Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

4.583 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.110 beoordelingen in totaal

16 apr 2024
Zeer snel en correct. Dit is lang mijn favoriete webshop geweest, maar assortiment is voor mij minder interessant geworden plus dat de prijzen minimaal verdubbeld zijn.

26 okt 2023
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

24 jun 2024
Extreem duur geworden. Eerder kreeg je altijd leuke cadeaus bij de bestelling, nu doen ze overal krenterig over.
25 jun 2024
Hi, goedemiddag, Bedankt voor je review en wat jammer dat je ontevreden bent over onze prijzen. Afgelopen november hebben wij na lange tijd onze prijzen aangepast en verhoogd, dit door de toenemende inkoopprijzen van de ingrediënten en de toenemende vraag naar Whey proteïnen. Daarnaast nemen ook de kosten voor transport en dergelijke toe. Ondanks dit alles proberen wij onze prijzen nog altijd zo eerlijk mogelijk te houden. Neem anders contact op met onze klantenservice en wij kunnen eens kijken of wij iets kunnen doen. Vriendelijke groeten, team Body and Fit
19 mrt 2024
De laatste bestelling was hetzelfde als de vorige, maar zonder bidon of test product. Verder wel optijd en vlot!
19 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service - super! We hebben onze prijzen en promoties aangepast om beter aan te sluiten bij de dynamiek van de markt en om de klantervaring in het algemeen te verbeteren. We bieden aantrekkelijke kortingen op specifieke producten en in onze outlet. Mocht je verdere vragen hebben over onze promoties, adviseer ik om contact op te nemen met onze klantenservice, ze helpen je graag verder. Team Body&Fit

Beloofde Korting wordt niet verrekend.

Gewonnen korting Coupons werden geaccepteerd maar werden niet verrekend. Zeer teleurstellend en onbetrouwbaar.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Je geeft aan dat de kortingscode niet is verrekend. We zoeken dit graag verder voor je uit. We hebben zojuist via jouw emailadres contact met je opgenomen en lossen dit graag voor je op. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
Ik bestelling gedaan ik zou een gratis Shake beker krijgen. Want de bestelling was 62 euries. Maar Niente nada
LP
lucce p.
herent belgie
4 mei 2024
Je betaald voor levering aan huis en mijn ok werd reeds meerdere malen elders geleverd en zo verdwenen!!?? 😡
6 mei 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten. Vervelend om te horen dat de levering niet optimaal is verlopen. Ik zie dat de klantenservice inmiddels contact met je heeft opgenomen om de levering van je bestelling met je door te nemen. Mocht je verder nog vragen hebben, adviseer ik om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
17 apr 2024

Te Lang wachttijd

Te lange wachttijd voor orderverwerking. Niemand van de klantenservice reageert op mijn contactformulier.
17 apr 2024
Hoi, Bedankt voor je review. We konden aan de hand van je emailadres en bestelnummer geen resultaten vinden in ons systeem, ik denk dus dat daar iets is mis gegaan bij het invullen van het formulier. We hebben je zojuist zelf een mailtje gestuurd, als je op deze wilt reageren kunnen we je helpen met je probleem Team Body & Fit
Ik word compleet dood gegooid met nieuwsbrieven over proteine poeder waar ik mij niet voor aangemeld heb.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je bericht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We zouden je willen vragen te reageren op één van deze nieuwsbrief mails met het verzoek om je uit te laten schrijven, of onder op de pagina van zo'n mail te klikken op 'afmelden', zodoende ontvang je binnenkort geen mails meer van ons. Body&Fit
9 jun 2024
Levering post.nl slecht, Body Fit bestelling te vroeg verzonden en niet volgens aangegeven verzenddatum
10 jun 2024
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten! Jammer om te horen dat de zending niet op tijd is geleverd. Om je tegemoet te komen in het ongemak, hebben wij de verzendkosten voor je teruggestort. Onze klantenservice heeft zojuist via de mail contact met je opgenomen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Hele fijne dag toegewenst, team Body&Fit
5 mei 2024
Wel betaald maar niks ontvangen Ze zeggen dat ze dit snel gaan oplossen maar nog steeds niets gehoord
6 mei 2024
Dank je wel voor review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten! Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Dit hoort zeker niet te gebeuren! Wij zien dat er op 1 mei een postonderzoek is opgestart om je pakket te traceren. Dit duurt gemiddeld 5-7 werkdagen. Zodra we de uitslag hebben ontvangen van het postonderzoek, zullen wij uiteraard terugkomen met een passende oplossing. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
MD
29 okt 2023

De smartcrunch peanut bars zijn plakkerig

De smartcrunch peanut bars zijn ondanks dat ze koel bewaard worden aan de zachte en plakkerige kant.
GS
Gokhan S.
Roosendaal
10 feb 2024
Everything is so expensive and not sending even now a shaker before it was so nice but not anymore
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback. Super om te horen dat je tevreden bent over de levering en onze producten. We hebben onze prijzen en promoties aangepast waardoor het voor kan komen dat prijzen en kortingen anders zijn dan je van ons gewend was. We bieden nog steeds aantrekkelijke kortingen op specifieke producten en in onze outlet. Binnen Body & Fit bepalen we onze prijzen door zorgvuldig te kijken naar onze productie- en distributiekosten en naar de waarde en kwaliteit waar onze klanten naar op zoek zijn. We kijken daarbij uiteraard ook naar bestaande wet- en regelgeving. Het is ons doel om hier de juiste balans in te vinden, waarbij we maximale waarde voor onze klanten proberen te bieden. Mocht je verder nog vragen hebben, adviseer ik om contact op te nemen met onze klantenservice. Team Body&Fit

Smaak is veranderd

Ik bestel altijd de smaak vanilla milkshake (whey perfection). Die smaakt nu opeens heel anders.

Getracht contact te leggen

Ik heb een mail gestuurd naar het contacf ivm een foutief adres. Tot op hede nog geen reactie...
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je per ongeluk een foutief adres ingevoerd had en dat je geen reactie kreeg op de mail. Door de nog aanslepende Black Friday drukte kan het momenteel helaas wat langer duren voordate je reactie hebt van ons dan je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik dat er inmiddels contact is geweest. Helaas is het wijzigen van het lever adres nadat de klant de bestelling heeft geplaatst niet mogelijk. Wel kan je deze zelf wijzigen via de track&trace link van PostNL. Gelukkig zie ik dat dit gelukt is. Groet, team Body&Fit

Chocolade shake niet lekker

Tot nu de chocolade shake genomen en die is niet heel lekker, hopen dat de aardbei beter smaakt!
9 jun 2024

Noten met vervaldatum over 1 maand

De noten die ik bestelde zijn nog maar 1 maand goed, daarna hebben zij de vervaldatum bereikt.
10 jun 2024
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering. Vervelend om te horen dat je een zak Protein Mixed Nuts hebt ontvangen met een korte houdbaarheidsdatum. Ik zou je willen vragen, om een foto te sturen van het product met vermelding van de houdbaarheidsdatum en dan zullen wij het product voor je nagaan en terugkomen met een passende oplossing. Fijne dag toegewenst, team Body&Fit
31 mei 2024
Bestelling mooi op tijd geleverd, zoals altijd, echter shakebeker van de code nooit ontvangen.
31 mei 2024
Hi, goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je nooit de shaker hebt ontvangen. In dit soort gevallen raad ik je aan om meteen contact op te nemen met de klantenservice, zij lossen het graag voor je op. Voor nu wil ik je vragen om even in je mailbox te kijken. Fijn weekend! Team Body & Fit
19 nov 2023
Jullie blijven maar reclame sturen ook als je je uitschrijft voor alle reclame. Heel irritant
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je nogsteeds reclame ontvangt. Ik heb je handmatig opnieuw uitgeschreven voor de nieuwsbrief. Houd er rekening mee dat je om technische redenen nog tot 2 weken de nieuwsbrief kan ontvnagen. Team Body&Fit
Because I didn't get my package and no one take a responsibility about it. I waste my money
Antwoord van Body&Fit NL
Hi there, Thank you for the feedback. I am very sorry to hear that you have not received your order. Have you contacted our customer service team? They would be more than happy to assist you with this issue. Team Body&Fit
22 nov 2023

Bezorging zoals aangegeven maar vies

Bezorging zoals aangegeven, maar bah wat is ie vies. Blijft poederig en wil niet oplossen.
27 okt 2023
Geen bestelling ontvangen- en ook nog steeds geen refund.. dit duurt nu al een maand…