Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.865 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Bij Made for Moments hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje en geboortebord ontworpen. Toen de gekozen foliekleur uit het assortiment ging baalden we enorm, maar we zijn goed geholpen bij het vinden van een alternatief. De bezorging van de definitieve geboortekaartjes duurde helaas wel langer dan wij verwacht hadden. We hebben deze besteld op zaterdag en ontvingen ze op woensdag.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

Geïmporteerde beoordeling
Mijn ervaring met Made for Moments is heel goed. Het proefkaartje hadden we niet ontvangen, na contact met het klant contact center is er een nieuw kaartje verstuurd. Hier ben ik via mail vriendelijk geholpen en snel. Het zat ons niet mee. Helaas bij het bestellen van het echte kaartje hadden we een fout gemaakt. Na telefonisch contact werd dit snel hersteld. Heel fijn.
Antwoord van Made for Moments
Beste Myrna,Bedankt voor jouw waardevolle review. Fijn te vernemen dat het contact met onze collega's als plezierig is ervaren. Weet dat we graag weer voor je klaarstaan in de toekomst.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
16 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
erg tevreden over de service en het eindproduct. We mochten vanwege twijfel over een fletse kleur een extra proefdruk bestellen welke perfect bleek. Erg blij met de prachtige geboortekaartjes en poster van poespas. De poster werd later geleverd dan de geboortekaartjes en bij bellen over info over de levering zijn we snel en vriendelijk te woord gestaan.
16 okt 2023
Beste Cynthia, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze producten en service. Daar zijn we erg blij mee!Veel plezier met de bestelling, en graag tot ziens!Met vriendelijke groeten, Mireille Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Wij hebben hier onze trouw uitnodigingen en gastenboek ontworpen en besteld. Dit was heel gemakkelijk. Een gebruiksvriendelijke website en via mail altijd snel een antwoord. Bij onze bestelling waren 2 enveloppen te weinig, dit kan natuurlijk gebeuren. Na contact via mail werden er meteen 5 enveloppen verstuurd. Ik zou deze site zeker aanraden!
Antwoord van Made for Moments
Beste Tessa, Wat fijn dat je zo uitgebreid je ervaring met ons deelt! Blij dat deze positief is. Hopelijk mogen we in de toekomst weer voor je klaarstaan. Met vriendelijke groet, SofiekeMade for Moments
18 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ontzettend goed geholpen via de mail. Er werd goed meegedacht om ervoor te zorgen dat ik de kaarten kreeg die ik wenste. Uiteindelijk de kaarten van m'n dromen gedrukt. Er bleek wat niet goed te zijn verlopen met de spellingcontrole, daarover werd ik netjes ingelicht en er was gelijk een passende oplossing voor mij gekozen. Vond dat erg fijn.
18 apr 2024
Beste Roxanne,Bedankt voor je waardevolle review!Fijn om te lezen dat onze steekproef controle een vervelend foutje heeft kunnen voorkomen bij jullie bestelling! We proberen altijd zo goed mogelijk mee te denken met onze klanten. Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen doen dan horen we het graag.Met vriendelijke groet,TimTeam Made for Moments
16 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
We have ordered cards and envelope for the birth of our baby. Very good quality and fast delivery. We received very nice comments about the card. I had made a mistake in my order and they even called me to correct this which was much appreciated. It is possible to order 1 sample to check it. I fully advise to do this before.
16 mrt 2024
Dear Ana,Thank you for leaving your review. Good to hear that we helped in a positive way.We hope to see you back in Made for Moments.Kind regards,Sofieke Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Heel erg tevreden over Made for Moments. Hier onze trouwkaarten besteld. De eerst levering zaten vlekken op door de folie. Na telefonisch contact en een mailtje, werd me kosteloos een herdruk aangeboden met een andere folie kleur. Twee dagen laten de nieuwe kaarten in huis. Top service! En erg mooie kaarten
Geïmporteerde beoordeling
Door toedoen van onze postbode, liepen onze geboortekaartjes heel wat vertraging op. Dankzij het snelle antwoord en meteen correct aanpakken van ons probleem door het Made For Moments-team, werd er binnen enkele 'uren' een constructieve oplossing aangeboden. Wij zijn ontzettend dankbaar met het resultaat!
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
We zijn zeer goed geholpen door Daglief. Er bleek een fout in de tekst op onze rouwkaart te staan. Ze hadden hier begrip voor en hebben direct dezelfde dag onze rouwkaarten opnieuw gedrukt. Daar zijn we Daglief bijzonder dankbaar voor. De kaarten zien er erg mooi uit. Ik zou Daglief aan iedereen aanraden!
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en de kaartjes zagen er perfect uit. Programma om de kaartjes mee aan te passen werkte ook prima trouwens. Was soms wel even stoeien omdat je de letters niet gelijk kreeg met de andere letters als je een nieuw tekstvak maakte, maar al met al zijn wij superblij met onze huwelijkskaarten!
Antwoord van Made for Moments
Beste Raymond en Daisy,Bedankt voor jullie mooie review en feedback! Fijn te horen dat jullie super blij zijn met jullie huwelijkskaarten.Weet dat we graag voor jullie klaarstaan, voor nu een liefdevolle dag toegewenst.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
11 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Geweldige service en prachtige kaarten! Nadat er tijdens het bestellen iets niet goed is gegaan en wij onze kaarten op ander papier geleverd kregen waardoor de printkwaliteit niet optimaal was is dit ns contact met de klantenservice vlot en goed opgelost. Wij zijn erg blij met onze trouwuitnodigingen!
11 mei 2024
Beste Melanie,Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt. Fijn te vernemen dat we als klantenservice goed voor je hebben klaar gestaan. Alvast een prachtige dag toegewenst! Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
22 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het proefkaartje was super maar er was een drukfout bij het uiteindelijke ontwerp. Dit is meteen super opgelost door het team! We kregen binnen een paar tellen al een mail terug waarin werd aangegeven dat we de kaartjes opnieuw zouden ontvangen. Erg blij met het eindresultaat en de goede service!
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Als ceremoniemeester heb ik een deel van het trouwkaarten ontwerpen/bestellen meegemaakt en de ervaringen van zowel het bruidspaar als mij zijn zeer positief. We konden jullie goed bereiken, jullie dachten met ons mee en uiteindelijk hebben we super mooie kaarten kunnen versturen naar de gasten.
Geïmporteerde beoordeling
Wij hebben met veel tevredenheid ons geboortekaartje laten maken bij MFM. Mooi materiaal en snelle service. Het team heeft ons geweldig geholpen bij de afwikkeling van onze order. Ze waren zeer empathisch, hulpvaardig en klantvriendelijk. Absoluut een aanrader! Enorm bedankt. De ouders van Bobbi
Antwoord van Made for Moments
Beste Carmen,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bobbi! Ook enorm bedankt voor je waardevolle review. Het is erg fijn om te lezen dat je het proces rondom je bestelling zo positief hebt ervaren. Mochten we in de toekomst nog wat voor je kunnen betekenen dan staan we voor je klaar!Geniet van de kleine!Met vriendelijke groet,TimMade for Moments
2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Al het drukwerk voor onze bruiloft zelf samengesteld en besteld bij Made for Moments. Een overzichtelijke website, een gemakkelijk programma om zelf je eigen stijl te creëren, een geweldige klantenservice en snelle levering. We zijn ontzettend blij dat we voor Made for Moments hebben gekozen.
Geïmporteerde beoordeling
Heel fijn! Omdat wij toch langer in het ziekenhuis moesten blijven maar ik al de kaartjes had besteld heb ik met ze gemaild en gevraagd of zij de kaartjes nog niet wilde versturen. Zij hebben gewacht tot ik weer mailde dat ze verstuurd konden worden, enorm fijn! Bedankt voor deze service!
Geïmporteerde beoordeling
Het aanpassen naar onze wensen van de uitnodiging is gemakkelijk te doen. Telefonisch ben ik ook goed geholpen. De proefdruk is snel toegezonden samen met de diverse kleuren enveloppen en papiersoorten. De bestelling is ook snel verzonden. Een mooie uitnodiging waar we erg blij mee zijn.
Geïmporteerde beoordeling
Positieve ervaring , enigste min punt is dat we extra hebben betaald voor snellere bezorging . Hierbij werd er aangegeven dat het een brievenbus pakketje was . Dit bleek niet zo te zijn . De pakket bezorger was ookal snel weg waardoor we een dag later de kaarten in onvangst konden nemen
11 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel fijne website. Heel blij met de kaart. Hier eens wat andere designs die je op de standaard websites vindt. Ook is er persoonlijk contact geweest over de kaartjes en daarna de bestelling. Super snelle levering. 3 dagen na de geboorte hadden de meeste mensen het kaartje al in de bus.
28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Top! Ik heb Made for Moments vooral gebruikt voor al het drukwerk voor onze bruiloft. Made for Moments heeft veel verschillende en ook mooie producten, die ook veel ruimte voor eigen creativiteit bieden, mocht je daar zin in hebben. Ook de klantenservice is erg vriendelijk en snel
30 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Kaarten, gastenboek, kinderakte, sluitzegels en glazenlabels besteld, allemaal in dezelfde style. Zelf alleen een foutje op het gastenboek gemaakt, super stom natuurlijk! Maar super goed opgelost door Made for Moments. Nogmaals super bedankt voor de service en het oplossen!
30 apr 2024
Beste Wietske,Super bedankt voor de prachtige review, fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de geleverde bestellingen en het oplossen van het foutje! We hebben graag met je samengewerkt en wensen je een mooie dag toe in september en heel veel geluk!Met vriendelijke groet, CarlaTeam Made for Moments