123planten.nl- Logo - Beoordelingen

123planten.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.676 beoordelingen in totaal

16 sep 2024
Ik heb mijn bestelling netjes verpakt en compleet ontvangen. Planten en verzending zijn ook betaalbaar in tegenstelling tot andere planten webshops. De communicatie is nog wel een puntje van verbetering. Een van mijn planten bleek niet voorradig. Dit was niet op de website aangegeven. Pas toen ik een mail stuurde hoe het met mijn bestelling was omdat de dag van de gekozen levering, ik nog geen track en trace had ontvangen. Er werd verteld dat 1 plant niet voorradig is. Deze plant zou op korte termijn weer leverbaar zijn. Dus kon ik kiezen om of deze plant uit mijn bestelling te halen of om te wachten tot de plant weer voorradig was. Ik heb besloten te wachten. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling 1 week na de gekozen leverdatum compleet ontvangen. Maar ik had liever eerder een mailtje gehad dat 1 plant niet op voorraad was ipv nadat ik zelf mailde.
MR
Mylène R.
Noord-Brabant

13 aug 2024
Vorige week wilde ik ontvangen watermeters retourneren of omwisselen in watermeters met een andere lengte. Volgens de website moest ik dat per e-masil of telefonisch aanmelden. Ik belde en kreeg het verzoek dat in een e-mail te zetten. Gedaan. Kreeg vervolgens twee antwoorden per e-mail, een nav. mijn e-mail en een nav. de interne telefoonnotitie van degene die me telefonisch te woord stond. Beide e-mails met een standaardtekst zonder instructies waarin vooral werd uitgelegd dat ik geen planten kan retourneren. Dus heb ik een antwoord gekregen zonder dat de e-mail die ik op verzoek stuurde door een mens is gelezen, lijkt mij. Het telefoontje was dus niet zinvol en de e-mail die ik op verzoek stuurde evenmin. Kortom, geen zinvol contact, wel gedoe. Uiteindelijk alles maar 'gewoon' teruggestuurd.

Beoordelingen voor 123planten.nl

9 mrt 2024

Prachtig

Bestelling geplaatst voor een grote sanseveria en hij is prachtig,iets groter dan gevraagd maar ben er dolblij mee.Ondertussen al een nieuwe plant besteld en ik hoop op dezelfde kwaliteit.
3 mei 2024

zeer degelijk bedrijf

Had 3tal planten besteld, waarvan eentje schade bij het transport had opgelopen. Na het doorsturen van een foto werd het bedrag van deze plant onmiddellijk terug gestort ! Super dus !!!
Geïmporteerde beoordeling

Prima kwaliteit, mooie planten, veel keuze

Was op zoek naar een hydrocultuur, vond hier precies wat ik zocht voor een goede prijs. Jammer dat de transporteur de plant niet rechtop heeft vervoerd, zat nu vol met kleikorrels.....!

prachtig mooie planten

voor de eerste keer de gok gewaagd en online planten besteld , geen sec spijt van prachtig mooie planten sieren mijn vensterbank nu. alleen de bezorging met DPD is knudde en kan beter.
1 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Een heerlijke groene oase ervaring

Niet alleen de planten zijn mooi, goed van kwaliteit maar erg betaalbaar. 4 cactussen rijker voor de prijs van 1 in een tuin centrum. heel erg bedankt voor de goede en snelle service.

Subliem!

Mijn bestelling is keurig verpakt geleverd. Staat te pronken in de kamer en nu maar hopen dat het plantje het naar zijn zin krijgt. Bedankt en misschien tot ziens, L.M. Schipper-Trip
Geïmporteerde beoordeling

Prachtige planten en snel geleverd

De door mij bestelde planten zijn exact zoals op de foto op de website. Ze zien er prachtig uit, snel geleverd en erg goed verpakt. Ook de bijbestelde potten zijn prachtig, hulde!!

Komen afspraken na

De spullen die ik besteld heb zijn super. Alles goed verpakt. Sterke stek plantjes van 10 tot 15 cm groot. Snelle reactie via de mail met vragen. Zeker een aanrader voor iedereen

Wauw

Wat een mooie cactussen heb ik ontvangen. Onbeschadigd door de goede verpakking, Super blij mee. Weet zeker dat dit niet mijn laatste bestelling was. Bedankt voor deze beauty’s
1 mei 2024

Uitstekend advies

Nadat ik mijn vraag gesteld had over de verzorging van mijn plant werd ervgezegd datbik binnen twee werkdagen antwoord zou krijgen. Dat klopte en ik was blij met het antwoord.
27 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snel binnen, netjes verpakt.

25-01-2024 een alocasia jacklyn stekje besteld, 27-01-2024 binnen gekomen compleet met heatpack. Stekje was netjes verpakt en een snelle levering. Ben zeer tevreden.
20 jan 2024

SUPER

Wat een mooie plant ( boom ) chinese kamerboom er goed geholpen . Mijn complimenten voor Richard echt iemand die er verstand van heeft. En passie voor zijn werk .....
19 mrt 2024

Super!

Ik heb drie plantjes besteld, plus nog wat andere dingetjes. Alles was hartstikke goed en stevig verpakt. De plantjes in super staat en staan hier prachtig in huis.

Mooie plant

Plant komt goed overeen met de omschrijving en foto's. Goed verpakt. Bezorging via DPD was vertraagd zonder bericht, gelukkig heeft de plant er niet onder geleden.

Helemaal prima

Tevreden met mijn aankoop via de website. De plant is in goede staat bezorgd en staat er mooi bij. Plant komt overeen met de fotos en beschrijving op de website.

Bijzonder goed

Goed en zorgvuldig verpakt en verzonden. Hele mooie planten en 1 extra hangplant erbij gekregen! Heel tevreden! Ik twijfel zeker niet om hier vaker te bestellen.
Geïmporteerde beoordeling

Planten en potten binnen 3 werkdagen in huis! Goed en stevig verpakt. Goede service dus! Hopelijk nog lang plezier van, kamer is in ieder geval opgevrolijkt!
Geïmporteerde beoordeling

Mooie vaas, levering zou sneller kunnen

Prachtige vaas. Prijs kwaliteitsverhouding is prima. Jammer dat het een aantal werkdagen duurt voordat de vaas is bezorgd. Zou sneller kunnen naar mijn mening.
20 okt 2023

Uitstekend.

123 planten levert een uitstekende service met daarbij ook nog goede prijzen voor zeer goede producten met daarbij ook nog een goede keus. Wat wil je nog meer?

Geweldig !

Super mooie plant niet van echt te onderscheiden. Ik ben hier dan ook zeer tevreden over. En ook de super snelle levering en zeer goed verpakt. Top bedrijf !