Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

284 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.222 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

Geïmporteerde beoordeling
De letters op de Dopper vielen me tegen. Erg klein, helaas. Levering, etc, was perfect!
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling was volgens wens. Levering was vlotter dan aangegeven was. Dus dik tevreden
Geïmporteerde beoordeling
Het was superleuk om gepersonaliseerde golfballen te geven surprise was zeer geslaagd
23 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Producten worden altijd goed geleverd. Bestel wel vaker hier. Altijd mooi kwaliteit.
23 mei 2024
3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
ABSOLUUT prachtig speelgoed, goeie kwaliteit, snel geleverd , veilig en betrouwbaar.

Ik ben altijd tevreden geweest besteld…snel levering

Ik ben altijd tevreden geweest besteld morgen thuis🙌 dat was 1 plaats mijn favoriete

Ik ben altijd tevreden geweest besteld…snel levering

Geïmporteerde beoordeling
Produkten snel en netjes geleverd. Website werkt prima om bestellingen te plaatsen.
Geïmporteerde beoordeling

Snel geleverd en ziet er goed uit!

Als cadeau gegeven. Erg tevreden over hoe de gepersonaliseerde ballen eruit zien.
Geïmporteerde beoordeling
leuke items, veel keuze, betaalbaar voor ieder kind is er wel wat uit te kiezen.
Geïmporteerde beoordeling

Snel geleverd en ziet er goed uit!

30 mei 2024

Goede kwaliteit

Goede communicatie via email, snel geleverd. Producten zijn van goede kwaliteit.
30 mei 2024

Goede kwaliteit

Geïmporteerde beoordeling
mooi product leuke actie. goede service altijd iets speciaal. Bij simply Colors
1 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle service zelfs tijdens de feestdagen en hele mooie koffiebekers ontvangen