tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

1.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Twee tapijten besteld bij Tapeso op een zondag en deze zijn de dag erna netjes klaargemaakt en verzonden. De levering via Packs was voor een tweede maal (eerder bij een bestelling van VidaXL) ondermaats. Na drie dagen thuis te zijn gebleven voor de levering werd de leverstatus op de derde dag uiteindelijk aangepast naar dat ik niet thuis was (even na 8 uur ‘s avonds) en de dag erna is door Packs de status aangepast naar bezorgd (even na middernacht). Tapeso was overdag uitstekend telefonisch te bereiken en het contact via e-mail verliep ook prettig. De communicatie was transparant en uiteindelijk hebben ze een passende oplossing geboden.

25 sep 2023
Eerst was ik heel blij, kleed gekocht maar bleek een productiefout in te zitten, ik kreeg een voucher van hetzelfde bedrag 229.00. Geweldige service. Ik zocht een nieuw kleed deze was bijna 500 euro maar op dat moment niet leverbaar, 1 a 3 weken wachten, geen bericht. Ik maar eens een bericht gestuurd, kreeg als antwoord, helemaal niet meer leverbaar. Ander kleed uitgezocht, alleen was deze in de aanbieding voor 129 euro, dus 100 euro minder dan de voucher. Maar die kreeg ik niet terug. Ik vind het zo verschrikkelijk oneerlijk. Ik koop een kleed die er na 2 maanden niet meer uitziet, huishouden van 2 personen die beide werken. Dus wat is er op gelopen, veel duurder kleed uitgezocht wat niet meer leverbaar is. Dan uit noodzaak maar een kleed uitgezocht wat eigenlijk niet onze smaak is. En voor die 100 euro een kleed uitgezocht wat helemaal niet onze smaak ik maar ja, 100 euro " weggooien" doe je ook niet. Dus zeker niet tevreden en nooit geen tapeso meer en ik zal zeker geen reclame maken. Oja, op de chat een medewerken die zegt dat ik wel de 100 euro terug krijg en van de medewerker op de mail weer niet. Met groeten, Marja van Elsen

Beoordelingen voor tapeso.nl

18 okt 2023
Leveren binnen de beloofde afspraak volgens site.
2 nov 2023
Niet zo vriendelijk personeel ze maken je boos.
4 feb 2024

Matig

Het kleed heeft veel losse raffia na twee weken
7 okt 2023
expeditie bedrijf is niet wat het moet zijn .
Het bestelde tapijt was erg dun. Jammer !
3 feb 2024
Betere foto van de kleuren van het karpet
Respond to the email your customers send.
Antwoord van tapeso.nl
Goodday, We strive to respond to all our customers in a timely fashion - some cases require a bit more internal communication than others, which prevents us from doing so. Were sorry that we've let you down in that regard. Please let us know through our normal channels if we can be of further assistance, someone will be available to chat or talk to you on the telephone during office hours 0900h - 1700h. Soft regards
De kleur is heel anders dan op de site
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback, dingen zoals kleur zijn altijd erg lastig in te schatten omdat het aan allemaal randfactoren ligt zoals lichtinval en zelfs luchtvochtigheid. We streven er wel naar om de kleden zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven op de website. Kleur is natuurlijk altijd erg subjectief, wat het ook niet allemaal even gemakkelijk maakt. U mag ons altijd contacteren wanneer u achter de computer zit, we hebben hoog gespecialiseerd personeel in dienst die ook in staat is u te beraden bij het vinden van het juiste kleed en wat eventueel kanttekeningen zijn bij bepaalde kleden. Vriendelijke zachte groet, Team Tapeso
Na weken nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Het beste kan u contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 0900u - 1700u. We hebben tijdens kantooruren altijd een gedreven team van specialisten hier zitten die u kunnen assisteren bij al u problemen. Soms zijn er wel bepaalde processen of richtlijnen waar we aan moeten voldoen maar we streven er altijd naar om alles naar tevredenheid op te lossen. We horen gaarne van u!
De kleur beige blijkt grijs te zijn.
6 jan 2024
Ik heb het nog steeds niet binnen
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Helaas kunnen we via de beoordelingen weinig voor u doen, wij zijn er tijdens werkdagen 0900u - 1700u ten aller tijde aanwezig om zaken naar behoren af te handelen. We stellen alsnog uw feedback zeer op prijs!
product nog steeds niet geleverd
GV
Ger V.
ELST GLD
Voldeed niet aan de omschrijving
Artikel is nooit geleverd.
7 apr 2024
Bezorg was heel erg slecht
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de levering. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben stuur dan gerust een bericht naar onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Heb pakket niet gekregen
Antwoord van tapeso.nl
Het beste kan u hier contact over opnemen met onze reguliere klantenservice, wij zijn hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten bij de transporteur. Vaak als het druk is dan komt het wel eens voor dat bepaalde deadlines niet gehaald worden maar de klantenservice zal alle problemen voor u oplossen. Excuses voor het ongemak alvast, Warme groet, Team Tapeso
Verzending en retouren
17 mrt 2024
Slecht afgewerkt !!!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat het ontvangen vloerkleed niet goed was afgewerkt. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
LE
Loek E.
Haarlem
22 nov 2023
ZONDE VAN MIJN TIJD
Nog niets ontvangen
Antwoord van tapeso.nl
Spijtig om te horen dat u niet uw bestelling heeft ontvangen, gelieve hier ons over te bellen of te emailen alstublieft zodat we hier actief mee bezig kunnen. Ik heb even uw email adres gebruikt om te zoeken in ons systeem en volgens onze gegevens staat het hier op afgeleverd op 17-02. Mocht dit niet het geval zijn dan horen we dat graag zodat we alles naar behoren kunnen oplossen. Zachte groet, Team Tapeso