3D On Demand- Logo - Beoordelingen

3D On Demand

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden198 beoordelingen in totaal

15 jul 2024
Via de website besteld en zodra het ontwerp is gescand, is er een prijs bekend. Zo kom je niet voor rare verrassingen, die ik helaas in het verleden heb gehad. Het door mij verzochte ontwerp is een aantal dagen daarna keurig via de post door mij ontvangen. Prima werk en zal hier zeker nog eens een 3D printopdracht naar toe sturen.

24 sep 2024
I ordered 3 relatively simple parts, with different materials and specifications. All of them were flawed in some way when I received them. Two had a significant sag in a flat, square section, and one had deformed small features. I think both of these could have been seen in production, or called out pre-production as non-printable (particularly the small features). I think I am spoiled from high quality parts I have received from more industrially oriented suppliers, but also the quality fell below even modest expectations.

Beoordelingen voor 3D On Demand

Prima service

snelle service

Mooi product

Artefacten uit STEP conversie

3d demand leverde op tijd, en uit ontvangst van meerdere prints bleek dat kwaliteit belangrijk gevonden wordt. Echter, de software die een STEP bestand vertaalt naar polygonen voor de 3d printer is te grof. In mijn model zaten artefacten van die conversie (driehoeken waar afrondingen zaten). Dit is meer zichtbaar bij grotere modellen, lijkt het.
23 apr 2024
Bedankt voor je review! Fijn dat de levering op tijd was en de kwaliteit beviel. Over de artefacten in je model: heb je smooth shading gebruikt in je editor (if een equivalent)? Dit ziet er rond uit in programma’s als Blender, maar werkt niet in 3D Printen. Als je tips of hulp nodig hebt met je modellen, neem gerust contact op. We helpen je graag verder. Bij ons is elke review onder 5 sterren een negatieve review.Mocht je nog een model nodig hebben, of natuurlijk tips voor het maken/exporteren van een 3D model twijfel niet om contact op te nemen!Met vriendelijke groet,Paco3D On Demand
Geïmporteerde beoordeling
Het product was goed geprint, alleen de verpakking was ik minder tevreden over. De onderdelen lagen los in de doos zonder de lege ruimtes in de doos op te vullen. Enkele fragile delen waren gebroken aangekomen omdat zo’n pakket bij een pakketdienst niet zachthandig word vervoerd.
17 mrt 2024
Hi Vincent,Wat jammer om te horen! Stuur ons even een mailtje met welke onderdelen niet goed zijn aangekomen. Dan printen we deze uiteraard opnieuw.Met vriendelijk groet,Paco
21 nov 2023

Kwaliteit matig, wel goedkoop

Aan de ene kant fijn dat er een goedkope optie is om prototypes te laten printen. Maar wel jammer dat de kwaliteit matig is. Voor hoge kwaliteit 3D prints zijn er andere (aanzienlijk duurdere) opties. Het is maar de vraag wat je wilt.
Geïmporteerde beoordeling

Snel, goedkoop, maar matige kwaliteit

Snel geprint, snel geleverd. Ik had een vijftal knoppen besteld die binnen 3 dagen binnen waren. Helaas paste geen enkele knop op de schakelaar zonder daar zelf met een mesje wat materiaal uit te schrapen. You get what you pay for!
Antwoord van 3D On Demand
Bedankt voor je review en het delen van je ervaring. We waarderen je feedback enorm en het spijt ons te horen dat de knoppen niet perfect pasten. Het is belangrijk om te vermelden dat er bij 3D-geprinte producten altijd een kleine afwijking in de afmetingen kan zijn, variërend van circa 0,1 tot 0,3 mm. Dit kan inderdaad soms een puzzel zijn bij het monteren.We staan altijd klaar om je verder te helpen of om een oplossing te berekenen die beter past bij je behoeften. Mocht je nog vragen hebben of als we iets voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. Jouw tevredenheid is onze prioriteit!
16 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel geschikt voor prototyping, maar net niet goed genoeg om definitief ontwerp te laten printen. De bodemsplaat staat denk ik iets te heet lijkt het wel.
Geïmporteerde beoordeling
quality of the item not good.
Antwoord van 3D On Demand
Dear JensThank you for sharing your experience with us. At 3D On Demand, we're committed to delivering the highest quality products and services to our customers. We truly value your feedback as it helps us to improve and ensure we meet your expectations.If there's anything specific about your recent order that didn't meet your standards, or if you're in need of a better piece, please don't hesitate to let us know. Our team is ready to work with you to ensure your complete satisfaction, whether that means refining the current product or discussing new solutions that better suit your needs.Thank you for choosing 3D On Demand. We look forward to the opportunity to serve you better.Warm regards,3D On Demand