tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

1.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Twee tapijten besteld bij Tapeso op een zondag en deze zijn de dag erna netjes klaargemaakt en verzonden. De levering via Packs was voor een tweede maal (eerder bij een bestelling van VidaXL) ondermaats. Na drie dagen thuis te zijn gebleven voor de levering werd de leverstatus op de derde dag uiteindelijk aangepast naar dat ik niet thuis was (even na 8 uur ‘s avonds) en de dag erna is door Packs de status aangepast naar bezorgd (even na middernacht). Tapeso was overdag uitstekend telefonisch te bereiken en het contact via e-mail verliep ook prettig. De communicatie was transparant en uiteindelijk hebben ze een passende oplossing geboden.

25 sep 2023
Eerst was ik heel blij, kleed gekocht maar bleek een productiefout in te zitten, ik kreeg een voucher van hetzelfde bedrag 229.00. Geweldige service. Ik zocht een nieuw kleed deze was bijna 500 euro maar op dat moment niet leverbaar, 1 a 3 weken wachten, geen bericht. Ik maar eens een bericht gestuurd, kreeg als antwoord, helemaal niet meer leverbaar. Ander kleed uitgezocht, alleen was deze in de aanbieding voor 129 euro, dus 100 euro minder dan de voucher. Maar die kreeg ik niet terug. Ik vind het zo verschrikkelijk oneerlijk. Ik koop een kleed die er na 2 maanden niet meer uitziet, huishouden van 2 personen die beide werken. Dus wat is er op gelopen, veel duurder kleed uitgezocht wat niet meer leverbaar is. Dan uit noodzaak maar een kleed uitgezocht wat eigenlijk niet onze smaak is. En voor die 100 euro een kleed uitgezocht wat helemaal niet onze smaak ik maar ja, 100 euro " weggooien" doe je ook niet. Dus zeker niet tevreden en nooit geen tapeso meer en ik zal zeker geen reclame maken. Oja, op de chat een medewerken die zegt dat ik wel de 100 euro terug krijg en van de medewerker op de mail weer niet. Met groeten, Marja van Elsen

Beoordelingen voor tapeso.nl

tapijt is heel dun
Antwoord van tapeso.nl
Alles wat niet bevalt mag altijd weer terug natuurlijk. Wij hanteren een 30 dagen retour termijn. U kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice om dit op poten te zetten. Als u nog op zoek gaat naar een alternatief dan ziet u op de pagina van het kleed zelf wat de poolhoogte is, dit in combinatie met gewicht geeft een beetje aan wat voor kleed u kunt verwachten. Wij zijn hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u voor vragen en advies :) Zachte groet, Team Tapeso
Niet ontvangen
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Het beste kan u contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 0900u - 1700u. We hebben tijdens kantooruren altijd een gedreven team van specialisten hier zitten die u kunnen assisteren bij al u problemen. Soms zijn er wel bepaalde processen of richtlijnen waar we aan moeten voldoen maar we streven er altijd naar om alles naar tevredenheid op te lossen. We horen gaarne van u!
4 feb 2024
17 apr 2024
17 apr 2024
10 feb 2024
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback, een beetje meer toelichting was welkom geweest maar we snappen als u hier geen tijd. Ik heb ook even uw case erbij gepakt maar ik kan verder ook niet echt een reden ontdekken die deze beoordeling verklaard. Mocht u nog actief lopende cases hebben dan horen we gaarne van u en dan lossen we het naar behoren op. Zachte groet, Team Tapeso
17 okt 2023
8 okt 2023