3D On Demand- Logo - Beoordelingen

3D On Demand

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden198 beoordelingen in totaal

15 jul 2024
Via de website besteld en zodra het ontwerp is gescand, is er een prijs bekend. Zo kom je niet voor rare verrassingen, die ik helaas in het verleden heb gehad. Het door mij verzochte ontwerp is een aantal dagen daarna keurig via de post door mij ontvangen. Prima werk en zal hier zeker nog eens een 3D printopdracht naar toe sturen.

24 sep 2024
I ordered 3 relatively simple parts, with different materials and specifications. All of them were flawed in some way when I received them. Two had a significant sag in a flat, square section, and one had deformed small features. I think both of these could have been seen in production, or called out pre-production as non-printable (particularly the small features). I think I am spoiled from high quality parts I have received from more industrially oriented suppliers, but also the quality fell below even modest expectations.

Beoordelingen voor 3D On Demand

18 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling

Tevreden, maar had graag meer info vooraf kunnen vinden

Ben best tevreden over de kwaliteit. Ik had graag meer info gehad over het verschil in materialen zodat je weet wat je kunt verwachten.Misschien wat plaatjes [macro] bij de diverse materialen en vooraf aangeven wat de minimale vereisten zijn qua dikte/lijnen etc.
Geïmporteerde beoordeling
Bestellen ging makkelijk en eenvoudig en het resultaat is perfect, dit was voor mij de eerste keer dat ik een 3D print bestelde. Maar door de eenvoudige opzet van de site ging dit perfect en werd het snel geleverd.

Super makkelijk

Ik dacht laat ik het eens een keer proberen.Zonder ook maar één hapering werd het .step model geaccepteerd, en de vervolgstappen doorlopen.3 dagen later het kunststof model ontvangen:Perfect!Dit ga ik vaker doen.
Geïmporteerde beoordeling
De producten zien er goed uit en voldoen aan mijn verwachtingen. Er was één object verkeerd geprint, maar die fout werd snel en kosteloos hersteld nadat ik dat gemeld had. Prima service dus. En een mooie prijs.
22 nov 2023

3d modellen

1 van de modellen, was niet direct geschikt om te printen, er is meerdere malen door hun contact opgenomen, om te kijken hoe ze het goed zouden kunnen doen. Prima service, prima prijs, prima kwaliteit.Top
Geïmporteerde beoordeling
Paco was een held! Bij aanvraag van een klein onderdeel had ik een fout gemaakt waardoor het er minuscuul uitkwam. Toen kwam Paco en was hij heel vriendelijk te hulp geschoten. Fijne service!
3 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Aanvankelijk was er iets fout met het systeem wat resulteerde in slechte prints. Na hierover geklaagd te hebben zijn de prints alsnog snel en met korting geleverd. Een goede service dus.
16 nov 2023

Super

Netjes geprint en heel snel geleverd. Zondag besteld, dinsdag al in huis. Zat ook nog een zakje snoep bij de bestelling:) Topbedrijf, ik ga hier zeker vaker bestellen.
21 okt 2023

A+++

Zeer snelle levering, het ingeven van een bestelling gaat vlot en het printwerk is van prima kwaliteit. Ik hoef zelf geen 3D printer in huis te hebben.
19 mrt 2024

Goede kwaliteit en medewerking

Goede kwaliteit en er werd goed meegedacht om de kwaliteit en eind resultaat nog beter te kunnen krijgen. Echt super!Wat mij betreft een aanrader!
26 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prints waren snel en goed geleverd. Voor mij een goeie oplossing daar ik zelf geen grote objecten kan printen. Het scheelt mij tijd en moeite.
Geïmporteerde beoordeling
The best! I had a difficult 3D print that wasn't really print-ready. They were so kind and communicated everything. Absolute top service...

Top service en kwaliteit

Snel, vriendelijk, behulpzaam, goedkoop. Zou geen reden weten waarom ik hier niet nog eens naar toe ga. Simpelweg top service en kwaliteit!
15 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Het eind resultaat was goed met snelle levering

Het eind resultaat was goed, hier en daar wat kleine oneffenheden die met een schuurpapiertje kan verholpen worden.Resend snelle levering.
30 apr 2024

Duidelijk en goed

Duidelijke communicatie, kwaliteit van prints is goed. Prijs iets aan de hoge kant voor seriematig werk maar prima voor prototypes.
25 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super serviceSnelNiks is teveel en kwaliteit is topKoop hier regelmatig voor allerhande 3d prints, ook adviseren ze je heel goed
11 feb 2024

Super!!

Eerste keer dat ik iets heb laten 3d printen en ben super tevreden met het resultaat. Ook nog eens super snel geleverd vind ik.
25 mei 2024

Immer tevreden

Bestelling ingeven is eenvoudig, prijzen lijken mij zeer ok en bestelling altijd zeer snel geleverd, doorgaans na twee dagen.
Geïmporteerde beoordeling
Het was een prima ervaring.Ik kreeg snel antwoord en nuttig advies.De print was snel en zeer fraai. Precies volgens de opgave
23 apr 2024

Garantie

Mijn artikel werd gebroken bij levering… gelukkig waren ze hier zo vriendelijk om me nieuwe op te sturen zonder extra kost!