Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.544 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.463 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

27 okt 2023
Ik heb mijn pakje niet ontvangen Graag een antwoord!!!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je de bestelling nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik zie dat er op 24 Oktober j.l. contact is geweest met onze klantenservice, zij hebben je aangegeven waar het pakketje zich bevindt. Mocht je het pakket nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan opnieuw contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
3 mrt 2024
Dat je maar 3tube s kan bestellen snelle bezorging
11 feb 2024
Mijn bestelling is niet geleverd. En wel betaald
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Leen, Bedankt voor jouw review. Goed te zien dat je inmiddels contact op hebt genomen met onze klantenservice. Er is een onderzoek opgesteld bij de vervoerder welke op dit moment nog loopt. Wij laten jou uiteraard zo spoedig mogelijk weten wat hiervan de uitslag is. Mocht het pakket niet terecht komen, dan zorgen wij natuurlijk voor een passende oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl
12 nov 2023
Mijn pakket niet ontvangen en mijn geld kwijt
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je je bestelling nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, zij hebben toen voor jou een onderzoek gestart bij de vervoerder. Helaas hebben zij geen reactie meer van jou gehad op de laatste update waarbij gevraagd is een formulier in te vullen. Zou je dit nog kunnen verzorgen? Alvast bedankt. Zo kunnen zij de vergoeding regelen en een nieuw pakketje voor je versturen. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
20 jan 2024
Haarmasker is over de datum bij binnenkomst.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Yessica, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat je het vermoeden hebt dat het product over datum is. Op de meeste producten staat een "exp. date" vermeldt. Dit geeft de uiterste houdbaarheid van het artikel aan. Op sommige producten staat ook een productiedatum. Deze 2 worden vaak met elkaar in verwarring gebracht. Wij kijken dit uiteraard graag voor je na zodat we dit eventueel zo snel mogelijk op kunnen lossen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een foto van de door jouw opgemerkte datum te mailen naar onze klantenservice? Zij pakken dit dan zo snel mogelijk op. Groet, Charlene van Haarshop.nl
3 dec 2023
Wacht nu al meer dan een week op bestelling
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakketje nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik zie dat je al eerder contact hebt opgenomen met onze klantenservice, zij hebben ook aangegeven dat de vervoerder het momenteel erg druk heeft en er dus vertraging kan ontstaan. Sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
23 apr 2024

Artikel ontbreekt

Een. Van de bestelde artikelen ontbreekt!
25 apr 2024
Beste Kirsten, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat er een product uit jouw bestelling ontbreekt. Zou je hierover zo snel mogelijk contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Onze klantenservice is bereikbaar via 026-3210966 of info@haarshop.nl. Groet, Charlene van Haarshop.nl
3 dec 2023
Stekker past niet in het stopcontact.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het niet duidelijk was dat hier ook een EU stekker aan vast zit. Zoals bij de productomschrijving wordt vermeld kun je de stekker eraf draaien: "Het voltage betreft 100 - 240 V. Dit maakt de Diva Radiant Shine dual voltage, wat betekent dat je de borstel wereldwijd kunt gebruiken. Bovendien zit er een UK/EU stekkerplug bij de doos inbegrepen. Deze zit standaard wel aan de stekker vastgeschroefd. Met een kruiskop-schroevendraaier kun je deze losmaken." Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
15 nov 2023
Produkten zijn.vaak niet op voorraad
17 nov 2023
Snelle verzending en gratis samples
EN
17 dec 2023
Bestelling veel te laat bezorgd .
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Volgens onze gegevens heb je op 26-11-2023 een bestelling geplaatst en is deze een dag erna op 27-11-2023 afgeleverd. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
Ik heb de commande niet gekregen
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Nafissa, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Excuses voor de vertraging die de levering heeft opgelopen. Helaas is het artikel uit jouw bestelling momenteel tijdelijk niet leverbaar vanuit onze leverancier, hierover ben je als het goed is al eens eerder geïnformeerd per email. Wij zullen jou op deze manier op de hoogte blijven houden van de status. Je kan er uiteraard ook voor kiezen om de bestelling te annuleren, wij zorgen er dan voor dat het aankoopbedrag wordt teruggeboekt naar de rekening waarmee je ook betaald hebt. Je kan dit aan onze klantenservice laten weten door een mail te sturen naar info@haarshop.nl óf door te bellen naar +3126-3210966. Groet, Charlene van Haarshop.nl
22 okt 2023
PostNL is slecht. Produkten goed
19 nov 2023
Retourbeleid is erg omslachtig
20 mei 2024
Verkeerde artikelen ontvangen
21 mei 2024
Beste Catherine, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat je verkeerde artikelen ontvangen hebt. Je hebt onlangs contact opgenomen via whatsapp. Ik heb begrepen dat de door jouw ontvangen artikelen inmiddels in een nieuwe verpakking verkocht worden, maar je hiervan een andere inhoudsmaat ontvangen hebt. Onze klantenservice komt zo spoedig mogelijk terug op jouw bericht over hoe ze dit voor jou op kunnen lossen. Excuses voor het ongemak. Groet, Haarshop.nl
Defecte haartool ontvangen
Antwoord van Haarshop.nl
Beste, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te lezen dat het apparaat defect lijkt te zien. Ik zie dat je de aankoop op 6 april hebt gedaan. Je kunt aanspraak maken op jouw herroepingsrecht en de klacht melden bij onze klantenservice alvorens je deze naar ons retourneert. Ik adviseer je om de klacht binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te melden. Na 14 dagen vervalt het herroepingsrecht (terugbetaling van het aankoopbedrag) en wordt de klacht als "garantie" behandeld. Het apparaat zal dan vervangen dan wel gerepareerd worden. Groet, Charlene van Haarshop.nl
21 nov 2023
Ik mis 2 producten :(
29 sep 2023
Apparaat scheert niets
2 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de bestelde BaByliss PRO - Forfex Precisie Pen Trimmer niet naar behoren werkt. Uiteraard heb je hier garantie op, je mag uiteraard aanspraak maken op je garantie. Dit kan door contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl