Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.219 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

1 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Product was geheel hetgeen er besteld was. Levering ging ook volgens genoemde tijdsbestek. Bedankt,
2 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik vond het gratis baby mutsje erg leuk helaas is deze te klein. En onze man is nog geen maand oud
1 nov 2023

Top toilettas

Mooie toilettas, eigen ontwerp dus helemaal op smaak gemaakt. Degelijke kwaliteit en prima formaat

2 houten spaarpotten

Ik had 2 houten spaarpotten besteld. En kwaliteit was erg mooi. De ontvanger was er erg blij mee.

2 houten spaarpotten

Geïmporteerde beoordeling
Bezorging was erg snel en de tas ziet er superleuk uit. Leuke kleur en een goede kwaliteit print!
2 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Bij jullie ga ik nog bestellen. Een hele snelle bezorging en dit zonder…

Een hele snelle bezorging en dit zonder spoedprocedure met een hele gebruiksvriendelijke website.

Kekke gymtas.

Gymtasje met flamingo en haar naam erop viel erg in de smaak bij mijn achternichtje van bijna 4.
10 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Te duur. Het is maar een normale koffer met een foto erop, het hoeft zeker niet zo duur te zijn.

Een mooi artikel!

De kwaliteit van het artikel is perfect. De service van Simply Colors is zeer klantvriendelijk!

Een mooi artikel!

Prima

Al jaren bestel ik hier met enige regelmaat ! Goede kwaliteit , mooi product ! Snel geleverd !
Geïmporteerde beoordeling
Een heel team met eenzelfde kerstsweater! Een leuke teamfoto gemaakt en in een template gezet.

scheve prijs-kwaliteit verhouding

de kwaliteit van het product staat niet geheel in verhouding met de prijs, dit viel erg tegen.
4 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, mooie dopper alleen had het printje wel een maatje (of twee) groter gemogen.
24 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering, kreeg wat ik besteld had!

Kreeg wat ik bestelde, snelle levering, voor de 1e keer dat ik hier iets bestelde, tevreden!!