S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten- Logo - Beoordelingen

S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden441 beoordelingen in totaal

12 aug 2024
Materialen werden keurig binnen de beloofde tijd geleverd. Eén klein puntje: er werd vanuit het bedrijf geen e-mail gestuurd of telefoontje gepleegd over de datum en tijdstip van levering, de chauffeur belde me een uur van tevoren op om mede te delen dat de levering eraan kwam. Materiaal ziet er mooi en robuust uit. Op de site is duidelijk gemaakt middels een pdf en een filmpje hoe e.e.a. in elkaar moet worden gezet. Had toch nog wat vragen en kon die via WhatsApp stellen aan een medewerker van het bedrijf. Die werden allemaal binnen een paar uur beantwoord en dat laatste is in mijn ogen een uitstekende service die het bedrijf biedt. Tijdens de bouw komen die vragen namelijk op (ik heb nooit eerder een kanaalplaten dakje gemaakt) en dan wil je snel verder kunnen bouwen. Het resultaat ziet er prima uit!

Wanneer je een bestelling plaatst om iets af te halen en je betaald deze krijg je netjes een mail dat het betaald is. Vervolgens is er complete radio stilte totdat ik zelf na 4 dagen maar eens ging bellen. Toen werd mij verteld ja je kan woensdag een bericht verwachten dat het opgehaald kan worden dus een complete week later dan de bestelling geplaatst is. Woensdag weer niks gehoord zelf weer gebeld op toen kreeg ik de bevestiging gemaild. Dat het opgehaald kon worden vervolgens wil ik het donderdag op laten halen kan het vrijdag of de week erop. Duurt veel te lang zonder info en betaal er 20 euro voor om af te halen dan verwacht ik dat het beter georganiseerd is. De materialen zijn wel van prima kwaliteit. En als je belt wordt je ook snel en prima te woord gestaan. Dus echt wel een goed bedrijf m.i. maar ook zeker verbetering in de communicatie te behalen.

Beoordelingen voor S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

14 jul 2024

Geweldig

Alles netjes thuis geleverd gekregen
12 jun 2024

Super , immer gerne wieder

Der Service ist hervorragend. Vom Bestellen bis hin zur Lieferung hat es perfekt geklappt. Jederzeit war jemand zu erreichen , auch in den Abendstunden und am Wochenende. Vielen lieben Dank dafur. Das wir in Deutsch oder Englisch kommunizieren ist lobenswert. Auf diesem Weg noch mal mein Dank. Ich habe ein Montagepaket gekauft . Bin sehr zufrieden mit dem Ergebniss.
24 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Makkelijk te benaderen en snel antwoord.

Nadat ik wat vragen gesteld had over de dakplaten en toebehoren werd er mij direct op gewezen dat ze complete pakketten verkochten. Heel handig! Waarom 4x i.p.v 5x..ik had er 1 beschadigde plaat bij zitten, maar we moesten door dus geen tijd om contact op te nemen hoe en wat dus toch gebruikt. Verder goed bedrijf met goede info, zelfs over het vervoer.
15 jun 2024

Goed materiaal, duidelijke website

Gezocht naar acrylaatplaten van 1,20m breedte.Na bellen ook snel contact en duidelijke informatie, ook duidelijke website.Materiaal kan bezorgd worden, maar ook afgehaald in Cuijck of Klundert.De informatie over wanneer materiaal afgehaald kan worden mag wat duidelijker vooraf gecommuniceerd worden.
28 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Geweldig bedrijf en prijzen.

De bestelling van mijn polycarbonaatplaten verliep heel vlot. De site is heel duidelijk een het bestellen was gemakkelijk. Een foutje door mij werd snel weer rechtgezet. Als bij elkaar, goede bedieningen, snelle levering en mooie prijzen.
4 jul 2024

Snelle reactie

Een korte vraag gemaild en zeer snel een duidelijke reactie. Ook gelijk de link erbij metalle informatie die relevant is. Goede service die ons door het toesturen van samples heeft besloten bij hun de platen te kopen.
15 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Alles wat nodig is op een plaats. Top .

Telefonisch gesproken met de heer Timo.Goede informatie gekregen over de producten die wilde weten. Bestelling gedaan en de levering binnen redelijke tijd geleverd.Alles klopt zoals besteld.Dank voor alles.
19 jun 2024

Prima service

Keurig gratis een hele map met samples ontvangen. Daarna een grote plaat op maat besteld. Snelle levering en duidelijke communicatie over de levering. Product conform verwachting.
17 jun 2024

Goede klantenservice!

Duidelijke website. Bij de verzending was er iets niet helemaal goed gegaan bij de koerier, maar dit was na 1x bellen direct opgelost. Zeer fijne klantenservice!

Uitstekend! Aan te bevelen

In 1 woord: uitstekend!De bestelling plaatsen, de verdere afhandeling, de bezorging en de kwaliteit van het product, ik ben er zeer tevreden over.
17 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

betrouwbaar, snel en hoge kwaliteit

De site geeft precies aan wat je nodig hebt en alles wat ik nodig had zat er bij.Indien nodig maak ik weer gebruik van dit bedrijf.
20 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Prima product en goede info

Via jullie Website heb ik het juiste product gevonden.De informatie was duidelijk en voldoende evenals de werkinstructies.
10 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering, vakmensen aan de telefoon

Snelle levering, vakmensen aan de telefoon. een Monsterstukje bestellen is ook geen probleem en twee dagen later in huis.
4 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling

Heldere website, snelle afhandeling van de bestelling, duidelijke communicatie.
8 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering en behulpzaam en netjes geleverd

Ik heb gehad wat ik besteld heb.Een tevreden klant erbij.Gr. Herbert

Snelle levering.

Komen hún afspraken na.Goed bereikbaar en snel antwoord.
20 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Alles goed geregeld en men krijgt gelijk antwoord
24 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Op vragen werd heel snel geantwoordPrima service
8 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snel geleverd vriendelijk personeel.
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijk heldere informatie, prijs technisch ook goed.

levering op tijd.zonder problemen .