Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.865 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Bij Made for Moments hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje en geboortebord ontworpen. Toen de gekozen foliekleur uit het assortiment ging baalden we enorm, maar we zijn goed geholpen bij het vinden van een alternatief. De bezorging van de definitieve geboortekaartjes duurde helaas wel langer dan wij verwacht hadden. We hebben deze besteld op zaterdag en ontvingen ze op woensdag.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

Geïmporteerde beoordeling
Prima, ondanks foutje dat goed werd opgelost (verkeerde kleur en te weinig sluitstickers, snelle restitutie van geldbedrag omdat we de kaartjes al wilden versturen en niet op de stickers wilden wachten)
Antwoord van Made for Moments
Beste Lisa,Bedankt voor jouw mooie review! Onze klantenservice heeft jullie heel graag geholpen hoor, veel geluk samen gewenst!Met vriendelijke groetenCarlaTeam Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Super, bij controle haalde ze nog een foutje eruit wat wij gemaakt hadden, hier belde ze over op en alles is uiteindelijk correct verzonden. 2de keer dat we hier gebruik van maken, zeker aan aanrader.
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb onze save the date kaarten besteld via Made for Moments. De mogelijkheid om inspiratie te halen uit de voorbeeldkaarten en de mogelijkheid om je kaart volledig te optimaliseren was enorm fijn.
21 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie producten en een snelle service wanneer we vragen stelden. Ookal is het allemaal online, je voelt je geen nummer. Je wordt geholpen door echte mensen die erg betrokken zijn over hun product.
21 jan 2024
Beste Maura,Bedankt voor de prachtige review en mooie complimenten!Wij hebben jullie heel graag geholpen!Heel veel geluk en een toffe trouwdag gewenst!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Fantastisch Er was een fout gebeurd. We hadden de foute bestelling ontvangen maar dit probleem was binnen de week opgelost. Aan de telefoon en via mail geholpen door zeer vriendelijke mensen. ??
16 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Positieve ervaring. Bestelling was niet compleet bij ontvangst. Dit werd snel en netjes opgelost! Tevreden met de bestelling en krijgen alleen maar complimenten over het mooie en leuke kaartje!
17 mei 2024
Beste Jessica,Wat leuk te vernemen dat je complimenten over jullie prachtige kaartje hebt gekregen. Goed te horen dat we de kans hebben gekregen het recht te zetten en we samen de bestelling positief af hebben mogen ronden. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
17 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hele goede service; ik had een verkeerd pakket ontvangen en jullie reactie, oplossing en persoonlijke betrokkenheid was super.Daarnaast was ik erg blij met de kaartjes en de snelle levering.
21 mei 2024
Beste Marije,Bedankt voor de prachtige review en verbeterpunt!Weet dat wij met team vormgevers werken, die je graag helpen, of het nu gaat om kleuraanpassingen (in de editor zit namelijk een kleurenpallet waarmee je alle kleuren die je maar kunt bedenken kunt selecteren) of het toevoegen/ verwijderen van afbeeldingen.Veel plezier met het versturen van de prachtige vormgegeven kaartjes!Met vriendelijke groetCarlaTeam Made for Moments
15 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Geweldig. Makkelijk gebruik en een enorme goede service. Vriendelijk en hulpvaardig personeel die helpen met oplossingen zonder discusie. Een super aanrader. Bedankt "Made firma Monents".
15 nov 2023
Beste Cock, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. We staan graag voor je klaar! :)Met vriendelijke groeten, Mireille Made for Moments
29 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Made for Moments heeft veel mooi aanbod aan kaarten voor speciale gelegenheden. De kwaliteit is over het algemeen goed en de levering was vrij snel. Over bijna alles tevreden geweest.
29 apr 2024
Beste Chiara,Bedankt voor je mooie review, super om te horen dat je over bijna alles tevreden bent!Weet dat wanneer er vragen of opmerkingen zijn, dat wij als team klaar staan om je te helpen. Als je nog terug wilt komen op jouw genoemde verbeterpunt, horen we dat graag!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
14 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Fijne ervaring gehad met het bestellen van onze trouwkaarten. Toen de pocketfold niet mee werd geleverd met de proefdruk kregen we deze gelijk gratis opgestuurd. Fijne klantenservice.
Antwoord van Made for Moments
Beste Nicole,Bedankt voor de mooie beoordeling, we hebben jullie heel graag geholpen hoor!Succes met de voorbereidingen en als er nog vragen zijn horen we het graag!Met vriendelijke groet,Carla team Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb hier trouwkaarten besteld. Ik ben heel blij met het eindresultaat. Ze werden snel opgestuurd en toen er iets niet helemaal naar verwachting was, stuurden ze direct nieuwe op.
Antwoord van Made for Moments
Beste Mariska,Bedankt voor de prachtige review en complimenten, we hebben jullie heel graag geholpen!Veel plezier met het versturen van de kaartjes en een mooie trouwdag toegewenst!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
19 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prachtige collectie, de gekozen kaart nog naar eigen wens kunnen aanpassen en ook met (snelle) hulp van medewerkers de puntjes op de i kunnen zetten. Superblij met het resultaat!
19 mrt 2024
Beste Nathalie,Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn te vernemen dat we je snel en goed hebben mogen helpen.We zien je graag terug bij Made for Moment.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
22 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer positief. Bij een kleine aanpassing of iets dergelijks snel contact te krijgen via mail of telefonisch en wordt snel aangepast in je ontwerp of het een en ander toegevoegd.
Geïmporteerde beoordeling
Goede service, snelle levering en echt prachtige kaarten/kwaliteit. Heel blij mee voor mijn 21 diner. Ik heb de kaarten zelf ontworpen en deze site heeft veruit de meeste opties
Geïmporteerde beoordeling
Kwaliteit van geboorte kaartje was heel mooi en goed. Wel jammer dat ik ze zelf nog in elkaar moest zetten, zeker in kraamtijd is dat niet handig als je nog herstellende bent.
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb de website gebruikt om een kaartje te ontwerpen en dit was heel gebruiksvriendelijk. Na de bestelling werd er heel snel geleverd. De kwaliteit is uitstekend. Dankjewel!
Antwoord van Made for Moments
Beste Bruno,Wat fijn dat je de moeite neemt om je positieve ervaring met ons te delen. Goed te horen dat je de editor gebruiksvriendelijk vindt! Natuurlijk staan we ook in de toekomst weer graag voor je klaar.Met vriendelijke groet,SofiekeMade for Moments
22 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel fijn dat we een proefdruk konden bestellen van onze trouwkaart. We kregen een pakketje met de kaart, maar ook goede aanvullende informatie en een persoonlijk berichtje.
23 apr 2024
Beste Gideon,Bedankt dat je jouw ervaring deelt. Fijn te vernemen dat de jullie het persoonlijk bericht konden waarderen. Weet dat we ook in de toekomst graag voor jullie klaarstaan.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
Zeer tevreden over service. Vlot.mooie designs.Jammer dat er geen hoeveelheidskorting is. Of je nu 1 kaartje of 200 kaarten laat drukken, geen korting. Duurdere kaartjes.
27 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zelf doorverwezen door een vriendin. Ideaal om zelf iets te ontwerpen op je eigen tempo.Hoewel het aanwezig aanbod ook heel mooi is het zelf ontwerpen heel leuk!
28 jan 2024
Beste Sarah,Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Fijn dat je zo positief bent over ons.Ook in de toekomst staan we graag voor je klaar! Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
4 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hele fijne website om je eigen producten mee samen te stellen. Wij hebben onze geboortekaartjes hier besteld en dat ging super makkelijk! En ze zijn prachtig!