S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten- Logo - Beoordelingen

S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden441 beoordelingen in totaal

12 aug 2024
Materialen werden keurig binnen de beloofde tijd geleverd. Eén klein puntje: er werd vanuit het bedrijf geen e-mail gestuurd of telefoontje gepleegd over de datum en tijdstip van levering, de chauffeur belde me een uur van tevoren op om mede te delen dat de levering eraan kwam. Materiaal ziet er mooi en robuust uit. Op de site is duidelijk gemaakt middels een pdf en een filmpje hoe e.e.a. in elkaar moet worden gezet. Had toch nog wat vragen en kon die via WhatsApp stellen aan een medewerker van het bedrijf. Die werden allemaal binnen een paar uur beantwoord en dat laatste is in mijn ogen een uitstekende service die het bedrijf biedt. Tijdens de bouw komen die vragen namelijk op (ik heb nooit eerder een kanaalplaten dakje gemaakt) en dan wil je snel verder kunnen bouwen. Het resultaat ziet er prima uit!

Wanneer je een bestelling plaatst om iets af te halen en je betaald deze krijg je netjes een mail dat het betaald is. Vervolgens is er complete radio stilte totdat ik zelf na 4 dagen maar eens ging bellen. Toen werd mij verteld ja je kan woensdag een bericht verwachten dat het opgehaald kan worden dus een complete week later dan de bestelling geplaatst is. Woensdag weer niks gehoord zelf weer gebeld op toen kreeg ik de bevestiging gemaild. Dat het opgehaald kon worden vervolgens wil ik het donderdag op laten halen kan het vrijdag of de week erop. Duurt veel te lang zonder info en betaal er 20 euro voor om af te halen dan verwacht ik dat het beter georganiseerd is. De materialen zijn wel van prima kwaliteit. En als je belt wordt je ook snel en prima te woord gestaan. Dus echt wel een goed bedrijf m.i. maar ook zeker verbetering in de communicatie te behalen.

Beoordelingen voor S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

13 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

bijzonder zoals ze meewerken om een levering goed te laten verlopen.

Mijn ervaring is tot nu toe. De vraag om deze beoordeling is eigenlijk te vroeg. Het product heb ik nog niet in huis. Maar gek, toch alle vertrouwen omdat dat al in een vroeg stadium is verdiend.

Dom van de vervoerder.

Etiketten waren stukje op de platen geplakt, dom, kreeg het met stickerverwijderaar na poging 2 prima schoon. kleine compensatie gehad. contact met Timo was snel en tot volle tevredenheid.

zeer positieve ervaring

na een kleine verzendingsfout van het verdeelcentrum (te weinige geleverde dakplaten ) werd dit zeer snel opgelost.dezelfde dag werd met mij kontakt opgenomen om dit recht te zetten.
25 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Bestelling binnen een week bezorgd door zeer vriendelijke bezorger. Kanaalplaten zijn keurig op maat gezaagd. Ook fijn dat dit langs beide richtingen van de plaat kan.
Geïmporteerde beoordeling

Geweldig, op tijd en goede kwaliteit

Perfecte online service: uitzoeken ( goede uitleg), keuze maken ( overzichtelijk), bestellen makkelijken snel, levering( tijdig en in perfecte staat. Complimenten!!
1 jun 2024

Geweldige service

Bij levering overkappingplaten was door transporteur schade veroorzaakt, dit is door stegplattenversand op een zeer nette wijze en naar tevredenheid opgelost!
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Hoogwaardige materialen en alles geleverd.

Bestellen via de site ging makkelijk. Duidelijke omschrijvingen bij de materialen. Graag wel de volgende keer een belletje als de bezorgplanning is gewijzigd.

Professioneel en conform afspraak

Wat ik besteld heb ,heb ik ook gekregen en netjes verpaktAlles is correct geleverdMoest ik nog kunststofplaten nodig hebben ,zou ik ze terug hier bestellen
21 nov 2023

goede, complete levering

Website is overzichtelijk bij het bestellen van verschillende materialenVoor de leveringskosten kan je het niet zelf ( dichter bij huis) halen
Geïmporteerde beoordeling

Platen zijn heel goed verpakt toegekomen, goede prijs kwaliteit

Na lang zoeken op deze site gekomen.Prijs is goed ,Verzendkosten mag altijd wel minder , maar ok .Mooi op tijd geleverd zoals beloofd.
21 okt 2023

Perfecte levering

Alles keurig en snel op locatie afgeleverd. Perfecte kwaliteit. Geen goedkoop prulspul. Zou willen dat het overal zo is geregeld.
Geïmporteerde beoordeling

zelf opgehaald. alles stond keurig klaar en men hielp mij met de platen opladen

voor zelf afhalers mag ter plaatse iets duidelijker worden aangegeven waar je moet zijn.ik werd netjes geholpen ook met inladen.
22 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Zeer positief, goede kwaliteit maar vooral goed meedenken.

Contact gehad met Timo van Stegplattenversand.nlDie geeft goed advies, zet een stap, nee meer stappen extra voor de klant.
25 nov 2023

Super snelle levering

Tijdens een storm waren er platen gesneuveld.Deze konden zij supersnel leveren, zodat we ons kastje weer kunnen gebruiken
29 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

correcte levering goede probleem oplossing

op de afgesproken tijd en dag geleverd er ging iets mis maar dat werd snel en in goed overleg correct opgelost. prima!
12 okt 2023

goede opvolging

snelle levering (aandacht i.v.m. verpakking ; rubbers naar binnen verbogen waardoor platen moeilijker te plaatsen )
27 mei 2024

Prima

Bij de leveringsproblemen heeft Timo van Stegplattenversand uitstekend geholpen de zending goed te laten verlopen.
Geïmporteerde beoordeling

Vlot, correct, goede prijs, perfect levering

Vlot, correct, concurrerende prijs, goede communicatie, komen afspraken na, perfecte levering zonder verrassingen
16 apr 2024

een goede eerste ervaring

ondanks eerst levering met een aantal beschadigde platen werd dit vlot in orde gebracht.heel goede communicatie.

Snelle levering volgens afspraak

Alles op tijd thuisbezorgt en nog een telefoontje om te vragen of alles naar wens was. Prima service, bedankt.