringsproces en de coördinatie met de koerier en Ractem duurde wat langer dan had gemoeten en we moesten verschillende keren vragen stellen.
Geïmporteerde beoordeling
We ontvingen het materiaal 5 dagen na verzending. De werktafels zijn eenvoudig, maar doen hun werk goed en kunnen snel worden gemonteerd zonder ervaring of gereedschap.
12 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goed, ik heb meerdere keren gekocht en alles is geweldig. Deze keer miste ik een stuk en zodra ik hen op de hoogte bracht, stuurden ze het me binnen twee dagen.
16 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles is geweldig, de aandacht, de vriendelijkheid en natuurlijk de stelling zelf is van ongelooflijke kwaliteit. Ik raad zowel de winkel als de stelling 100% aan.
9 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Alles was heel gemakkelijk, zonder een kenner van dit materiaal te zijn, alles is heel goed uitgelegd en je kunt het materiaal configureren volgens je behoeften.