123planten.nl- Logo - Beoordelingen

123planten.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.676 beoordelingen in totaal

16 sep 2024
Ik heb mijn bestelling netjes verpakt en compleet ontvangen. Planten en verzending zijn ook betaalbaar in tegenstelling tot andere planten webshops. De communicatie is nog wel een puntje van verbetering. Een van mijn planten bleek niet voorradig. Dit was niet op de website aangegeven. Pas toen ik een mail stuurde hoe het met mijn bestelling was omdat de dag van de gekozen levering, ik nog geen track en trace had ontvangen. Er werd verteld dat 1 plant niet voorradig is. Deze plant zou op korte termijn weer leverbaar zijn. Dus kon ik kiezen om of deze plant uit mijn bestelling te halen of om te wachten tot de plant weer voorradig was. Ik heb besloten te wachten. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling 1 week na de gekozen leverdatum compleet ontvangen. Maar ik had liever eerder een mailtje gehad dat 1 plant niet op voorraad was ipv nadat ik zelf mailde.
MR
Mylène R.
Noord-Brabant

13 aug 2024
Vorige week wilde ik ontvangen watermeters retourneren of omwisselen in watermeters met een andere lengte. Volgens de website moest ik dat per e-masil of telefonisch aanmelden. Ik belde en kreeg het verzoek dat in een e-mail te zetten. Gedaan. Kreeg vervolgens twee antwoorden per e-mail, een nav. mijn e-mail en een nav. de interne telefoonnotitie van degene die me telefonisch te woord stond. Beide e-mails met een standaardtekst zonder instructies waarin vooral werd uitgelegd dat ik geen planten kan retourneren. Dus heb ik een antwoord gekregen zonder dat de e-mail die ik op verzoek stuurde door een mens is gelezen, lijkt mij. Het telefoontje was dus niet zinvol en de e-mail die ik op verzoek stuurde evenmin. Kortom, geen zinvol contact, wel gedoe. Uiteindelijk alles maar 'gewoon' teruggestuurd.

Beoordelingen voor 123planten.nl

Geweldig

Super blij met bestelling, hele mooie planten welke kon ik alleen bij jullie krijgen. Groote assortiment, goed verpakt en zeer goede kwaliteit. Dankjewel, ben heel blij dat ik jullie heb gevonden. Groetjes Elzbieta Cieslarczyk.
Geïmporteerde beoordeling

Handig geen gedoe om alles in de auto te krijgen

Bestelling ging vlekkeloos. Keurig een track and trace link. Planten en bloempotten voldoen aan de verwachtingen. Een min puntje: jammer dat er geen planten info kaartje in de pot is geplaatst. Staat op de stikker op de kweekpot.

Uitstekend!

De site is overzichtelijk. Bestelling is zo gedaan. Met duidelijke informatie over de plant. Betalen kan direct of achteraf. Duidelijke informatie over de verzending. Netjes thuisbezorgd en goed verpakt. Prima klantenservice.
3 feb 2024

Probleemloos

Plant op bestelling, vond het best moeilijk gaat dat wel goed met de bezorging was mijn angst. Inmiddels staat de plant al weer een maand op zijn plek, na probleemloze levering tot op de gewenste plek in huis. Een aanrader.
6 mei 2024

Uitstekende service

Veel keuze op de website en ik ontving een mooie, gezonde plant. De plant was zorgvuldig in een pot geplant met hydrokorrels. De communicatie met 123planten verliep perfect en de bezorging was precies volgens afspraak.
2 mei 2024

altijd perfect!

123planten hebben heel ruim assortiment planten en benodigdheden die ik in een standard winkel niet vind. Mooie planten en met nodige voorzichtigheid bezorgd. Snelle levering. Niets meer om te wensen. Ik kom terug :-)
Geïmporteerde beoordeling

Doos op zijn kop geleverd

Ik denk dat het goede planten zijn, helaas kon ik dit beoordelen want de doos is op zijn kop geleverd met war gebroken bladeren tot gevolg. Ook lagen alle lavakorrels o der in de doos en niet meer in de plantenbak.
Geïmporteerde beoordeling

Mooie planten, goede prijs, goede service.

Voor een mooie prijs een paar prachtige nieuwe planten besteld. Planten waren zeer goed verpakt en daardoor ook onbeschadigd gebleven tijdens transport. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar nieuwe planten.

Goede sevice

Wij waren niet te vrezen over de plant Want de bladeren vielen er allemaal van af Maar gelukkig was er een oplossing Dat jullie een nieuwe plant weer zouden sturen Onze vriendelijk dank daarvoor Groetjes B Baan

Zeer goede ervaring

Nieuwe klant en een zeer goede ervaring. Goede verpakkingen voor de planten dus geen zorgen dat het niet goed aankomt. Prettig en snel contact via de mail na een vraag over vulcastrat. Ik bestel hier zeker weer.
Geïmporteerde beoordeling

Uitstekende, kwalitatieve en snelle service

Na lang zoeken kon ik bij 123 planten de sygonium molted aanschaffen. Omdat de prijs zo "aardig" was heb ik er maar 2 aangeschaft! bestelling was er super snel en de plantjes kwamen in uitstekende conditie aan.
9 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Op de site lijkt erg mooi te zijn, maar helaas toen ik de pakket open deed het was toch een verschil

Ik heb een dag gekozen wanneer mijn pakket zou bezorgd worden, helaas was 2 dagen later en voor planten is ook niet goed zolang in de folie te blijven staan. Hierdoor waren de bladeren gekrompen en verschuurd.
Geïmporteerde beoordeling

Snel en goed bezorgd, kwaliteit planten ok

Er is een ruim assortiment planten om uit te kiezen. Blij met keuze, al lijkt de alocasia zebra nog even te moeten wennen (hoop ik). Bestelling werd snel en uiterst goed verpakt geleverd, mijn complimenten
6 mei 2024

123 TOP

Ruime keuze aan planten. Voor elk wat wils. En vaak aanbiedingen. Heb nu een witte Aglaonema White Joy gekocht. En zoals altijd snel in huis. Staat mooi tussen mijn groene planten. Een echte eyecatcher!

Klacht goed opgelost

Helaas één van de planten beschadigd ontvangen en bloempot voldeed niet aan de verwachting. Binnen 2 dagen kosteloos een nieuwe plant ontvangen en vrij snel daarna geld terug ontvangen voor de bloempot.
20 mrt 2024

Prima service!

123planten.nl is een prima bedrijf. Mooie, sterke plant, goede bezorg en verpotservice en aardige medewerkers. Dat alles tegen een goede prijs. Service achteraf is ook prima. Wij zijn erg tevreden.

Gelukkige planten koper

Ik was blij met de gekregen service. De bezorging was snel, en aanpasbaar als je toch niet kan op het aangewezen tijdstip. Plantjes zijn ook helemaal heel aangekomen dus ik ben helemaal blij :).
Geïmporteerde beoordeling

De eerste keer dat ik bij jullie besteld heb.

Allereerst viel mij op dat de planten erg goed verpakt waren en dat ze ongeschonden zijn overgekomen. De planten op zich zagen er gezond uit. Ik ben dus erg tevreden over de geleverde planten.
Geïmporteerde beoordeling

al twee keer een aankoop bij gedaan, altijd dik in orde, zeker doen

ik had vulcastrat besteld met watermeter en voeding voor hydrocultuur, alles is goed verpakt toegekomen tegen goede prijs voor een goed product, nog geen planten besteld maar zal zeker volgen.

Mooie potjes

Super mooie potjes ontvangen. Design special en zie je niet veel. I.v.m. materiaal ook binnenpotjes besteld. Die waren niet altijd passend maar konden bijgeknipt worden. Ben er blij mee.