Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.233 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Het bestelde artikel is top. dus voor de producten van Berger alleen lof. Echter nu het transport: de bestelling komt met een voor mij onbekende vervoerder. Pakket zelf is door Berger snel verzonden maar de verzender doet er erg lang over om het pakket te bezorgen. de track and trace site geeft ook vage informatie. een pakket van aliexpres kan ik makkelijker volgen dan bij deze verzender. ik zou kiezen voor een ander bedrijf om zaken mee te doen. Moet wel zeggen dat het transportbedrijf netjes is en personeel vriendelijk is.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

18 feb 2024

denk na voor dat je bij dit bedrijf is koop

4 februari 2 paar drie delig onderlakens besteld en betaald voor onze camper .de levertijd zou 5 dagen duren, inmiddels is 18 februari nog niets van berger camping vernomen ook geen bevestiging van onze ordner. bedrijf is niet te bereiken alles geprobeerd.de Nederlandsen bedrijven van berger kunnen je ook niet helpen dus we zijn bang dat het bedrag € 149,98 ergens in de portemonnee van berger camping. kwijt geraakt is
Het artikel wat ik had besteld kwam beschadigd en onbruikbaar binnen. De oplossing van Berger was dat ze het gelijk crediteren. Maar nu zit ik nog steeds zonder het bestelde product. Over het andere product wat is beschadigd wordt niet gesproken. Het was netter geweest van Berger om te vragen of je een nieuw product wilt of je geld terug. Ook over mijn opmerking dat het slecht was verpakt wordt niets terug gemeld.

Slechte service

Bij problemen alleen via een meldingsformulier te bereiken. Daar komt dan een antwoord op dat ze het te druk hebben dus niet op de vraag antwoorden. Moet je weer opnieuw beginnen. Telefonisch contact met de winkel/vertegenwoordiger in NL geeft als antwoord dat ze niet over de web shop gaan en hebben ook geen telefoonnr. waar je dan wel iemand telefonisch kan spreken over je probleem met de levering.
8 nov 2023

2x foutief product, geen terugbetaling

2 maal het verkeerde product aangekregen. Geen terugbetaling van mijn eerste product welke ik in retour heb teruggezonden. Geen response van de klantenservice. Feedback na een Berger winkel te bellen: “We kunnen je niet helpen bij online bestellingen en we krijgen veel probleem telefoontjes binnen van online bestellingen” Ik had liever iets positief willen schrijven..
9 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is vervelend om te horen dat u twee keer het verkeerde product hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en u horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
EG
e G.
rotterdam
28 mei 2024
Slechte levering, verkeerd product en de aller slechtste service om dit op te lossen. Terugkoppeling sorry geen tijd voor u daarmee is klacht afgehandeld en we lossen het verkeerd geleverde product niet op. Na betwisten via creditcard komt Berger pas in actie maar dat is niet meer dan dat ze het verkeerd geleverde product terug willen hebben.
29 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is vervelend om te horen dat u het verkeerde product hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest. We zien dat u al in contact staat met ons serviceteam. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we zullen er alles aan doen om deze problemen aan te pakken en te verbeteren. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team

ZEER slechte levertijden

Als er op de site staat vermeld dat levertijd ca 3 dagen is dan vind ik een vertraging van 2 dagen acceptabel. Ik bestel op maandag 18-12-2023 een klaptafel omdat we eters hebben met de kerstdagen. De tafel is nu nog steeds NIET geleverd. Kerstdrukte snap ik maar ik bestelde andere dingen via internet die allemaal binnen 1 dag geleverd zijn!
26 mei 2024
Matige communicatie. Levering laat op zich wachten, kennelijk is een deel van de bestelling niet direct leverbaar merkte ik bij levering. Telefonisch contact gezocht met de klantenservice die meldde dat het ontbrekende deel dezelfde dag of uiterlijk de dag daarop verzonden zou worden. Is nu een week geleden, taal nog teken ontvangen.
Ik krijg een bericht dat mijn bestelling geannuleerd is en dat ik het geld terug zou krijgen. Maar ik krijg maar een gedeelte van het bedrag terug. Ben nu al 2 weken mails aan het sturen, maar er wordt nergens op gereageerd. . Heb er zo onderhand genoeg van, Hebben jullie een telefoonnummer van hun, zodat ik ze kan bellen
24 mrt 2024
duurde langer dan was beloofd communicatie was redelijk goed maar toen kwamen de mailtjes pakket was retour gestuurd en later was het pakket zoek geraakt en toen niks meer en jawel hoor pakket was onderweg week later geeft allemaal niet maar laat wat weten en de volgende keer betel ik gewoon weer bij berger fijne avond .
Foutieve levering van camping keuken. Contact via klantenformulier gezocht en hier krijg je geen antwoord op. Paar dagen later gewoon via mail een aanvraag voor retour via dpd. Geen reactie wat met terug betaling of opsturen van de juiste keuken. En door lezen van andere reviews niet hoopvol om mijn centen terug te zien.
26 okt 2023

Heb een bestelling gedaan op…11-10-2023

Heb een bestelling gedaan op 11-10-2023. uitsluitend 1 mail ontvangen: Bedankt voor uw bestelling. Inmiddels is het 26-10-2023 nog geen producten ontvangen, ook geen enkele mail. Zeer slechte communicate, als een bestelling langer duurt dan verwacht, communiceer dit dan!! Ik hoop dat ik de bestelling nog krijg!
26 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op uw bestelling moet wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hebben u echter al een bericht gestuurd en horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
CD
COR D.
drunen
26 mei 2024

Heb 2x iets besteld niets geleverd.

Heb 2x iets besteld, producten waren niet leverbaar. Op hun website stond dat de producten nog wel leverbaar waren. Vraag mij af of zij überhaupt wel producten hebben in hun webshop. Heb toch 2 sterren gegeven omdat ik van 1 product mijn geld terug heb. En wat ook slecht is je kunt ze niet telefonisch bereiken.
28 mei 2024
Beste klant, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u heeft ondervonden met uw bestelling bij Berger. Het is duidelijk dat uw ervaring niet overeenkomt met de hoge servicekwaliteit die wij nastreven. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie over de status van uw bestelling en om verdere stappen te bespreken. Wij horen graag van u. Nogmaals bedankt voor uw feedback en ons oprechte excuses voor eventuele frustraties die u hebt ondervonden. Met vriendelijke groet, Het Berger Team
26 mei 2024
Ik heb 2 weken geleden een sinusomvormer gekocht die ik 5 dagen later binnenkreeg, De omvormer was zeer slecht ingepakt en na aansluiting werkte het niet. Na 3 Emails hierover kreeg ik uiteindelijk een bevestiging van de mails. Er zou contact met mij opgenomen worden,wat tot op heden nog niet gebeurt is
28 mei 2024
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de levering. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we zullen er alles aan doen om deze kwesties aan te pakken en te verbeteren. We hebben u echter al een persoonlijk bericht gestuurd en u verschillende oplossingen aangeboden. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
EK
E K.
Amsterdam

Slechte klantenservice en betalen niet terug

Product besteld dat werd geleverd door DPD. Bezorger heeft gegooid met product en was dus beschadigd. Na hoop heen en weer mailen met Berger mocht het bij gratie god terug. Na retour sturen reageren ze ineens niet meer op berichten en geld ook niet ontvangen. Inmiddels claim ingediend bij VISA.
Ik zal nooit meer iets bestellen bij Berger. Niet mogelijk om te bellen naar de klantenservice. Order veel te laat in 2 veel te grote dozen. Zelfs 1 item nog niet geleverd na meer dan 16 dagen! Je weet niet waar je aan toe bent . Zeggen alleen excuses je bestelling is vertraagd elke keer.
18 jan 2024
Beste klant, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u heeft ondervonden met uw bestelling bij Berger. Het is duidelijk dat uw ervaring niet overeenkomt met de hoge servicekwaliteit die wij nastreven. Het spijt ons zeer dat u moeite heeft gehad om contact op te nemen met onze klantenservice en dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen en in ongeschikte verpakkingen is geleverd. Nogmaals onze excuses voor de ongemakken en wij danken u voor uw feedback, die ons helpt om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Het Berger team
Ik kreeg 2 keer de zelfde beschadigde exemplaar bezorgd. (2de keer in een niet originele verpakking), ik moest 3 keer de zelfde product bestellen waardoor het 1 maand koste voor ik de mat had. Berger komt ook haar belofte niet na. Ik zou geld terug moeten krijgen maar dat is nooit gebeurt
23 mei 2024
Sneller verzenden. Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Staat bij de track and trace dat het nog ergens bij de grens ligt. Dit stond nergens beschreven. Ik ging ervanuit het pakket snel te hebben en er niet weken/maanden op te heoven wachten. Anders had ik het niet hier besteld.
24 mei 2024
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Uw bestelling is inderdaad al aan de verantwoordelijke leveringsdienst overhandigd. Het spijt ons te horen dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Uiteraard hebben we onmiddellijk contact opgenomen met de verantwoordelijke leveringsdienst. Wij hebben nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer gedetailleerde informatie. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team

Ondermaatse service

Besteld 13/2. Feedback gevraagd 20/2. Belofte verzending door klantenservice op 23/02. Nog steeds geen tracking ontvangen op 27/02. Geen reactie meer van klantendienst… Terugbetaling kan enkel na terugsturen en ontvangst door Berger, maar hoe stuur je terug wat je niet hebt ontvangen?
19 mrt 2024
Product zou binnen 3 tot 5 werkdagen bezorgd zijn. Na 5 werkdagen contact gezocht. Product is nog niet opgehaald door transporteur. Moet na nog eens 5 werkdagen maar weer contact opnemen indien verzend status ongewijzigd is…. Contact kan alleen via e-mail. Zeer ontevreden!!!!
10 mei 2024

20 april iets besteld nog niets geleverd

20 april iets besteld. Op 27 april de bevestiging dat het 8 mei bezorgd moet zijn. Vandaag 11 mei vertellen ze dat het zeker nog 2 welen duurt. Krijg ik een alternatief aangeboden die en kleiner is en duurder... Nu heb ik dus niks en kan ik snel op zoek naar iets anders.