bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

5.517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.867 beoordelingen in totaal

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

19 jun 2024
Producten zijn prima, daar zijn die 3 sterren oor. De bezorging was echter ver ondermaats. Bij levering van de eerste bestelling liet de bezorgdienst me uren wachten en de maaltijd uitstellen (ik wil rustig kunnen eten zonder gestoord te worden) om vervolgens doodleuk niet op te komen dagen. De volgende dag is het pakket alsnog geleverd maar ver voor het aangegeven tijdvak. Bij de tweede bestelling hanteerde de bezorgdienst een tijdvak van 08:00-21:30 (!) uur. En dus moest ik de hele dag thuis blijven om het in ontvangst te kunnen nemen. Bleek het ook nog eens om een pakketje te gaan dat in de brievenbus kon worden bezorgd. Het bedrijf heeft een zgn live tracking maar dat functioneert niet. De standaard tracking wordt slechts summier bijgewerkt. Al met al ben ik zo ontevreden met de bezorging dat ik heb besloten om geen aankopen meer te doen bij BesteCanvas. Er zijn gelukkig genoeg bedrijven die dit soort producten leveren en de bezorging laten verrichten door DHL, daar heb ik nooit problemen mee.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

Ondermaatse bezorging

19 jun 2024
We zullen uw feedback over de bezorgervaring in overweging nemen en nader onderzoeken. We zullen via email contact met u opnemen om de situatie verder te bespreken. Uw ervaring is belangrijk voor ons en we streven ernaar om onze service te verbeteren.
15 mei 2024

Mooie foto's in schudlijst. Wel lang erop wachten.

Ik heb mijn bestelling op een zondag geplaatst. 1.5 later op de woensdag ontvangen (1x canvas en 3x foto in schudlijst). Dus als je bestelling snel wilt hebben kan je het beter niet hier bestellen.. ook was 1 foto in schudlijst stuk. Hij lekte. Heb hier een bericht over gestuurd en ik zou binnen 24 uur een reactie krijgen. Helaas houden ze zich hier ook niet aan. De foto's in schudlijst zijn wel heel mooi. De canvas vond ik heel dun. Ik heb in het verleden bij andere webshops besteld en daar vond ik de kwaliteit beter. Dus ik zou de foto's in schudlijst aanraden.. maar de canvas niet.. en de bestelling is dus erg lang onderweg.
15 mei 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zullen de feedback over de leveringstijd en de kwaliteit van de canvas in overweging nemen. We betreuren het te horen dat er een probleem was met een van de foto's in de schudlijst. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
Ik heb 5 " magiese mokken bestel, alleen. De " magie" is SUPER ver te zoeken. En ook HEEL lelijk afgedrukt. Kortom ben ik tevreden NEE, in de verste verte NIET... Als ik wist dat dat ZO slecht zou zij / worden, dan had ik deze ZEKER NIET besteld,wat een afgang. Weer 60 euro WEG, Aangezien ik een uitkering heb, is dit voormij HEEL erg VEEL geld.....foto " bij voegen kan ik niet,het spijt mij,ik weet niet hoe dit moet. Ik hoop dat ik wat " hoor", want deze mokken waren kadootjes..... Een ZEER verdrietige en boze klant. Ingridboon1963@gmail.com Ingrid Boon Molenweg 36 3849RN Hierden Tel: 06 47542696 Vr. Groet
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de mokken. We waarderen je feedback en zullen deze in overweging nemen. We nemen contact met je op via e-mail om verder te praten over de kwestie.

Fotoboek is geen aanrader!

Het zelf ontworpen fotoboek valt zwaar tegen! De kwaliteit van de pagina's is dusdanig dun, dat het fotoboek heel goedkoop aanvoelt en er heel fragiel uitziet. Geen aanrader! Over de eerder bestelde canvassen ben ik overigens wel zéér tevreden. Wat ik ook erg betreur is dat ik een bestelling bij een Nederlands bedrijf plaats, maar dat het fotoboek uiteindelijk vanuit het buitenland (via Polen - Duitsland - Utrecht - Sliedrecht en uiteindelijk Lage Zwaluwe) verzonden wordt en er apart een auto van GLS komt om het fotoboek (als brievenbus-post) af te leveren.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback over het fotoboek. Het is jammer om te horen dat het niet aan uw verwachtingen voldoet. We zullen uw opmerkingen meenemen voor verdere evaluatie. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
24 dec 2023

Kunnen niet op tijd leveren.

Enkele jaren geleden voor kerst iets besteld, binnen de gestelde deadline voor levergarantie. En het was niet op tijd. Dit jaar toch nog eens geprobeerd. Dagen voor de deadline sloot. En je raadt het nooit.... weer niet (alles) op tijd geleverd. Erg fijn om tijdens kerst met lege handen aan te komen bij familie. Zet dan geen deadline timer met lever garantie op je site als je het toch niet junt waar maken. Bestel hier NIET als je iets op tijd wilt hebben. Ik bestel hier gewoon nooit meer. Zat andere canvas leveranciers.
24 dec 2023
We betreuren het te horen dat je ervaringen hebt gehad met late leveringen, zeker rond de kerstperiode. Jouw feedback is enorm waardevol en zal in overweging worden genomen. We zullen via e-mail contact met je opnemen om meer inzicht te krijgen.
18 mei 2024
Andere bezorg service in dienst nemen het duurt onwijs lang met de service van GLS, informatie over bezorgen en tijden zijn bijzonder en het word gewoon zo voor de deur neergezet terwijl ik een mail krijg dat het bij de buren is gebracht...word daar niet zo erg vrolijk van niet in iedere buurt kan dat en buiten dat ook met weersomstandigheden en deze levering lijkt mij niet zo handig! Verder is de canvas foto erg mooi maar om deze reden zou ik jullie never nooit aanbevelen aan andere.
18 mei 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We betreuren het te horen dat de bezorgservice niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen uw feedback serieus en zullen dit intern bespreken. We zullen contact met u opnemen via email om verder in te gaan op de kwestie.
26 okt 2023
had net nad de bestelling gezien dat het een verkeerd formaat was. Heb direct een mail gelaten via de chat en de dag daarop met medewerker gechat. hij zei dat hij dit niet kon veranderen daar het direct in productie gaat maar heb uiteindelijk meer dan een week moeten wachten voor ik het had. heb dan maar bij andere leveransier besteld en had de canvas de dag erop al nof voor dat van jullie en de medewerker deed ook niks moeite om me te helpen zei enkel sorry ik kan je niet helpen
26 okt 2023
Het spijt ons te horen over uw ervaring met de bestelling en de klantenservice. We begrijpen uw frustratie over de levertijd en de communicatie. We nemen deze kwestie serieus en zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken. Bedankt voor het delen van uw feedback.

Klacht over slechte kleurafdruk

Ik heb een klacht neergelegd over het afgeleverde product. De kleur is vele malen lichter geworden dan het aangeleverde origineel, dat gemaakt is door een vakfotograaf van een museum. De klacht heb ik 27-3 rond 16:50 uur via de website van bestecanvas neergelegd en kreeg bericht terug dat er binnen 24 uur contact zou worden opgenomen. Die 24 uur is inmiddels voorbij en ik heb nog steeds niets gehoord. Ik heb op korte termijn een vervangend product nodig i.v.m. project.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren dat u nog geen reactie heeft ontvangen. We zorgen ervoor dat we uw feedback meenemen. We zullen u zo snel mogelijk via e-mail bereiken om de beschreven kwestie te bespreken. Dank voor uw geduld.
7 jun 2024
slechte communicatie, er was beloofd dat ons pakket verstuurd zou worden en eind van de dag een mail zouden ontvangen. helpdesk zou me email sturen met informatie wegens we contact formulier hadden ingevuld. echter hier nooit response op gehad! bleek echter 3a4 dagen pas te zijn gebeurd dat het pakket daadwerkelijk was verstuurd. canvas daarintegen erg mooi wat besteld was maar wegens de service en communicatie zo slecht is 2 sterren.
7 jun 2024
We betreuren het dat de communicatie niet aan uw verwachtingen voldeed. We zullen de feedback in overweging nemen en contact met u opnemen via e-mail om de kwestie verder te bespreken.
3 mei 2024
Mijn eerdere bestelling van canvassen was prima. Bij deze laatste was er eentje overbelicht afgedrukt (omdat ik deze afbeelding ook door jullie in een fotoboek heb laten afdrukken, kan ik duidelijk het verschil zien). Bij 3 van de 5 canvassen was het frame op sommige plaatsen zichtbaar. Het frame is dus aan de kant van het doek niet vlak genoeg geschuurd (dat kun je ook voelen!). Voor de rest was de afdrukkwaliteit weer uitstekend.
3 mei 2024
We waarderen uw feedback en vinden het jammer om te horen dat uw laatste bestelling niet volledig naar wens was. Uw opmerkingen over de belichting en het frame nemen we zeker mee. U kunt een email van ons verwachten voor verdere opvolging.
Ik had 4 foto.s besteld. 1 op canvas. 3 in posterformaat. Bij de bestelling stond dat het gegarandeerd voor kerst bezorgd werd. Dus gewoon op tijd besteld. Waren 3 kerstcadeaus. Maar helaas niet voor kerst in huis. Dus ik zat met kerst zonder 3 kerstcadeaus. Erg vervelend. Vooral omdat ik de enigste was die Dus gewoon 3 personen op 1ste kerstdag geen cadeau kon geven. Na kerst kwamen ze pas aan Kwaliteit was wel goed
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het te horen dat uw bestelling niet op tijd voor Kerstmis is aangekomen. Dit is zeker niet de ervaring die we onze klanten willen bieden. Uw feedback is waardevol en we zullen het in overweging nemen. We nemen contact met u op via e-mail voor verdere communicatie.
Het zou leuk zijn dat het afgeleverd wordt. Op 29 november zou het aangeleverd wordt bij het verzamelpunt. Ben gisteren 30 november naar het afhaalpunt geweest. Vandaag 1 december nogmaals. Ik denk dat jullie GLS er uit moeten gooien. Gisteren was mijn dochters 30ste verjaardag. Speciaal hiervoor besteld. Dus waardeloos. Hoop dat ik het dit jaar nog krijg. Moet even mijn frustatie kwijt sorry dat jullie de dupe zijn.
3 feb 2024

Doodziek van de mail spam!!!

De hoeveelheid mails die ik dagelijks ontvang, ik word er echt doodmoe van! Ik heb me al tientallen keren afgemeld. Ik heb nooit aangegeven akkoord te zijn met reclame en promotiemails. Ik doe mijn bestelling, vind het best nog oké als er af en toe mail komt. Maar dagelijks en dan ook nog wel eens twee keer... Al dik twee maanden en mijn mailbox puilt uit. Belachelijk! Ik wens dat ik mijn bestelling nooit gedaan had!!!
3 feb 2024
Het spijt ons te horen dat u te veel e-mails ontvangt. We nemen uw feedback ter harte en zullen via e-mail contact met u opnemen om uw ervaring te verbeteren. We waarderen uw geduld en begrip.
De kerst"garantie" was zeer misleidend ik heb ruim op tijd besteld, maar kreeg pas net iets binnen. Het contact met de klantenservice was ondermaats en er is geen oplossing geboden, geen begrip, of wat dan ook. Wel heb ik vanaf moment van bestellen tot aan kerst ongeveer 25 (!!!) nieuwe spam mailtjes dat ik met bijzonder veel korting nog wat meer mocht bestellen ontvangen. Om gek van te worden.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw feedback en zullen deze zeker meenemen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken.
17 apr 2024
Bestelling kwam te laat binnen. Er is geen track & trace aanwezig, waardoor je niet precies kan bijhouden waar je pakket zich bevind. Ik had heel wat 10x15 foto’s besteld, tijdens het inzetten van de foto’s had ik 1/5 ervan verwijderd. Deze zijn op een of andere manier toch nog mee besteld. Kwaliteit vind ik niet bijzonder goed, maar gaat ermee door. Het is immers stuk goedkoper dan andere sites.
17 apr 2024
We betreuren dat uw bestelling later dan verwacht is aangekomen en dat u problemen heeft ondervonden met het traceren ervan. We waarderen uw feedback en zullen deze in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail voor verdere assistentie.
14 nov 2023
Nooit vastlijmen achterwand!! Achterwand v.d. fotolijst is hermetisch gelijmd. Ik kan niet bij mijn foto als ik zou willen wisselen van een ander fotolijst of passe-partout. Ik was verbaasd en teleurgesteld. Had clips of pinnen verwacht om de achterwand vast te houden aan de fotolijst. Heb geprobeerd om de achterwand los te krijgen maar gaat niet tenzij ik het flink beschadigd of verniel.
14 nov 2023
We betreuren dat de fotolijst niet voldeed aan uw verwachtingen. Uw feedback is zeer waardevol en zal in overweging worden genomen. We nemen contact met u op via e-mail om deze kwestie verder te bespreken.
Ik ontving, na mijn bestelling, bijna onmiddellijk bericht dat de bestelling in productie was. Het duurde daarna 10 dagen eer ik mijn bestelling ontving. De kwaliteitscontrole van jullie is een lachertje : ik bestelde voor een foto een formaat veel kleiner omdat ik de grote afdruk (bij een vorige bestelling) te wazig vond. Nu is deze even wazig....
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren dat u niet tevreden bent. Uw feedback is belangrijk voor ons en we nemen deze zeker mee in onze verdere dienstverlening. We zullen via e-mail contact met u opnemen om de door u beschreven kwestie verder te bekijken.

Onjuiste bestelling

Ik bestel 3 dezelfde formaten en men heeft besloten om 1 van de 3 foto’s verticaal te doen en de andere horizontaal. Zonder overleg… dit is niet wat ik wilde en niet wat ik had besteld. En nu wacht ik op een oplossing.. heel slecht dat dit niet overlegd wordt. Hopelijk is er een passende oplossing voor. Dit is zonde geld!!!!!
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het te horen dat uw bestelling niet naar verwachting was. We willen u verzekeren dat uw feedback serieus wordt genomen. We nemen contact met u op via e-mail om deze kwestie verder te bespreken.

Bad quality end product. Unacceptable and no service. They ruined my Xmas present.

The plexi is a lot thinner as expected but the worst thing is that the print they stuck on the back of it was messed up and shows visible lines and they even tried to correct it with a second print which they then also messed up. But worst of all that they have not managed to get a reply to my complaint out in 2 weeks.
Antwoord van bestecanvas.nl
We're truly sorry to hear about your experience. It's regrettable that our product didn't meet your expectations and your complaint remained unanswered. We'd appreciate an opportunity to address your concerns more fully. We will reach out to you via email shortly.