Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.865 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Bij Made for Moments hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje en geboortebord ontworpen. Toen de gekozen foliekleur uit het assortiment ging baalden we enorm, maar we zijn goed geholpen bij het vinden van een alternatief. De bezorging van de definitieve geboortekaartjes duurde helaas wel langer dan wij verwacht hadden. We hebben deze besteld op zaterdag en ontvingen ze op woensdag.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

4 jun 2024
4 jun 2024
24 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Jammer genoeg hebben wij geen goede ervaring. De foliedruk van onze geboortekaartjes was bij een deel van de kaarten doorgedrukt waardoor de kaartjes er niet mooi uit zagen. Na dit aangegeven te hebben, lieten ze weten dat dit inderdaad vaker voorkomt. Samen hebben we gezocht naar een passende oplossing. Helaas hebben we die in onze ogen niet kunnen vinden. Het is vervelend dat je een een periode na de geboorte van je kindje zoveel energie moet stoppen in het vinden van een oplossing.
23 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Fijne designtool. Kwaliteit van het drukwerk laat hier en daar te wensen over.
30 mei 2024
Nog niet ontvangen
Geïmporteerde beoordeling
Op aanraden van mijn broer bezocht ik jullie site. Ik was onmiddellijk verkocht en vond mijn gading in het ruime aanbod. Ik ging ook direct aan de slag om een ontwerp te maken voor mijn kaart en dat viel reuze mee. Na wat proberen was mijn kaart klaar en stuurde ik ze op voor een eerste ontwerp. Na 3 dagen had ik het resultaat al in de brievenbus. Amai wat snel! Ik heb wat aanpassingen kunnen doen en uiteindelijk mijn bestelling gedaan. Ik kon alleen het kader niet passend rond mijn foto krijgen, maar dat lag misschien ook aan mijn kunde. Ik had een rechthoekige foto en het kader was vierkant. Uiteindelijk bleek dat niet te storen. De bestelling was weer snel en correct geleverd. Made for moments is een echte aanrader!!!
Antwoord van Made for Moments
Beste Lizzy,Bedankt voor je bestelling en prachtige beoordeling!Heel fijn om te horen dat je zo enthousiast en tevreden bent over onze collectie en service!Graag tot ziens!Met vriendelijke groet,Carlateam Made for Moments
24 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel uitgebreid sample pakketje bij je eerste proefdruk. Ik vond het persoonlijk ook heel leuk dat je kaartjes zelf helemaal kan aanpassen met elementen. Het zou handig zijn als de designelementen ook vanuit een blanco kaart te gebruiken zijn of dat je een envelop in een andere kleur kan 'locken'. Ik ben nu vanwege een specialer element steeds vertrokken vanuit een kaart met een groene envelop en moet deze elke keer aanpassen naar berry. Op zich geen probleem, maar ik heb wel schrik het eens te vergeten en met een hoop groene enveloppen te zitten.
7 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wij zijn erg trots en blij met ons geboorte kaartje en geboorte bord. Vind het zo leuk dat het bij elkaar past als een soort van set. Het bord is voor ons ideaal, want we wonen in een appartement. Door het bord aan het raam te plakken kon iedereen zien dat onze dochter geboren is!Waar wij ook erg tevreden over zijn is de snelle levering en communicatie. Dit verliep allemaal heel erg soepel en goed! Verder hebben wij van onze vrienden en familie veel complimenten mogen ontvangen over onze geboorte producten. Dat is natuurlijk ook erg leuk!
15 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Voor het eerst kerstkaarten gemaakt bij Made for Moments en ik had niet door dat je als je een lege achterkant wilde hebben, je de gegevens van het voorbeeld wat erop stond, weg moest halen. Bij de controle was dit er ook doorheen geslipt en zodoende kreeg ik kerstkaarten met een (fictief) ander bedrijf op de achterkant. Gebeld met Made for Moments en na wat overleg hebben ze dit aangepast en kreeg ik kosteloos drie dagen later alsnog de juiste kaarten aangeleverd. Bedankt voor de fijne service, ik vind jullie een aanrader!
10 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zowel voor onze bruiloft als voor de geboorte van onze zoon kaartjes ontworpen en laten drukken bij Made for Moments. De website is fijn in gebruik, overzichtelijk, en een geweldige ruime keuze aan stijlvolle opties. De proefdruk kwam beide keren met een handgeschreven briefje wat het extra persoonlijk maakt. De levering is super snel en goed verpakt. Super tevreden! Heel klein minpuntje, op de geboortekaartjes staat heel klein nog made for moments gedrukt, dat vind ik een beetje jammer.
Antwoord van Made for Moments
10 okt 2023
Beste Rick,Bedankt voor je waardvolle review! We vinden het fijn om te lezen dat je je bestellingen bij ons als zeer positief hebt ervaren.Wij bieden kosteloos de service om ons logo van je bestellingen te verwijderen. Dus mocht je in de toekomst nog eens bij ons terugkomen, neem dan vooral contact met ons op om dit na te vragen!Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen dan staan we voor je klaar.Met vriendelijke groet,TimMade for Moments
19 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik had 21 diner uitnodigingen gemaakt. Maar de tekst was niet goed leesbaar (te klein) en een afbeelding iets te transperant waardoor hij niet mooi uitkwam. Ik kreeg een super nette mail met de vraag of zij dit mochten aanpassen voordat de order werd door gezet. Echt super service!! Anders had ik veel geld betaald voor uitnodigingen die niet leesbaar waren en zijn nu veel mooier uitgekomen!