Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.865 beoordelingen in totaal

30 aug 2024
Ik kan niks anders zeggen dan dat de service boven gemiddeld is. De bestelling was in eerste instantie niet helemaal in orde maar ze hebben er echt alles aan gedaan om alles netjes op te lossen. Erg tevreden met mijn bestelling.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

Geïmporteerde beoordeling
Fijne app, handige emails die je krijgt als reminder met eventuele tips.
30 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Leuke manier om de zwangerschap aan te konden met dit mooie kerstkaartje
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zoveel mogelijkheden, inspiratie en ideeén. Erg blij met het resultaat!
26 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
We hadden geboortekaartjes besteld, we zijn erg blij met het resultaat!
Geïmporteerde beoordeling
Hele mooie uitnodigingen besteld en gekregen. Voldeed aan verwachting!
15 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super easy to use, high quality and very fast delivery - really happy
2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heldere communicatie, snelle levering, netjes verpakt, super kwaliteit
Geïmporteerde beoordeling
Heel makkelijk onze eigen ontwerp kunnen maken voor onze uitnodiging.
Geïmporteerde beoordeling
Gemakkelijk om te laten versturen, alleen een beetje aan de dure kant
1 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling kaart ? Ik ben doof vriend Steve hoor Amerika of Hollands.
19 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zeer positieve ervaring! Fijn en duidelijk contact met snel handelen.
20 okt 2023
Beste Lonneke, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten en klantenservice! Met vriendelijke groeten, Mireille Made for Moments
4 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooi kaartje zoals zij dat voor ogen hadden met hele snelle levering
14 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super leuke site vind er steeds mijn zin op om kaartjes te ontwerpen
5 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
makkelijk te bedienen website. en eindproduct ziet er supergoed uit!
Geïmporteerde beoordeling
Super mooie kaarten, fijn aanbod om er zelf iets leuks van te maken
Antwoord van Made for Moments
Beste Laura,Bedankt voor de prachtige review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!Super om te horen dat je de collectie zo mooi vindt, jullie hebben dan ook echt prachtige kaartjes ontworpen!Voor wat betreft kosten en korting, wij hanteren altijd een staffelkorting. Dat houdt in, des te meer kaartjes je bestelt, hoe hoger de korting wordt. In de bestelling zie ik ook dat die korting bij jullie is verrekend.Laat het ons gerust weten als er nog vragen zijn en veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groeten,CarlaTeam Made for Moments
21 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goed. Duidelijke en vriendelijke communicatie en prachtige kaarten.
Antwoord van Made for Moments
Beste Stephanie,Bedankt voor je prachtige review en complimenten!Ik lees ook jouw opmerking over het bewerken via een telefoon in de editor. Het zou beide goed moeten functioneren, zowel bewerken op een telefoon als op een laptop. Als dat in de toekomst eventueel nog vragen oplevert, bel of mail ons dan gerust, wij helpen je graag!Veel plezier met het versturen van de prachtige kaartjes!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Super veel complimenten ontvangen over mijn zelf ontworpen kaartje!
13 jan 2024
Beste Sanne,Wat fijn dat je op jouw persoonlijke ontwerp zoveel leuke reacties hebt mogen ontvangen. We waarderen het dat je jouw ervaring met ons deelt.Ook in de toekomst staan we graag weer voor je klaar.Met vriendelijke groet,SofiekeMade for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goede ervaring met het maken van onze huwelijks uitnodigingen
10 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Een super mooi kaartje helemaal ons eigen ontwerp en goede service
22 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prachtige kaarten, mooie proefdruk, gebruiksvriendelijke website.