S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten- Logo - Beoordelingen

S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden441 beoordelingen in totaal

12 aug 2024
Materialen werden keurig binnen de beloofde tijd geleverd. Eén klein puntje: er werd vanuit het bedrijf geen e-mail gestuurd of telefoontje gepleegd over de datum en tijdstip van levering, de chauffeur belde me een uur van tevoren op om mede te delen dat de levering eraan kwam. Materiaal ziet er mooi en robuust uit. Op de site is duidelijk gemaakt middels een pdf en een filmpje hoe e.e.a. in elkaar moet worden gezet. Had toch nog wat vragen en kon die via WhatsApp stellen aan een medewerker van het bedrijf. Die werden allemaal binnen een paar uur beantwoord en dat laatste is in mijn ogen een uitstekende service die het bedrijf biedt. Tijdens de bouw komen die vragen namelijk op (ik heb nooit eerder een kanaalplaten dakje gemaakt) en dan wil je snel verder kunnen bouwen. Het resultaat ziet er prima uit!

Wanneer je een bestelling plaatst om iets af te halen en je betaald deze krijg je netjes een mail dat het betaald is. Vervolgens is er complete radio stilte totdat ik zelf na 4 dagen maar eens ging bellen. Toen werd mij verteld ja je kan woensdag een bericht verwachten dat het opgehaald kan worden dus een complete week later dan de bestelling geplaatst is. Woensdag weer niks gehoord zelf weer gebeld op toen kreeg ik de bevestiging gemaild. Dat het opgehaald kon worden vervolgens wil ik het donderdag op laten halen kan het vrijdag of de week erop. Duurt veel te lang zonder info en betaal er 20 euro voor om af te halen dan verwacht ik dat het beter georganiseerd is. De materialen zijn wel van prima kwaliteit. En als je belt wordt je ook snel en prima te woord gestaan. Dus echt wel een goed bedrijf m.i. maar ook zeker verbetering in de communicatie te behalen.

Beoordelingen voor S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

15 sep 2024
23 sep 2024
Beste Jan, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! We wensen u fijne week toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
14 sep 2024
23 sep 2024
Beste Anjo, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 4 sterren! We wensen u fijne week toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
12 sep 2024
13 sep 2024
Beste Koenraad, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! We wensen u fijn en zonnig weekend toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
10 sep 2024
10 sep 2024
Dear Christian, Thanks for taking the time to write this review and the 5 stars! Greetings from Rotterdam ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BuildingWithConfidence

Communicatie omtrent bestelling afhalen niet goed genoeg.

Antwoord van S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten
Beste Gijsbertus, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven! Zoals ik kan lezen, hebben we zeker nog huiswerk te doen omtrent de communicatie bij de notificaties omtrent ophalen van bestellingen. We gaan hier zeker werk van maken 👷🏼‍♀️, mocht u wensen houden we u hiervan op de hoogte. Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
22 sep 2024
Polycarbonaat platen waren goed opmaat gezaagd maar helaas waren de aluminium profielen niet opmaat en met zijn allen bij elkaar gebonden met de nodige beschadigingen! Waarom geen folie op de profielen?
23 sep 2024
Beste V.F.M, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en jammer dat we maar net een voldoende scoren voor het 100% leveren van hetgéén u ook heeft besteld. We snijden namelijk alle kunststof materialen kosteloos op maat. Fijn dat ook uw bestelling, de kanaalplaten in de juiste gewenste maten zijn geleverd. Aluminium profielen echter, snijden we niet op maat, dit is ook de reden waarom de aluminium profielen enkel in de-te-selecteren-maten aan het winkelmandje kan worden toegevoegd. Bij kanaalplaten is er een optie om een gewenste maat in te geven 🪚⚙️ U kunt de foto's delen van de beschadigingen via de mail, zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Dit kan via: contact@kunststofplatendepot.nl Mocht u nog advies nodig hebben om de aluminium profielen op maat te snijden, dan zijn onze vakexperts er voor u ☎️ 📧 📱 We wensen u een hele fijne dag toe, Met de meest vriendelijke en zonnige groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
GB
Gerrit B.
Enschede
8 sep 2024
Ik heb het wel bestelt, maar nog steeds niets ontvangen.
9 sep 2024
Beste Gerrit, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven! Vervelend dat uw pakketje nog niet is geleverd. Zou u contact met ons op kunnen nemen via contact@kunststofplatendepot.nl dan kunnen mijn collega's kijken waar het mis gaat. Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
Niet tevreden 2 platen beschadigd aan zijkant
13 sep 2024
Beste Edwin, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven! Vervelend dat de materialen beschadigd aangekomen zijn. U kunt contact opnemen met onze klantenservice via +31 10 307 28 19 of contact@kunststofplatendepot.nl zodat we de platen voor u kunnen vervangen. Mijn collega's daar geven aan dat ze van u u nog géén bericht hebben gehad. Mocht u hier een oplossing voor willen, dan kijken mijn collega's graag met u mee. Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
12 aug 2024

Prima materiaal, uitstekende service.

13 aug 2024
Beste René, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een uitgebreide review te schrijven. Fijn dat u onze online shop overzichtelijk vond, de nodige uitleg kon vinden en het polycarbonaat dak er inmiddels ook naar alle tevredenheid staat. De Whatsapp contact mogelijkheid verlaagt de drempel om contact op te nemen en draagt bij aan onze missie om de toegankelijkheid van bouw- en kunststof materialen in de Benelux te vergemakkelijken. Eerlijke prijzen, transparantie, kwaliteit en oog voor de eindgebruiker, dat zijn onze kernwaarden bij S&V. Bedankt voor uw aanbeveling en u krijgt de groetjes van Timo 🦸‍♂️ We wensen u hele fijne zonnige dagen toe 🙋🏼‍♀️ Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen
JW
J W.
Geleen
26 aug 2024

Kwaliteit is goed. Transport kan beter

De polycarbonaat platen zijn goede kwaliteit. De communicatie van de transporteur zou eerder moeten communiceren. Ik kan niet zomaar de dag na kennisgeving verlof nemen... De platen waren aan de zijkant beschadigd. (Deuken in de rand)
27 aug 2024
Beste Jos, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven. Onze vervoerder informeert uiterlijk 1 werkdag voor de bezorging, met de verwachte bezorg datum en aankomsttijd. Op de dag van de bezorging belt de chauffeur ook uiterlijk een halfuur van tevoren om te informeren dat hij/zij onderweg is. De chauffeur plant namelijk tot en met -1X werkdagen voor de bezorging, om zo veel en snel mogelijk te kunnen bezorgen in de regio's waar zij op vaste dagen rijden. Daarnaast hebben wij, voor het bestelproces, ook een overzicht wanneer u ongeveer uw bestelling kunt verwachten zodat u dit zo goed als mogelijk kunt plannen. We kunnen begrijpen dat daar ook, met alle andere afspraken rekening mee gehouden dient te worden voor een optimale ontvangst van de goederen: - https://stegplattenversand.nl/verzending-levering/ 🚚🇳🇱🇧🇪 Daarnaast is de vervoerder vrij flexibel (voor zo ver mogelijk), op het moment u van tevoren informeert over de gewenste leverdatum/tijd. Mocht de zijkant van de kanaalplaten resulteren in onbruikbaarheid van de materialen, neem dan aub even contact met ons op via de mail (contact@stegplattenversand.nl) zodat wij deze kunnen vervangen. Nogmaals bedankt voor uw review en wensen u hele fijne zonnige dagen toe vanuit S&V Benelux! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
29 aug 2024
Profielen waren toch wel goed beschadigd. Gelukkig zie ik het zelf niet als ik onder de overkapping zit, maar wel zonde, want het kost genoeg geld. Ook 1 plaat had een deuk opgelopen, gelukkig valt dit mooi weg in het profiel
30 aug 2024
Beste Mario, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en uw feedback te delen. Ondanks we grote stappen hebben gezet, om het percentage in-1-x-goed te leveren, te verhogen, zien we helaas nog in 3% van de gevallen dat we niet compleet weten te leveren. Voor deze situaties, hebben we de ruimte dat onze klanten direct bij de levering, na controle, dit direct bij de chauffeur en bij ons kan worden aangegeven. We hebben dan ook verschillende oplossingen in dit soort situaties, die we dan graag bespreken. Mocht u dit nog ééns in de toekomst ervaren, adviseren we u, direct bij ontvangst, dit middels foto's met ons te delen zodat we naar een oplossing kunnen kijken. We wensen u hele fijne zonnige dagen toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
2 sep 2024

Zending netjes geleverd

Zending compleet, netjes en op tijd bezorgd. Halfuur vooraf een telefoontje van de chauffeur was erg handig.
3 sep 2024
Beste Peter, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 4 sterren! Zo te lezen is de logistieke reis naar wens verlopen 🙌 - Zending compleet ✅ - Netjes bezorgd ✅ - Op tijd bezorgd ✅ - Goed geïnformeerd tot aan moment van bezorging ✅ We wensen u hele fijne zonnige dagen toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
27 aug 2024
Mooie kwaliteit, goed meegedacht wat we nodig hadden.
30 aug 2024
Beste Cecile, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Fijn dat de kwaliteit als mooi is bevonden en er goed is meegedacht met wat u nodig had 🫶🏻 We wensen u hele fijne zonnige dagen toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
22 aug 2024
Alles was ok de bestelling en de levering
27 aug 2024
Beste Claudio, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! We wensen u hele fijne zonnige dagen toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
23 aug 2024
Snelle levering en kwaliteit materialen
27 aug 2024
Beste Arjan, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! We wensen u hele fijne zonnige dagen toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
Besteld en snel in huis
3 sep 2024
Beste Sandra, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Fijn dat de materialen snel in huis waren. We zullen de complimenten hiervoor, delen, met het team die hier verantwoordelijk voor is. We wensen u hele fijne zonnige dagen toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
1 sep 2024
Ben Zeer tevreden
3 sep 2024
Beste, Frutos-Bernez Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te lezen dat u niet enkel tevreden maar zeer tevreden bent. We wensen u hele fijne zonnige dagen toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
2 sep 2024
3 sep 2024
Beste Leo, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! We wensen u hele fijne zonnige dagen toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
3 sep 2024
Beste Jan, Bedankt voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven en bedankt voor de 5 sterren! We wensen u hele fijne zonnige dagen toe! Met de meest vriendelijke groeten ☀️🙋🏼‍♀️, Sandra #BouwenMetVertrouwen
29 aug 2024