stateofart.com- Logo - Beoordelingen

stateofart.com

2.108 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.521 beoordelingen in totaal

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

1 aug 2024
Deze winkel beheert de webshop. Ik had vier overhemden gekocht van dezelfde maat die eerder perfect paste, maar deze keer klopte de maat niet, dus wilde ik ze terugsturen. Helaas zijn de retourkosten voor rekening van de klant, en het terugsturen van de niet-passende overhemden bleek nogal een gedoe. Ik heb gebeld naar +31 544 39 22 33 en in eerste instantie zeiden ze dat ik de artikelen in een winkel kon terugbrengen. Ik ben naar een winkel gegaan, maar daar wisten ze van niets en konden ze het pakketje niet aannemen. Als je het retourbeleid op de website bekijkt, staat er dat retourneren in de winkel wel kan. De Van Uffelen-winkel die verschijnt wanneer je kijkt bij ‘retourneren’ (dit is de dichtstbijzijnde winkel) vertelde me echter dat ze hier nog nooit van hadden gehoord. Ze legden uit dat ze een shop-in-shop zijn en daarom geen retouren kunnen accepteren. Dit zou duidelijk op de website vermeld moeten worden. Hierdoor moest ik alsnog retourkosten betalen, terwijl gesuggereerd werd dat ik de artikelen zonder kosten in de winkel kon terugbrengen. Vervolgens volgde ik heel nauwkeurig de instructies voor het terugsturen, maar toen kreeg ik de melding dat de streepjescode niet werd herkend of was verlopen. Het scannen van de code werkte niet, en ook het handmatig invoeren van de code ging mis. We moesten betalen voor het terugsturen en hebben voor de zekerheid ook nog een verzekering hiervoor afgesloten. Dus ik belde nog een keer, en toen kreeg ik te horen dat ik maar een e-mail moest sturen omdat de klantenservice die dag vanuit huis werkte. Wat een gedoe! Het is nog niet gelukt. Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice.

Beoordelingen voor stateofart.com

8 aug 2024
Doen wat ze zeggen/ schrijven
2 mei 2024
Snelle levering mooie kleding
Prima en vooral snel geleverd
Snelle levering, mooi product

Snel en duidelijk.

Gewoon goed zoals het hoort.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en producten. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Goed geregeld, goede service
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles goed verlopen is en dat u tevreden bent over onze service. Wij zien u graag terug voor een volgende aankoop.
HF
Hans F.
Almelo
12 nov 2023
Snelle en correcte levering.
Goede service snelle levering
14 sep 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!
FK
Fons K.
Sweikhuizen-Schinnen
3 mrt 2024
Retourzending goed geregeld
24 feb 2024
Perfecte en snelle levering.
20 okt 2023
Snelle en correcte levering
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.
LV
8 sep 2023

Snel geregeld

Hoe snel ik mijn product had
8 sep 2023
Fijn dat u snel kon genieten van uw aankoop
6 mei 2024
Zeer goed en netjes gedaan
27 apr 2024
Mooie kleding. Snel bezorgt
29 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat de bestelde artikelen in de smaak vallen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Super , snel alles prima
Snelle en correcte levering
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u uw bestelling snel heeft ontvangen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
10 feb 2024
Mooie goed zittende kleding
3 feb 2024
Nog steeds goede kwaliteit.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat u de kwaliteit van onze artikelen goed vind. Wij wensen u veel plezier met de aankoop.
Zoals altijd weer heel vlot
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles vlot en naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.
duidelijk en overzichtelijk
14 sep 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat alles naar wens is!