Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.600 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.192 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

Ik heb mijn bestellingen nog niet eens aangekregen. En krijg ook geen antwoord meer op mijn mails heel jammer..... Koop hier niet!!!!
Op 24 maart wat besteld en wat ik tot nu toe ontvangen heb, is de factuur. Voor de rest geen enkele update over de bestelling
Producten twee weken geleden besteld en nog steeds niet in huis. Berger is niet te bereiken. Noreply-email. Waardeloze tent.
15 okt 2023
Tot 2 keer toe een slaapmat in maat L besteld en tot 2 keer toe de verkeerde maat geleverd gekregen. Ik ga elders bestellen.
16 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is vervelend om te horen dat u twee keer de verkeerde slaapmat hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren met de levering van de slaapmat. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en u een oplossing aangeboden. We horen graag van u. We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
6 mei 2024
Deel van de bestelling niet ontvangen. Slechts twee van de vier stoelen ontvangen. En er wordt niet op de e-mail gereageerd…
Bestelling laat lang op zich wachten en je krijgt totaal geen bericht waarom of hoe of wat op e-mail wordt niet gereageerd
HB
Huubje B.
wijdenes
Wij hebben bestelnummer 5004217912 besteld en betaald via visa op 5 maart en tot nu toe op 22 maart nog niets gekregen.
13 mei 2024
Wil iets retour sturen, maar er zat geen pakbon in de doos. Al 2x een mail gestuurd hierover, nog steeds geen antwoord
17 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We zien dat het probleem inmiddels is verholpen. Met vriendelijke groeten, Het Berger team
6 mei 2024
Nog steeds niets ontvangen na 2,5 week en de rekening is allang betaald. Op de website was het artikel wel leverbaar.
16 apr 2024
Antwoord geven op mijn vraag. En niet een foto op de site plaatsen van een hoogwaardiger product dan wordt aangeboden
Duurde veel langer voordat pakketje werd geleverd en toen moest het ver weg ophalen ipv dat het thuis werd bezorgd.
18 nov 2023
Betrefr stopcontacten en schakelaars, niet duidelijk wat bij elkaar hoort. Schakelaars niet goed genoeg omschreven.
21 nov 2023
Beste klant, Dank u wel voor uw opmerkingen over de stopcontacten en schakelaars. We zullen ons best doen om de beschrijvingen van de schakelaars te verbeteren en ervoor te zorgen dat het duidelijk is welke schakelaar bij welk stopcontact hoort. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en u een oplossing aangeboden. We horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
12 mei 2024
Ben al 2 weken bezig om nog een stel steunen voor caravan of geld terug heb set van 4 besteld krijg maar 1 set
17 mei 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We hebben uw bestelling bekeken en zien dat het probleem inmiddels is opgelost. Met vriendelijke groet, Het Berger-team
ik heb gevraagd om het geld terug te storten van een levering die nooit is bezorgd. Berger houdt het geld vast.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat we u niet tevreden konden stellen met het bestelproces. Uw pakket is echter al overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. Helaas kon DHL uw pakket niet afleveren vanwege een adresfout. In het systeem zien we dat de terugbetaling al heeft plaatsgevonden. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
13 mei 2024
Beschadigd gas stel gestuurd gekregen en stuur ik een mail dat het beschadigd is hoor je niks meer
17 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat het probleem inmiddels is opgelost. Met vriendelijke groeten, Het Berger team
8 mei 2024
Na 3 weken nog geen bestelling ontvangen. Zelfs geen bevestiging ontvangen. Wel betaald met Ideal.
31 mrt 2024
M’n bestelling duurt veel te lang…. 7-9 dagen ok…maar 14-16 dagen…. En dan hoop ik dat het er is.
25 apr 2024
Bestelling geplaats 11 april, nog niks vernomen hoe of wat en wanneer geleverd! Wel al betaald!
23 apr 2024
We wachten nog steeds op levering, ruim 2 weken verder. Heb er geen enkel vertrouwen meer in.
8 okt 2023
Totaal niet gereageert op mijn mail, ten aanzien van mijn klacht, en vragen om een suggestie.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Het spijt ons om te horen dat u langer op antwoord moet wachten. We begrijpen uw frustratie en nemen uw feedback serieus. We gaan onze interne processen herzien om ervoor te zorgen dat dit soort situaties zich niet meer voordoen en om onze communicatie te verbeteren. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en u een oplossing aangeboden. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team