Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.601 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.199 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

24 mrt 2024
duurde langer dan was beloofd communicatie was redelijk goed maar toen kwamen de mailtjes pakket was retour gestuurd en later was het pakket zoek geraakt en toen niks meer en jawel hoor pakket was onderweg week later geeft allemaal niet maar laat wat weten en de volgende keer betel ik gewoon weer bij berger fijne avond .
Foutieve levering van camping keuken. Contact via klantenformulier gezocht en hier krijg je geen antwoord op. Paar dagen later gewoon via mail een aanvraag voor retour via dpd. Geen reactie wat met terug betaling of opsturen van de juiste keuken. En door lezen van andere reviews niet hoopvol om mijn centen terug te zien.
26 okt 2023

Heb een bestelling gedaan op…11-10-2023

Heb een bestelling gedaan op 11-10-2023. uitsluitend 1 mail ontvangen: Bedankt voor uw bestelling. Inmiddels is het 26-10-2023 nog geen producten ontvangen, ook geen enkele mail. Zeer slechte communicate, als een bestelling langer duurt dan verwacht, communiceer dit dan!! Ik hoop dat ik de bestelling nog krijg!
26 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op uw bestelling moet wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hebben u echter al een bericht gestuurd en horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
EK
E K.
Amsterdam

Slechte klantenservice en betalen niet terug

Product besteld dat werd geleverd door DPD. Bezorger heeft gegooid met product en was dus beschadigd. Na hoop heen en weer mailen met Berger mocht het bij gratie god terug. Na retour sturen reageren ze ineens niet meer op berichten en geld ook niet ontvangen. Inmiddels claim ingediend bij VISA.
Ik zal nooit meer iets bestellen bij Berger. Niet mogelijk om te bellen naar de klantenservice. Order veel te laat in 2 veel te grote dozen. Zelfs 1 item nog niet geleverd na meer dan 16 dagen! Je weet niet waar je aan toe bent . Zeggen alleen excuses je bestelling is vertraagd elke keer.
18 jan 2024
Beste klant, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u heeft ondervonden met uw bestelling bij Berger. Het is duidelijk dat uw ervaring niet overeenkomt met de hoge servicekwaliteit die wij nastreven. Het spijt ons zeer dat u moeite heeft gehad om contact op te nemen met onze klantenservice en dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen en in ongeschikte verpakkingen is geleverd. Nogmaals onze excuses voor de ongemakken en wij danken u voor uw feedback, die ons helpt om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Het Berger team
Ik kreeg 2 keer de zelfde beschadigde exemplaar bezorgd. (2de keer in een niet originele verpakking), ik moest 3 keer de zelfde product bestellen waardoor het 1 maand koste voor ik de mat had. Berger komt ook haar belofte niet na. Ik zou geld terug moeten krijgen maar dat is nooit gebeurt

Ondermaatse service

Besteld 13/2. Feedback gevraagd 20/2. Belofte verzending door klantenservice op 23/02. Nog steeds geen tracking ontvangen op 27/02. Geen reactie meer van klantendienst… Terugbetaling kan enkel na terugsturen en ontvangst door Berger, maar hoe stuur je terug wat je niet hebt ontvangen?
19 mrt 2024
Product zou binnen 3 tot 5 werkdagen bezorgd zijn. Na 5 werkdagen contact gezocht. Product is nog niet opgehaald door transporteur. Moet na nog eens 5 werkdagen maar weer contact opnemen indien verzend status ongewijzigd is…. Contact kan alleen via e-mail. Zeer ontevreden!!!!
10 mei 2024

20 april iets besteld nog niets geleverd

20 april iets besteld. Op 27 april de bevestiging dat het 8 mei bezorgd moet zijn. Vandaag 11 mei vertellen ze dat het zeker nog 2 welen duurt. Krijg ik een alternatief aangeboden die en kleiner is en duurder... Nu heb ik dus niks en kan ik snel op zoek naar iets anders.

Loopt niet vlot nog beperkte communicatie

Vorige tv teruggestuurd wegens problemen. Na 3 weken nog steeds geen terugbetaling. Ondertussen andere besteld en na 2 weken nog niks vernomen noch ontvangen. Mails worden veelal niet beantwoord. Indien wel word het nadien dagen stil maar geen oplossing tot op vandaag.
Mensen op de hoogte houden van hun bestelling. 18-2 besteld en nog niets ontvangen. Misschien kunnen hun eerlijk tegen hun klanten zijn als het bestelde product er niet is. Dit is toch wel erg lang wachten . En weet nog steeds niet of ik mijn bestelde product krijg.
MM
Beter communiceren. Ik moet zelf emailen dat m'n bestelling niet compleet geleverd is. Wel betaald niet geleverd product nog steeds niet ontvangen na drie weken. Eergisteren weer gemaild nu levertijd onbekend. Geld terug gevraagd. Ben benieuwd hoelang dat gaat duren.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op een product moest wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
16 apr 2024
Ik heb 12 dagen moeten wachten voordat mijn bestelling thuis was de hele track en trace niks waard omdat werd aangegeven dat de bestelling onderweg was en op het allerlaatste werden de 3 laatste punten in een minuut weg gewerkt en was de bestelling geleverd
CB
Corrie B.
Eindhoven
Onze tafel blijkt beschadigd te zijn tijdens transport. Wij hebben dit via e-mail gemeld, hebben een ontvangst bevestiging van de e-mail ontvangen en verder niets meer gehoord van hen. 2 dagen geleden nogmaals gemaild en tot op heden bong geen reactie gehad.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen over de schade en de vertraging in communicatie. We zijn blij dat we samen een oplossing hebben gevonden. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Voor verdere vragen staan we altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Berger team
Het product is prima, maar de wijze waarop het geleverd werd is bedroevend... De doos is achtergelaten in de galerij waardoor het een paar dagen in een publiek toegankelijke ruimte heeft gestaan en door iedereen meegenomen had kunnen worden.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Het spijt ons zeer dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat de manier waarop het product is afgeleverd teleurstellend was. We willen u verzekeren dat we dit serieus nemen en dat we stappen zullen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit soort problemen niet meer voorkomen. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven. Met vriendelijke groet, Het Berger team
16 apr 2024

Teleurstellende ervaring

De verzending duurde heel lang, de zending was niet correct en de afhandeling daarvan langzaam en inadequaat. Een correct artikel sturen, namelijk de blauwe deksel, ipv teruggave van 30 euro terwijl de deksel 31, 25 kostte

Geen enkele reactie na niet leveren

Buiten antenne en beugel besteld. Slechts alleen de beugel ontvangen. Dezelfde middag contactformulier ingevuld met foto van de verpakking. Dit is nu 1 week geleden en nog steeds niets mogen vernemen. Ik voel me opgelicht
Beter afwikkeling niet geleverde goederen door dpd. Wacht nu al 18 dagen op bestelling info site levering 3 tot 5 dagen Bestel datum 18-03- 2024 nu 03-04 2024 Zit nu tete wachten op financieel afwikkeling. Traag
2 weken geleden een simpele luidspreker voor mijn TV besteld. Nog steeds niets ontvangen zelfs geen track en trace code wel een factuur. Het enige wat je hoort is dat het erg druk is. Dit kan toch niet waar zijn.

Leveren niet eens wat is besteld. En reageren zelfs later dan de 5 dagen levertijd die was beloofd.

Leveren niet wat is besteld. Reageren pas na 3 mails inhoudelijk. Levertijd van 3-5 werkdagen is gelogen zelfs reactie op de mails duurt richting de 14 dagen. Niet handig als je iets binnen 6 dagen nodig hebt.