Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

4.583 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.110 beoordelingen in totaal

16 apr 2024
Zeer snel en correct. Dit is lang mijn favoriete webshop geweest, maar assortiment is voor mij minder interessant geworden plus dat de prijzen minimaal verdubbeld zijn.

26 okt 2023
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

13 jan 2024
Jullie zijn niet te bereiken. Kortingvoucher werkt niet
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons hebt besteld en wat vervelend dat jouw code niet wou werken. Ik heb je hier een mail over gestuurd. Ik zie dat deze review in het weekend geplaatst is. In het weekend zijn wij inderdaad gesloten en daarmee niet per direct te bereiken. Je kan ons altijd mailen via het contactformulier op de website. Dan komen wij hier zo snel mogelijk op terug. Body&Fit
JV
prijzen zijn hoog en producten zijn niet allemaal goed
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Ik zal deze doorgeven. Mocht je feedback hebben over specifieke producten, dan horen wij dit graag. Body&Fit
11 nov 2023
De beloofte metalen shaker kreeg ik er niet eens bij.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat jij de gratis shaker niet bij jouw bestelling ontvangen hebt. Helaas was de shaker door een technische fout van onze kant inderdaad niet aan de order toegevoegd. Excuus voor het ongemak en uiteraard lossen wij dit graag op. Wij hebben jouw een mail gestuurd over de oplossing. Wij horen graag van je zodat wij dit voor je op kunnen lossen. Groet, team Body&Fit
KK
Koentje K.
Wijk bij Duurstede
1 jun 2024
Negatieve reviews worden niet op de site toegelaten.
3 jun 2024
Dank je wel voor je feedback. De consument kan ten alle tijden een review achterlaten. Deze mogelijkheid hebben wij beschikbaar gemaakt voor onze klanten om onze service, levering en producten te kunnen verbeteren en te optimaliseren. Het is vreemd dat je review niet geplaatst is. We ontvangen graag een screenshot van de foutmelding via de klantenservice zodat we hier naar kunnen kijken. Excuses voor het ongemak, we lossen het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit.
30 apr 2024
Ik heb me bestelling helemaal niet binnen gekregen
30 apr 2024
Dank je wel voor je review! Vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Volgens de track en trace informatie zien we dat er tijdens bezorging een foutmelding is ontstaan bij Postnl. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om de status van de bezorging verder met je door te nemen. We lossen het probleem graag voor je op! Fijne dag verder, Team Body&Fit
CA
C A.
Antwerpen
Veel producten hebben ze niet meer in voorraad.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Vervelend dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. Je kan altijd contact opnemen met de klantenservice, vaak kunnen we zien wanneer specifieke producten er weer zijn of kunnen we je een alternatief aanbieden! Groetjes, Team Body&Fit
15 nov 2023

Bestelling

Ik heb nog niets gehad dus kan niet beoordelen
4 nov 2023
verzwndkosten zijn te hoog, producten zijn goed
Geen reactie bij navragen status bestelling.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback. Super om te horen dat je tevreden bent met onze producten! We hebben zojuist via je emailadres contact met je opgenomen betreffende je bestelling. Team Body&Fit
MG
Marc G.
oombergen
4 feb 2024
Beter indeling suplementen .over zichtelijker
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je review! Super om te zien dat je blij bent met onze producten en service. Als je jouw feedback wilt geven, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice en dan horen we graag je ideeën. Alvast bedankt! Vriendelijke groeten, Team Body&Fit
4 jun 2024
Sneller reageren op mails en retouraanvragen
4 jun 2024
Dank je wel voor je feedback! Super om te horen dat je tevreden bent met onze levering en producten. Vervelend dat de terugkoppeling van de retour informatie niet optimaal is verlopen. Dit hoort zeker niet te gebeuren. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen en de retour informatie inclusief het retourlabel naar je verstuurd. Mocht je verder nog vragen hebben, adviseren wij om contact op te nemen met onze klantenservice, ze helpen je graag verder! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
14 jan 2024
Vreemde geur aan de eiwitten van huismerk
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Whey eiwitten hebben van nature een geur die door velen als onaangenaam beschouwd wordt. Dit kan door toevoegingen zoals aroma's en zoetstoffen een beejte verborgen worden maar kan soms, zeker bij een grote hoeveelheid, toch een beetje naar voren komen. Mocht je in de veronderstelling zijn dat er iets niet goed is met het product, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice. Dan kijken zij hier graag naar voor je. Body&Fit
26 nov 2023
Veel te zoet. Ongezond zoet, die repen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat de smaak niet goed is bevallen. Toffee is natuurlijk een zoete smaak dus dit is ook een wat zoetere reep. De repen worden gezoet doormiddel van sucralose wat door sommigen als intens ervaren kan worden. Mocht je een nieuw product willen proberen en niet helemaal zeker zijn over de eigenschappen dan mag je altijd contact opnemen met de klantenservice. Dan geven wij hier graag advies in. Groet, team Body&Fit
3 mrt 2024
De laatste bestelling nooit ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat wij de betaling voor deze bestelling nog niet ontvangen hebben. Ik zie dat je voor betalen met Ideal had gekozen. Het lijkt er op dat er bij ideal iets mis is gegaan tijdens de overschrijving. Ik raad je aan om te controleren of het bedrag daadwerkelijk van de rekening is geschreven. Ik vermoed dat dit niet is afgeschreven. In dat geval kan je de bestelling het beste opnieuw plaatsen. Mocht het bedrag wel zijn afgeschreven dan raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dan helpen wij jouw graag verder. Groetjes, team Body&Fit
6 jan 2024
er is niet geleverd wat verwacht werd
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je niet ontvangen hebt wat je verwacht had. Wij zoeken dit graag uit en hebben jou hier een mail over gestuurd. Wij horen graag van je. Body&Fit
RK
Pakket na een week nog niet ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je al zo lang wacht op jouw pakketje. Gelukkig zie ik dat je het pakketje inmiddels afgehaald hebt van het pick-up point. Ik wens je veel plezier van de bestelling! Groet, team Body&Fit
22 nov 2023

Bestelling nog altijd niet onvangen

Bestelling nog altijd niet ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen had. Gelukkig zie ik dat je de bestelling inmiddels hebt afgehaald van het PostNL punt. Wij wensen je veel plezier van de bestelling. Groet, team Body&Fit
13 jan 2024

Misleiding bij prijs EN promotiecode

Misleiding bij prijs en promotiecode
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je de code als misleidend hebt ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling en ik zal de feedback doorgeven. Echter werden de voorwaarden vermeld in de mail waarin de code was ontvangen en ook op de website. Mocht je niet zeker zijn over de voorwaarden van een van onze promoties, dan kan je deze altijd checken via https://www.bodyandfit.com/nl-nl/promotions-conditions, of door contact op te nemen met onze klantenservice. Body&Fit
7 mei 2024
Ik heb mijn pakket niet aangekregeb
7 mei 2024
Beste, dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice om de levering van je bestelling door te nemen en het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
WJ
29 apr 2024
Gratis verzenden bedrag verlagen
29 apr 2024
Dank je wel voor je review! Super om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service! Binnen Body & Fit bepalen we onze prijzen door zorgvuldig te kijken naar onze productie- en distributiekosten en naar de waarde en kwaliteit waar onze klanten naar op zoek zijn. We kijken daarbij uiteraard ook naar bestaande wet- en regelgeving. Het is ons doel om hier de juiste balans in te vinden, waarbij we maximale waarde voor onze klanten proberen te bieden. Momenteel zijn er geen verzendkosten bij bestellingen boven de €39,00. We waarderen je feedback enorm en zullen deze meenemen in onze verdere promoties and acties. Hele fijne dag toegewenst! Team Body&Fit