123planten.nl- Logo - Beoordelingen

123planten.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.676 beoordelingen in totaal

16 sep 2024
Ik heb mijn bestelling netjes verpakt en compleet ontvangen. Planten en verzending zijn ook betaalbaar in tegenstelling tot andere planten webshops. De communicatie is nog wel een puntje van verbetering. Een van mijn planten bleek niet voorradig. Dit was niet op de website aangegeven. Pas toen ik een mail stuurde hoe het met mijn bestelling was omdat de dag van de gekozen levering, ik nog geen track en trace had ontvangen. Er werd verteld dat 1 plant niet voorradig is. Deze plant zou op korte termijn weer leverbaar zijn. Dus kon ik kiezen om of deze plant uit mijn bestelling te halen of om te wachten tot de plant weer voorradig was. Ik heb besloten te wachten. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling 1 week na de gekozen leverdatum compleet ontvangen. Maar ik had liever eerder een mailtje gehad dat 1 plant niet op voorraad was ipv nadat ik zelf mailde.
MR
Mylène R.
Noord-Brabant

13 aug 2024
Vorige week wilde ik ontvangen watermeters retourneren of omwisselen in watermeters met een andere lengte. Volgens de website moest ik dat per e-masil of telefonisch aanmelden. Ik belde en kreeg het verzoek dat in een e-mail te zetten. Gedaan. Kreeg vervolgens twee antwoorden per e-mail, een nav. mijn e-mail en een nav. de interne telefoonnotitie van degene die me telefonisch te woord stond. Beide e-mails met een standaardtekst zonder instructies waarin vooral werd uitgelegd dat ik geen planten kan retourneren. Dus heb ik een antwoord gekregen zonder dat de e-mail die ik op verzoek stuurde door een mens is gelezen, lijkt mij. Het telefoontje was dus niet zinvol en de e-mail die ik op verzoek stuurde evenmin. Kortom, geen zinvol contact, wel gedoe. Uiteindelijk alles maar 'gewoon' teruggestuurd.

Beoordelingen voor 123planten.nl

Tevreden en snel reactie

De bestelling was super goed ingepakt en beschermd. Toch hebben ze niet in de handen hoe de post de pakketen behandelen. Na een melding van een klein problempje werdt het snel opgelost. Planten zijn mooi, prijs is goed en geen beestjes erbij (altijd belangrijk). Hier een "happy" klant.
8 mei 2024

Top service!

Wat een super service! Ik had m'n pakket niet ontvangen het was waarschijnlijk zoek geraakt tussen verzenden en ontvangen. Na contact te hebben gehad met Juliette stelde zij gelijk voor of ik m'n geld terug wilde of het opnieuw versturen. Waar vind je zulke service nog! Dikke 10+

Snel, professioneel en flexibel

123Plant is overduidelijk een specialist in planten en hoe ze het beste verzorgd kunnen worden. Als ze aan het werk zijn op ons kantoor, merk je amper dat ze er zijn. We hebben prachtige planten, die mooi gehouden worden voor ons zonder de zorgen die erbij komen kijken.

helaas faalt plantjes verpakking

ik heb 5 kleine vetplantjes besteld. Drie plantjes zaten in een "harde" transparante verpakking en overleefden het transport. Twee andere zaten in zachte cellofaan met stokjes; die hebben het transport niet overleefd. Dat maakt de aankoop wel erg duur. (Order NB125171).
7 nov 2023

Geweldig

Ik ben heel erg tevreden heb er nog steeds veel plezier van het speciale soort aarde met de meter maakt het enorm handig om mijn planten te verzorgen echt een aanrader ik dacht misschien gaat de meter niet werken zoals andere bedrijven maar deze doet het geweldig!! :3
14 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Mooie sterke planten, goed beschermd en netjes geleverd

Ik bestel graag bij 123planten. De plantjes zijn steeds zoals aangegeven. Netjes en degelijk verpakt zodat ze de reis ook overleven. Dit heb ik al anders meegemaakt toen ik elders een plant aa kocht. Iondertussen heb ik geleerd eerst hier te kijken of ze het hebben.
15 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Planten en potten volgens bestelling en afspraak afgeleverd. Alles klopte zoals op de foto op de website weergegeven. Kleur en grootte. Wel ontbraken er 2 watermeters maar deze zijn netjes nagestuurd na eerst een mail en daarna een nog noodzakelijk telefoontje.

Planten niet netjes verpakt

Goede en mooie planten, helaas niet goed verpakt. Bij het openen van de doos, lag bijna al t potgrond uit de plant in de doos. Extra elastiek om de beschermingsfolie en de plant had gescheeld. Bleef de potgrond in de verpakking, nu was het een bende. Jammer..
17 apr 2024

Beschermd en veilig verstuurd

De planten zijn veilig verstuurd in een plastic cointainer voor ze de doos in gegaan zijn. De planten zijn daardoor met minder stress en zonder beschadigingen aangekomen. Punt van verbetering op gebied van milieu, maak de verpakking van gerecycled karton.
Geïmporteerde beoordeling

Prachtige plant, goed bezorgd!

Een prachtige clusia rosea besteld via de site, die ik bijna nergens anders kon vinden. De plant was zeer goed ingepakt in karton, netjes afgeleverd door dpd, met nog vochtige aarde. In zeer goede staat aangekomen en ik ben enorm blij met de mooie plant!

Extreem goede kwaliteit

Met de communicatie ivm de levering liep het wat fout. MAAR.... wat er geleverd werd was van zo'n kwaliteit, excellente kwaliteit niet te beschrijven. Als ik nu een plant of stekjes wil bestellen, kijk ik eerst bij 123planten en zal daar bestellen.
1 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Ik heb vulkastrat besteld, de volgende dag stond het al op de stoep. Zoals altijd prima geleverd en goede kwaliteit. Ik merk wel dat de laatste paar bestellingen de korrelgrootte wat minder universeel is, maar dat kan ik prima door een zeef halen.
7 mei 2024

prima

Prima maar bestelling liet even op zich wachten , wat mij zorgen baarde .Maar dit was onterecht. Bij vele sites krijg je teveel info , hier had ik wel even een berichtje verwacht dat het wat langer ging duren. Maar alles in goede orde ontvangen.
7 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Prachtige "Prince of Orange"

Onlangs een prachtige "Prince of Orange" via "123planten" besteld. Ik in prima conditie en met de prachtige oranje bladeren ertussen zoals verwacht. Echt weer een pronkstuk. En snel bezorgd tegen een aantrekkelijke prijs ! Helemaal blij mee ;)
Geïmporteerde beoordeling

Nette mooie planten ze waren goed verzorgd

De planten die ik besteld heb waren niet duur en erg mooi. Ik heb de planten erg snel in huis en ze waren ook goed verpakt. Mijn enige op merking is dat de bezorger een beetje grof met het paketje om was gegaan maar daar kun je niks aan doen.
20 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Super mooi en snelle levering

Ik ben naar Aruba geweest op vakantie en wil dat tropische gevoel vasthouden met mooie cactussen en kleurrijke potjes. Ik heb een boomstammetje en daar heb ik ze op gezet, super gaaf Kan helaas geen foto sturen want lig in het ziekenhuis
Geïmporteerde beoordeling

Planten gezond aangekomen, wel met schade

Plantjes zaten goed verpakt, geen aarde uit de potjes gekomen tjidens transport. De blaadjes waren wel in het transport doosje gepropt + geklemt tussen de randen van het doosje. De planten leven wel nog! snelle service en een goede prijs.

Uitstekende kwaliteit!

Doorheen de jaren al vaak planten gekocht bij 123planten en keer op keer zonder uitzondering topkwaliteit ontvangen. Voor mij de beste plantenshop die je kan vinden tegen correcte prijzen. Absolute aanrader als je wat groen in huis wil.

Toppie

Het is niet de eerste keer dat ik via jullie bestel. De producten zijn in België onvindbaar. Daarom ben ik dankbaar dat het via jullie wel gaat. Schappelijke prijs, geen verzendkosten en supersnel geleverd ook in België. AANRADER!!!

Fantastisch!

Fantastisch afgeleverd en ben super blij, precies de planten die ik wilde hebben de ene plant staat al te shinen in de tuin en de andere ga ik goed verzorgen zodat hij groot genoeg is om op de vensterbank te staan! Toppers bedankt!