Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.219 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

19 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie dopper ontvangen. Helaas ging er iets mis met de levering (fout DHL), maar dat heeft Simply Colors heel netjes opgelost.
Geïmporteerde beoordeling
Vandaag weer een mooie gepersonaliseerde rugzak binnen gekregen! Goede kwaliteit, ruime keuze, snelle levering, zeer tevreden.

Mooie artikelen

Netjes verpakt en verzonden aangekomen, resultaat artikelen komen overeen met de geschepte verwachting. Blij met de artikelen.

Mooie artikelen

Geïmporteerde beoordeling
Een fietsbidon met geprinte naam erop besteld. Bestelling was makkelijk, levering conform communicatie over levertijd vooraf
Geïmporteerde beoordeling
Prachtig gepersonaliseerd treintje van Little Dutch gekocht voor mijn kleindochter. Heel schattig, netjes op tijd geleverd.

Pakket was verloren bij vervoerder

Pakket was niet bezorgd (lag aan vervoerder). Is snel opgelost door Simply Colors door het sturen van een nieuw pakketje.

Pakket was verloren bij vervoerder

Leuk gepersonaliseerd koffertje!

Koffertje exact zoals ik het besteld had. Makkelijke duidelijke site. Binnen een aantal werkdagen binnen. Prima service.

Leuk gepersonaliseerd koffertje!

Geïmporteerde beoordeling
Goede en snelle service. Zoals je het product ziet als voorbeeld, zo krijg je het ook echt thuis gestuurd! Erg tevreden.

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Goed. Snel binnen precies zoals besteld, binnen gekomen. Goede kwaliteit. Vaker hier besteld, snelle levering. Goedkoop

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Top top top!

De communicatie was erg goed. Super service bij deze bestelling wat zeer gewaardeerd is. Denken mee en lossen op. Top!
26 dec 2023

Alle aandachtMooie kerstballen.

Alle aandacht. En goed geholpen met mijn vragen. En snel geld terug gestort gekregen met een teveel bestelde kerstbal.
26 dec 2023

Alle aandachtMooie kerstballen.

Geïmporteerde beoordeling
Goede en mooie dingen die je zelf kunt samenstellen met naam en foto onze kleinkinderen zijn er altijd super blij mee