Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.865 beoordelingen in totaal

30 aug 2024
Ik kan niks anders zeggen dan dat de service boven gemiddeld is. De bestelling was in eerste instantie niet helemaal in orde maar ze hebben er echt alles aan gedaan om alles netjes op te lossen. Erg tevreden met mijn bestelling.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

Geïmporteerde beoordeling
We hebben super mooie trouwkaarten kunnen designen en laten maken. Enorm blij mee!
Antwoord van Made for Moments
Beste Kevin,Bedankt voor de mooie review, super om te horen dat jullie zo tevreden en blij zijn met de trouwkaarten!Een heel mooi feest gewenst en veel geluk samen!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Hele fijne ervaring en snel geleverd. Gebruiks vriendelijke site en mooie designs.
1 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Vlot en fijn om vooraf een proefdruk te krijgen die dan nog kan aangepast worden.
Geïmporteerde beoordeling
Goed! We bestellen voor al onze biizondere momenten kaarten bij Made for moments.
Antwoord van Made for Moments
Beste Ilse,Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat wij bij mogen dragen aan jullie bijzondere momenten. Weet dat we ook in toekomst graag weer klaarstaan! Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
12 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk in het ontwerpen van kaartjes ! Sowieso staan er mooie kaartjes online.
Geïmporteerde beoordeling
Kaartjes ontworpen wat makkelijk ging. Supersnelle levering. Mooie kaarten. Top!
Antwoord van Made for Moments
Beste Fanny,Bedankt voor het achterlaten voor je recensie. Fijn dat jouw ervaring zo plezierig is geweest.Ook een volgende keer staan we graag voor je klaar! Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Super goede kwaliteit van de kaarten en mensen vinden ook super mooi kaartje !!
Geïmporteerde beoordeling
Heel tevreden! Fijn dat je zo eenvoudig je kaartje aan kan passen en bestellen.
Geïmporteerde beoordeling
Fijne site, goede hulp en service! Blij met ons ontwerp en uiteindelijke druk!
Antwoord van Made for Moments
Beste Manon,Bedankt voor de prachtige review! Super om te lezen dat je zo blij bent met de kaartjes, het ontwerp en de hulp en service. Heel graag gedaan!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
23 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
2x geboorte kaartje besteld en kerstkaarten. Snelle service makkelijk en mooi!
Geïmporteerde beoordeling
Trouwkaarten, geboortekaarten elke keer super! Prettige site om mee te werken.
Antwoord van Made for Moments
Beste Bodien,Wat fijn om te lezen dat je meerdere malen tevreden bent over je bestelling bij ons! Mochten we je in de toekomst nogmaals kunnen helpen dan staan we voor je klaar.Met vriendelijke groet,TimTeam Made for Moments
25 apr 2024
Snel levering en super mooie keuzes kwa design! Hier voor de 2de keer besteld
25 apr 2024
Beste Diana,Wat goed te horen dat we weer voor je klaar hebben mogen staan. Fijn dat je jouw ervaring met ons deelt.Graag tot een volgende keer.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Top ervaring. Mooie, leuke, vernieuwende uitnodigingen voor elke gelegenheid.
Antwoord van Made for Moments
Beste Christ,Bedankt voor de mooie review!Super om te lezen dat jullie zo'n topervaring hebben!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super goed! Gemakkelijke site, mooie producten en een super snelle levering
Geïmporteerde beoordeling
Fijne site waar je makkelijk een kaart geheel naar eigen smaak kan bewerken
18 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super mooie kaarten! Vlotte en vriendelijke hulp bij het ontwerp en vragen!
12 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Mooie degelijke materialen. Goede service. Heel tevreden.
24 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
geweldig, zo ontzettend pro actief en klantgericht maak je zelden meer mee
24 mrt 2024
Beste Raquel,Bedankt voor het compliment. Fijn dat je ervaring zo positief is.Ook in de toekomst staan we graag weer voor je klaar!Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
24 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Site werkte niet altijd optimaal via de telefoon. Ik vond het wel prijzig.
9 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
netjes geleverd zoals aangegeven, service van de medewerkers is ook goed!
9 mrt 2024
Beste Amanda,Bedankt voor je mooie review, we hebben je heel graag geholpen hoor!Met vriendelijke groet,Carla Team Made for Moments