Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

4.583 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.110 beoordelingen in totaal

16 apr 2024
Zeer snel en correct. Dit is lang mijn favoriete webshop geweest, maar assortiment is voor mij minder interessant geworden plus dat de prijzen minimaal verdubbeld zijn.

26 okt 2023
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

14 jan 2024
Extra betaald voor avondaflevering maar werd dag later geleverd zonder compensatie
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren met de levering van jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. In de track&trace zie ik dat PostNL zich wel aan de avondlevering heeft gehouden maar dat het pakketje helaas 1 dag vertraging heeft opgelopen bij hen. Wij snappen dat dit frustrerend is en hebben jou hier een mail over gestuurd. Body&Fit
21 apr 2024
Vroeger was het assortiment veel groter. En de prijzen zijn veel duurder geworden.
22 apr 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service -super! Wij waarderen het enorm! Fijne dag verder! Team Body&Fit
Ik heb andere verpakkingen gekregen van de creatine en der vind ik niet zo fijn
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Wij zijn bezig met een rebranding waarbij ook al onze verpakkingen worden aangepast. Met het oog op het milieu en het verminderen van (plastic)verpakkingsmateriaal zijn wij voor veel producten overgestapt van een plastic ton naar een zak. De producten zelf zijn echter het zelfde gebleven. Groetjes, Team Body&Fit
Black friday was geen black friday. Ik betaalde 10 euro meer dan vorige maand.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je weer bij ons besteld hebt. Ook buiten Black Friday hebben wij wekelijkse promoties. Het kan dus zo zijn dat je een maand geleden een product hebt besteld in een voordelige promotie. Groet, Body&Fit
31 dec 2023
Vaak dingen niet verkrijgbaar en niet mogelijk om met een giftcard te betalen
Ik heb mijn pakketje niet volledig ontvangen en krijg hierop geen antwoord
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jij jouw bestelling niet volledig ontvangen hebt en dat je geen antwoord krijgt op jouw berichten. Het lijkt er op dat wij de eerste mails niet goed ontvangen hebben. Gelukkig zie ik dat er inmiddels reactie is van onze klantenservice. Excuus voor de late reactie. Groet, team Body&Fit
Betere informatie over het gebruik wat er wel bij mag gebruiken ( eten )
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review! Ik zie dat je onze klantenservice nog niet gecontacteerd had. In het vervolg kan je ons altijd een berichtje sturen indien je vragen hebt over bepaalde producten of advies wilt over het gebruik van deze, we helpen je graag! Team Body & Fit
Geen onzin aanbiedingen (50% korting, terwijl de prijs dubbel zo hoog is).
31 mrt 2024
Heel veel buikpijn eraan overgehouden voor niks zoveel besteld en betaald
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Jammer om te horen dat je de Mammoth Mass niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice, dan kunnen we kijken of er iets mee aan de hand is. Team Body&Fit
23 nov 2023
We hebben een proefpakket besteld. Er zatten 4 soorten in in plaatst 10.
Veel te duurt in vergelijking met andere shops. Prijzen kunnen beter.
No one is answering to my emails. Unfortunately, very unprofessional
Antwoord van Body&Fit NL
Hi there, Thank you for the feedback provided. I am sorry to hear you did not receive a timely response to your email. Because of the high volume of contacts during and following Black Friday, it can take a little longer than expected for us to get back to emails. Luckily I see you have received a response in the meantime. Team Body&Fit
NF
Nicole F.
Antwerpen
21 mei 2024
Ik vind die zakken voor maaltijdvervangers maar niets, liever potten
21 mei 2024
Dank je wel voor je feedback! Wij zijn bezig met een rebranding waarbij ook al onze verpakkingen worden aangepast. Met het oog op het milieu en het verminderen van (plastic)verpakkingsmateriaal zijn wij voor veel producten overgestapt van een plastic ton naar een zak. De producten zelf zijn echter hetzelfde gebleven. Groetjes, Team Body&Fit
EK
eric k.
den haag
31 okt 2023
ggeen cadeu slecht te bereiken wel goede bezorging te duur geworden
EF
e f.
wijchen
18 nov 2023

te veel schommelingen met de prijzen

te veel schommelingen met de prijzen, klanten voor de gek houden
Er is niet iets wat er uit springt tov concurrenten. Een pot nat
5 jun 2024
Potje was niet dicht er lag een beetje poeder op de doos
6 jun 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service! Vervelend dat je een geopend product hebt ontvangen, dit hoort zeker niet te gebeuren. Ik adviseer om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we het product voor je kunnen nagaan en je kunnen voorzien van een passende oplossing. We lossen het graag voor je op! Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
20 mei 2024
Stuk duurder geworden en contact krijgen duurde paar dagen
21 mei 2024
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service. Ten eerste excuses voor het oponthoud in onze reactie. Door verschillende wereldwijde gebeurtenissen is het voor ons duurder geworden om onze producten te produceren. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer houdbaar. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Mocht je nog verder vragen hebben, adviseren wij om contact op te nemen met onze klantenservice, zij helpen je graag verder! Hele fijne dag toegewenst! Team Body&Fit

Niets ontvangen

Ik heb nog altijd niets ontvangen en geen communicatie ook
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen en dat er een vertraging is ontstaan in onze reactie. Onze klantenservice heeft zojuist via je emailadres contact opgenomen om het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
24 mrt 2024
ik bestel zaterdag spullen en de maandag erop zijn ze 40%
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten! Onze prijzen worden het gehele jaar aangepast en het kan zijn dat de prijzen hierdoor is anders zijn dan verwacht. Binnen Body & Fit bepalen we onze prijzen door zorgvuldig te kijken naar de waarde en kwaliteit waar onze klanten naar op zoek zijn. We kijken daarbij uiteraard ook naar bestaande wet- en regelgeving. Het is ons doel om hier de juiste balans in te vinden, waarbij we maximale waarde voor onze klanten proberen te bieden. Mocht je verder nog vragen hebben, adviseer ik om contact op te nemen met onze klantenservice. Fijne dag verder. Team Body &Fit