Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.219 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

26 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede en mooie dingen die je zelf kunt samenstellen met naam en foto onze kleinkinderen zijn er altijd super blij mee
26 okt 2023

Origineel en snel geleverd

We hadden snel een kado nodig voor een medewerker bij ons en dit is op tijd geleverd. Met naam erop, helemaal leuk!

Origineel en snel geleverd

23 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
het bestelde slaapzakje was van goede kwaliteit, de opdruk leuk en het werd snel bezorgd! alles prima in orde dus!
23 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Een leuke site met een grote variatie aan geboorte cadeautjes. Bovendien fijn contact gehad met de klantenservice.
19 sep 2024
Ik bestel regelmatig op simply colors en ik heb nooit klachten gehad en als er iets fout gaat lossen ze snel op.
Geïmporteerde beoordeling
Top service, na een druk fout op het knuffeltje werd er gelijk een nieuwe naar mij opgestuurd en die was perfect!
Geïmporteerde beoordeling
Schitterende service; bijzonder snelle, correcte levering en mooie, afgewerkte producten! Voor herhaling vatbaar!

Super thee beker!

Super snel verstuurd, top beker die niet de hele dag te heet blijft en nog met m’n eigen naam erop! Erg blij mee

Super thee beker!

Geïmporteerde beoordeling
Leuke en duidelijke website. En heel erg tevreden over het cadeautje en fijn op de hoogte gehouden qua levering.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle service en mooie kwaliteit. Alleen jammer dat de kleur van de tas zo anders is dan op de foto op de site!
Geïmporteerde beoordeling
De koffer met foto was een schot in de roos was een mooi verjaardag cadeautje Alles keurig geregeld van jullie

toilettassen

Voor 2 gezinnen toilettassen en make-uptassen besteld Wat zijn ze leuk!!! En wat waren ze dr blij !!! Bedankt
Geïmporteerde beoordeling
Dit bedrijf heeft hele leuke spulletjes voor kinderen. en ruime keuze om uit te zoeken. en het is betaalbaar.