Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

284 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.222 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

24 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering, kreeg wat ik besteld had!

Kreeg wat ik bestelde, snelle levering, voor de 1e keer dat ik hier iets bestelde, tevreden!!
Geïmporteerde beoordeling
bestelling liep zoals het hoort. artikel precies zoals ik het besteld en dus ook verwacht had
18 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ook member te worden hoefde ik niet eerst een hele lijst met gegevens in te vinden. Echt top!
18 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Duidelijke website en snelle levering Mijn kleinzoon was superblij met zijn knuffel met naam
5 nov 2023

Eerst factuur ontvangen

Wel contact moeten hebben om een factuur te krijgen en achteraf te betalen, maar wel gelukt.
Geïmporteerde beoordeling
Snel besteld en geleverd. Bidon en opdruk zijn naar verwachting en goed. Niet echt goedkoop.
Geïmporteerde beoordeling
Good Mooi Het is mooi en van uitstekende kwaliteit, ik vond het geweldig, heel erg bedankt
Geïmporteerde beoordeling
We hebben een mutsje en naamstickertjes helemaal gratis gehad. En nog super kwaliteit ook.
8 nov 2023

Zeer tevreden

Overzichtelijke manier van bestellen, snelle levering en goede kwaliteit van de producten

Leuke knuffeltje

Mijn dochtertje is gek op haar knuffeltje, dus voor de zekerheid alvast een 2de besteld.

Gratis mutsje, via blije doos

Super leuk mutsje die kan bestellen bij geboorte van je kind, zit ook nog eens heel goed

Gratis mutsje, via blije doos

1 nov 2023

Tas te groot

Vind de tas erg groot, zou handig zijn als er een voorbeeld wordt getoond met kind erbij
23 mei 2024

Mooi gepersonaliseerde kwaliteitsproducten!

Kwaliteitsproducten die ook nog eens fraai zijn bedrukt resp. geborduurd. Erg blij mee.
23 mei 2024

Mooi gepersonaliseerde kwaliteitsproducten!