Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.219 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

Geïmporteerde beoordeling
Kwalitatief goede shirts en snel in huis. Jammer dat we naar een ander babykado op zoek moeten gaan omdat het witte shirt niet meer in alle maten verkrijgbaar is.
Geïmporteerde beoordeling
De kussenslopen zijn bedrukt met een harde foto(soort plastic) dit is niet fijn om op de slapen. Het neemt geen zweet op en het kraakt. Helaas een enorme miskoop.
15 nov 2023

Goede snelle levering en creatief in opzet

Goede snelle levering en een goed product. De snelle levering kon ook waargemaakt worden en dat was top. Positief en leuk ook dat je een eigen doos kan ontwerpen
15 nov 2023

Goede snelle levering en creatief in opzet

Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Ik had een Dopper fles besteld welke helaas stuk werd geleverd. Mijn mail werd snel beantwoord en een nieuwe fles geleverd. Dank jullie wel!
24 mei 2024

Verkeerde grote lettertype

Ik had een fout gemaakt met de lettergrootte van mijn opdruk, maar ze waren heel vriendelijk en kreeg gewoon een nieuw product! Word ontzettend gewaardeerd.
24 mei 2024

Verkeerde grote lettertype

Geïmporteerde beoordeling
Mooie kwalitatieve items, na het wassen (in de vaatwasser) zat de naam er nog prima op. De items kwamen de dag erna thuisbezorgd. Heel snel! Goede service.
Geïmporteerde beoordeling
Snel geleverd en prima flessen en opdruk tegen een mooie prijs maar wel wat teleurgesteld, de bidons zijn wel wat stug en 1 print loopt tegen een naad aan.

The cutest personalized baby gifts

Happy Horse konijn Richie is the cutest gift my daughter received when she was born, so since then this is my go-to gift if a baby is born in the family.

The cutest personalized baby gifts

Geïmporteerde beoordeling
Erg leuk kraam cadeau met naam besteld bij Simply Colors. De bestelling is erg snel geleverd en het ziet er heel leuk uit met de naam van de baby erop.
25 dec 2023

ontwerp op golfhanddoekje

Heb een ontwerp op golfhanddoekje laten drukken. Helaas kwam t ontwerp niet goed over en is t ook al gaan ribbelen op de handdoek. Wel snelle levering
25 dec 2023

ontwerp op golfhanddoekje

2 jun 2024

Mooie tas

Tas is lekker groot en stevig, mooie kleur (mooie kleuren om uit te kiezen), leuke picto kunnen kiezen uit de selectie. Netjes geleverd. Erg blij mee.
30 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het toilet tasje wat ik had besteld was heel lelijk gestikt, na wat Mail contact kreeg ik een nieuwe toegestuurd kosteloos, dat vind ik super service!
30 mrt 2024