Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.544 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.463 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

30 apr 2024
De bezorging gebeurde niet terwijl ik thuis was en werd naar een postpunt ver van mij thuis gebracht.
6 mei 2024
Beste Ingrid, Wat vervelend om te lezen dat de vervoerder het pakket bij een afhaalpunt heeft gebracht. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Wij hopen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Mocht dit onverhoopt toch nog eens gebeuren neem dan contact op met onze klantenservice. Er zal dan melding worden gemaakt bij de vervoerder zodat de betreffende bezorger tijdig kan worden aangesproken. Groet, Charlene van Haarshop.nl
6 okt 2023
Nooit meer shoppen.!
6 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
24 okt 2023
Mijn bestelling opnieuw versturen of gewoon even telefonisch contact opnemen met je vaste klantenn
25 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je je bestelling nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Omdat de bezorger aangeeft het te hebben afgeleverd, is de vervoerder een onderzoek gestart om het pakketje zo spoedig mogelijk boven water te krijgen. Dit onderzoek moeten wij zoals aangegeven even afwachten. Uiteraard laten we je niet zonder bestelling zitten, je hebt er immers voor betaald. Maar dit verloopt wel volgens deze procedure. Uiteraard houdt onze klantenservice je op de hoogte van alle updates. We hopen op je geduld en begrip. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
LV
Leonard V.
Ridderkerk
7 apr 2024

Bestelling niet/slecht gecontroleerd

Flesje haar-olie half open in doos waardoor de hele doos met andere items onder de olie/plak zat.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Leo, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat de olie tijdens vervoer is gaan lekken, excuses voor dit ongemak. Wanneer je het pakket in deze staat hebt ontvangen kan je natuurlijk altijd direct even contact opnemen met onze klantenservice. We kijken dan samen even naar een passende oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl
16 nov 2023

Soms lastig navigeren maar supersnel je spullen.

Er is zoveel aanbod dat het soms lastig zoeken is, maar levering is altijd lekker snel wn goed.
15 nov 2023
Product super maar levering??? Post NL heeft niet aangebeld dus pakket werd elders geleverd!
15 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de bezorging niet is verlopen zoals gewenst. Ik zie echter niet dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, ik ga er dan ook vanuit dat het pakketje inmiddels in je bezit is. Sorry voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
24 dec 2023
Vraagje via whatsapp in verband met pakje niet afgeleverd bij ons! Geen reactie.. jammer
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Tijdens de Kerst is onze klantenservice helaas niet geopend. Sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
22 mei 2024

Retourkosten voor koper

Artikel voldoet niet aan de beschrijving maar de retourkosten zijn toch voor de koper.
23 mei 2024
Beste An, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Indien het door jou bestelde artikel niet overeen komt met de beschrijving op onze website kan je dit met onze klantenservice bespreken. Zij zullen dan aangeven of hier het antwoordnummer voor gegeven wordt. Ik adviseer je om dit telefonisch te overleggen. Onze klantenservice is bereikbaar via 026-3210966 óf klantenservice@haarshop.nl. Groet, Haarshop.nl
7 mei 2024
Zorgen dat de bezorging goed gaat. Donderdag besteld nu nog steeds niets binnen.
13 mei 2024
Beste Danielle, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de levering van jouw pakket steeds wordt uitgesteld. Ondanks het feit dat wij hier geen invloed op hebben en in sommige gevallen slechts een klacht in kunnen dienen ben ik het met je eens dat dit ontzettend vervelend is. Nu zie ik wel dat je zélf de gegevens van de betreffende Albert Heijn hebt ingevoerd in plaats van te kiezen voor een afhaalpunt in de check-out van onze website. Hierdoor wordt niet de juiste sticker voor het afhaalpunt afgedrukt voor de vervoerder, en kan de bezorger het pakket niet afleveren. In dit geval kan ik dan ook geen klacht indienen en wil ik je voor de toekomst adviseren om te kiezen voor een afhaalpunt waarna je zelf een keuze kan maken uit verschillende punten en dus niet zelf het adres van het afhaalpunt in te voeren. Groet, Haarshop.nl
18 jan 2024
De betaling via Visa is moeilijk. Dat kan beter. De lever snelheid is perfect.
21 nov 2023
Heel slechte kwaliteit hars geleverd Niet mee te werken ondanks al mijn ervaring
21 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de kwaliteit tegenvalt van de aangekochte harsvulling. Helaas zie ik dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. Mocht je nog vragen hebben over de harsvulling of het gebruik hiervan neem dan contact op met onze klantenservice. Uiteraard bieden wij meerdere merken harsvullingen aan en past er wellicht een ander merk beter bij je. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
Heb de bestelling nooit ontvangen, terwijl betaling ook niet is teruggestort
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Johannes, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het pakket niet is aangekomen. Wij hebben de track en trace gegevens van het pakket gecontroleerd bij de vervoerder. Hieruit maken wij op dat het pakket nog ergens in het sorteercentrum van de vervoerder moet zijn. De reden hiervan is ons nog onbekend, daarom hebben wij een onderzoek ingesteld bij de vervoerder. Omdat wij jou niet langer willen laten wachten zullen wij het aankoopbedrag van jouw bestelling uiteraard crediteren. Mocht het pakket alsnog bij je aankomen dan wil ik je vragen om contact te leggen met onze klantenservice zodat je het pakket kosteloos kan retourneren naar ons antwoordnummer. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Charlene van Haarshop.nl
22 apr 2024
Verzending prima! Reisverpakking Tigi bed hair verdroogd kan zo weg’ Jammer
25 apr 2024
Beste Janny, Bedankt voor jouw review. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses voor het ongemak. Ik zie dat je hierover nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Als je jouw klacht even aan onze klantenservice door geeft via info@haarshop.nl of 026-3210966 gaan zij dit uiteraard voor je oplossen. Groet, Charlene van Haarshop.nl
1 nov 2023
Snelle levering. Zou n extra 50 ml potion erbij krijgen, zat er niet bij
Totaal geen vermogen , deze krultang zou niet verkocht mogen worden.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Viona, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wanneer je opzoek bent naar een tool en je hierbij specifieke wensen hebt kan je het beste vooraf even contact leggen met onze klantenservice zodat zij jou een passend advies kunnen geven. Wij vermelden in de productinformatie dat deze tool een vermogen van 300 watt heeft. Wij vinden het erg jammer dat deze fohnborstel niet aan jouw verwachtingen voldoet. Je kan het artikel enkel ongebruikt en in de onbeschadigde originele verpakking onder begeleiding van een retourformulier retourneren binnen de herroepingstermijn van 14 dagen. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
6 jan 2024
Mijn pakje is verdwenen, ik wacht nog op verder onderzoek van jullie
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Monic, Bedankt voor je review. Ik heb van mijn collega's begrepen dat het pakketje inmiddels terecht is en dat het bij uw buren is achtergelaten. Ondanks dat de levering door de vervoerder niet helemaal is gegaan zoals gewenst wensen wij je alsnog veel plezier van jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
Zorgen voor een snellere oplossing met minder gedoe voor de klant
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je pakketje beschadigd aan is gekomen en er nu artikelen missen in de bestelling. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest, sorry. Ik zie dat onze klantenservice deze klacht direct heeft opgepakt en dit voor je is gaan oplossen. Echter zijn een aantal foto's van dit pakket wel nodig, zo kan onze klantenservice dit met de vervoerder samen oplossen, en jou de ontbrekende artikelen toesturen. Ik hoop dat je dat begrijpt. Nogmaals, sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
22 okt 2023
Jullie zijn met sommige artikelen heel snel te duur geworden.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. In een vrije markt heeft iedere aanbieder van professionele haar-, beauty- en nagelproducten zijn eigen prijsbeleid. Zo ook wij. Ons assortiment is scherp geprijsd. Veel producten kunnen we tegen de goedkoopste prijs aanbieden maar helaas niet alle producten. Dit komt omdat ons prijsbeleid o.a. is gebaseerd op de maximale continuïteit van ons aanbod. Met andere woorden; wij doen er alles aan om te voorkomen dat we een 'nee' moeten verkopen aan onze klanten. Wij kopen dus alleen rechtstreeks in bij onze vaste betrouwbare leveranciers en kopen geen restpartijen op waardoor de continuïteit van ons assortiment goed gewaarborgd is. Daarnaast investeert haarshop.nl veel in service, een steeds snellere levertijd en in kennis van onze medewerkers over onze producten. Dit is de manier waarop Haarshop.nl zich wil onderscheiden van haar concurrentie. Heb je hier nog vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
30 apr 2024
de extra verzendkosten vind ik erover. Producten zijn duur.
Post.nl veroorzaakte problemen met de beloofde besteltijd!