Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

4.583 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.110 beoordelingen in totaal

16 apr 2024
Zeer snel en correct. Dit is lang mijn favoriete webshop geweest, maar assortiment is voor mij minder interessant geworden plus dat de prijzen minimaal verdubbeld zijn.

26 okt 2023
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

EE
Eric E.
Eindhoven
17 feb 2024

3/5 okay

Snelle levering. Prima producten. Kortingscode voor nieuwe klanten beloofd men wel, maar krijg je niet. Ook op mailbericht wordt helaas niet gereageerd.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en producten. We hebben zojuist via je emailadres contact met je opgenomen en een terugkoppeling gegeven over je bestelling en kortingscode. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
10 nov 2023

Snelle levering, gescheurde zak

Snelle levering! Alleen was 1 vd zakken smart protein de scheurrand vanaf waardoor de hele doos vol zat moet de poeder…. Wat voor veel troep veroorzaakte

Powder scattered in the box

I won't be ordering again. 5kg of mass gainer scattered in the box because the bag was torn. It took me 2 hours to clean afterwards. Very disappointed.
11 nov 2023
Helaas valt het product qua smaak erg tegen. Het neemt geen enkele smaak van de bijgevoegde ingrediënten aan. Het is meer opvulling. Vreemde textuur.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en jammer om te horen dat het product is tegengevallen. De Smart Pasta die je hebt besteld is gebaseerd op conjac en havervezel. Deze bevatten van zichzelf niet echt smaak. Het is dus inderdaad lekkerder om deze te gebruiken in een pasta met bijvoorbeeld een saus om het gerecht op smaak te brengen. Mocht je graag meer advies hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Groet, team Body&Fit
16 jun 2024
De doos was vanonder maar voor de helft dichtgeplakt. Het pakket is bij PostNL punt gebracht maar deze is enkel open onder werktijden. Beetje jammer
19 jun 2024
Hi, goedemiddag, Bedankt voor uw review. Excuses dat het mis is gegaan met de bezorging van uw pakket en dat deze hierdoor naar een PostNL punt is gegaan. Uiteraard doen zowel PostNL en Body and Fit er alles aan om gemaakte afspraken na te komen en begrijpen wij ook dat het frustrerend is dat dit in dit geval niet is gelukt en dat uw pakket naar een pick up point is gegaan. Excuses nogmaals. Ervan uitgaande dat dit een volgende keer niet weer zal gebeuren. Vriendelijke groeten, Team Body and Fit
DV
17 mrt 2024
Verkeerde product opgestuurd. Na openen verpakking pas in de gaten. Isolate perfection besteld en whey perfection gekregen. Smaakt minder lekker.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en service, maar vervelend dat het geleverde product niet juist is. Ik zal dit direct voor je oppakken en zal je een terugkoppeling geven via je emailadres. Ik wens je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
PA
4 feb 2024
Producten zijn veel duurder op de Belgische webpagina en betaal je dus verzendkosten ook al zegt men dat deze gratis zijn. Niet correct vind ik.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! De prijsstijging heeft vooral te maken met de prijsstijging voor de grondstoffen voor bepaalde producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Omdat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en extra's om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
31 mrt 2024
Mijn bestelling is niet aangekomen ondanks dat postnl zegt, via mail, het bezorgd te hebben. Op mijn camera is echter geen bezorger te zien.
Antwoord van Body&Fit NL
Beste, dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij zien dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en zij hebben inmiddels een postonderzoek voor je opgestart. PostNL geeft aan dat je een safeplace (bezorgvoorkeur) hebt opgegeven. Bij het kiezen van deze optie is PostNL niet aansprakelijk bij verlies, schade of diefstal. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om de status van je zending verder met je door te nemen. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
16 nov 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, heb gekozen voor afgelopen vrijdagavond aflevering met extra betaling maar nog steeds niks!
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat wij de betaling voor deze bestelling nog niet ontvangen hebben. Ik zie dat je voor betalen met Ideal had gekozen. Het lijkt er op dat er bij ideal iets mis is gegaan tijdens de overschrijving. Ik raad je aan om te controleren of het bedrag daadwerkelijk van de rekening is geschreven. Ik vermoed dat dit niet is afgeschreven. In dat geval kan je de bestelling het beste opnieuw plaatsen. Mocht het bedrag wel zijn afgeschreven dan raad ik aan om contact op te nemen met de klanternservice. Dan helpen wij jouw graag verder. Groet, team Body&Fit
Wij hebben vorige week artikelen bij jullie besteld alleen de sportbroek is na een week al kapot bij de zak en de rits van de pijp is kapot
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat de broek beschadigd is. Ik zie dat je onze klantenservice hier nog niet over gecontacteerd had, dus hebben we jou zojuist een mail gestuurd. Gelieve op deze te reageren zodat we het probleem voor je kunnen oplossen. Team Body & Fit

Flavor does not match product sold

Very disappointing company. Do not buy their own brand of proteins. The flavor you receive a lot of times do not match the one selected.
Antwoord van Body&Fit NL
Thank you for your feedback. We are sorry to hear the product you received did not meet your expectations. I see that one of our representative from the customer service department has already contacted you regarding this matter. We will do our utmost to find the best possible solution to solve this matter for you. Many thanks and regards, Team Body&Fit
De producten zijn goed . Maar worden niet aan huis geleverd . Post NL leverd ze drie straaten, in een afhaal punt. Groetjes,Ivo .
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten. Dat het drie straten verder op afgeleverd is, is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. In de track & trace kunnen we terug zien dat de bezorging niet was gelukt en dat het pakket daarom naar het dichtstbijzijnde pick-up punt was gebracht. We zijn blij om te zien dat het in de tussentijd wel opgehaald is! Team Body&Fit
16 nov 2023
Ik heb mijn pakketje niet toegekregen, hoewel we heel de dag thuis waren. Heb geen bericht gekregen over waar mijn pakje zich bevind.
18 nov 2023
Ik heb niet de zelfde resveratrol gekregen als op de afbeelding. Maar een goedkopere variant. Vind ik gewoon slecht eerlijk gezegd
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat je in de veronderstelling bent dat je een verkeerd product hebt ontvangen. Gelukkig kan ik je mededelen dat dit het juiste product betreft. Swanson heeft onlangs de verpakking gewijzigd waardoor deze een iets andere look heeft gekregen en ik zie dat de afbeelding op onze website nog niet is aangepast. Ik ga vragen of deze aangepast kan worden. Wij verkopen maar 1 variant van dit product. Groet, team Body&Fit
28 apr 2024

cadeau niet bij bestelling

Ik had een cadeaucode ingevuld, maar dit cadeau zat niet bij mijn bestelling. Niet heel erg want het was gratis, maar toch jammer
29 apr 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en service! Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om je bestelling door te nemen en je te voorzien van een passende oplossing. Hele fijne dag toegewenst! Team Body&Fit
ES
11 feb 2024

Pakje nooit aangekomen!

De bestelling is nooit aangekomen en is automatisch terug gestuurd naar de afzender en ik heb nooit men centjes terug gezien!
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. We hebben zojuist contact met je opgenomen via je emailadres met een passende oplossing! Team Body&Fit
25 mei 2024

Kwaliteit product.

Klanten service: Goed 👍 Bestellen via site: Goed 👍 Snelle service verwerken order: Goed 👍 Kwaliteit product: Minder goed 🤏
27 mei 2024
Dank je wel voor review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en levering. Vervelend om to horen dat de kwaliteit van het product niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we het product voor je kunnen nagaan en je eventueel te voorzien van een passende oplossing. We horen graag van je! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
Product niet ontvangen, wacht er inmiddels al 2 weken op. Ze zouden een onderzoek starten bij PostNL, niks meer gehoord!
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback. Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Dit hoort zeker niet te gebeuren, maar zie dat het postonderzoek is opgestart om je pakket te traceren. Onze klantenservice heeft je via je emailadres een terugkoppeling gestuurd betreffende de status van je zending. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, verwijs ik je graag door naar onze klantenservice, ze helpen je graag verder! Fijne dag, Team Body&Fit
Dit is mijn eerste bestelling bij jullie. Ik vind het erg jammer dat er voor dat geld niet eens een maatschepje in zit.
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review! Wat fijn om te zien dat je tevreden was over de levering. Vervelend om te lezen dat je de service en het product minder vond. Het maatschepje wil tijdens transport wel eens naar de bodem zakken :) Indien je al redelijk diep hebt gegraven kan je altijd onze klantenservice een berichtje sturen om het nader te bespreken of naar een alternatieve oplossing te zoeken! Team Body & Fit
25 mei 2024
Helaas ontbrak mijn cadeau, dit is de eerste keer na tig bestellingen dus kan een keer gebeuren maar alsnog jammer
27 mei 2024
Dank je wel voor je review! Super om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service!! Wat vervelend dat je het gratis cadeau niet hebt ontvangen. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice om je bestelling door te nemen en na te gaan om welk gratis kado het gaat. We kijken graag met je mee! We horen graag van je! Nogmaals dank je wel voor je review, wij waarderen het enorm! Team Body&Fit