bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

5.517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.867 beoordelingen in totaal

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

19 jun 2024
Producten zijn prima, daar zijn die 3 sterren oor. De bezorging was echter ver ondermaats. Bij levering van de eerste bestelling liet de bezorgdienst me uren wachten en de maaltijd uitstellen (ik wil rustig kunnen eten zonder gestoord te worden) om vervolgens doodleuk niet op te komen dagen. De volgende dag is het pakket alsnog geleverd maar ver voor het aangegeven tijdvak. Bij de tweede bestelling hanteerde de bezorgdienst een tijdvak van 08:00-21:30 (!) uur. En dus moest ik de hele dag thuis blijven om het in ontvangst te kunnen nemen. Bleek het ook nog eens om een pakketje te gaan dat in de brievenbus kon worden bezorgd. Het bedrijf heeft een zgn live tracking maar dat functioneert niet. De standaard tracking wordt slechts summier bijgewerkt. Al met al ben ik zo ontevreden met de bezorging dat ik heb besloten om geen aankopen meer te doen bij BesteCanvas. Er zijn gelukkig genoeg bedrijven die dit soort producten leveren en de bezorging laten verrichten door DHL, daar heb ik nooit problemen mee.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

12 jun 2024

Levering duurde langer dan beloofd

Het duurde 4 werkdagen voordat de productie werd aangevangen. Eenmaal geproduceerd duurde het 5 werkdagen voordat ik het product binnen kreeg. Dit is niet conform uw eigen websiterichtlijnen
12 jun 2024
We zullen uw feedback in overweging nemen en nader contact met u opnemen via email om de kwestie te bespreken.
25 mei 2024

Te laten levering.

Naar mijn beleving werd er aangegeven dat er binnen 24 geleverd zou worden, maar helaas had ik mijn canvas pas een paar dagen later, waardoor ik geen cadeau had op de betreffende verjaardag.
25 mei 2024
We betreuren het dat de levering niet heeft voldaan aan de verwachting. We zullen de gegeven feedback in overweging nemen en contact met u opnemen via email om de situatie verder te bespreken.
8 nov 2023
Ik was altijd zeer tevreden over de kwaliteit maar deze keer is het bij 3 producten zeker minder ,veel lichter houten frame en de zwarte randen zijn ook niet strak en best lange levertijd.
8 nov 2023
We betreuren dat uw ervaring deze keer niet overeenkomt met uw eerdere ervaringen. We hebben uw feedback genoteerd en zullen dit in overweging nemen om onze service te verbeteren. Bedankt voor het delen van uw feedback.
Memorie kaarten Bij de memorie kaarten zou het fijn zijn als jullie zelf erover nadenken hoe de fotos te besnijden want het schattig kopje van mij hond is niet zichtbaar en dat is jammer.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en nemen deze zeker in overweging. Het spijt ons te horen dat de foto's niet naar wens zijn. We streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. Dank voor het delen van uw ervaring.
niet duidelijk dat de verzending zo lang duurde en vervolgens levert GLS ook niet op zaterdag uit en kreeg ik het pakket dus te laat binnen (na het evenement). Mosterd na de maaltijd dus
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het ten zeerste dat je pakket later dan verwacht is ontvangen. Je feedback is belangrijk voor ons en zal worden meegenomen. We zullen spoedig contact met je opnemen via e-mail.
Bestelling veel te laat ontvangen. Nu niet meer nodig ( was een welkoms bord voor een feest ) slecht contact met de klanten service. Ik wil mijn geld terug maar hoor hier niets over.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat uw bestelling te laat is aangekomen en dat u problemen heeft ondervonden met onze klantenservice. Uw feedback wordt serieus genomen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om deze kwestie verder te bespreken.
20 jun 2024
Beloofd vandaag besteld morgen in huis,was een vaderdagcadeau voor mijn moeder omdat mijn vader overleden is,gister pas bezorgd,3dagen na vaderdag.....bijna een week over gedaan!!!!
20 jun 2024
Bedankt voor uw recensie. Onze excuses voor het ongemak, en we willen uw probleem zo snel mogelijk oplossen. We hebben al per e-mail contact met u opgenomen en wij zien uw antwoord tegemoet.
18 feb 2024

Mis bevestiging van de lijst

Het ziet er goed uit, snel geleverd maar als ik een lijst krijg verwacht ik er wel een soort van bevesting aan vast. Nu kan het ik het niet ophangen. Is dit een foutje of vergeten?
18 feb 2024
We waarderen uw feedback en begrijpen uw zorgen. We zullen dit in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. Binnenkort zult u een e-mail van ons ontvangen.
14 mei 2024
Veelste klein dekbed , foto enorm onscherp . En ik had 2 katten erop staan en zie er maar 1 heel groot. Het deken is kleiner dan het bed zelf. Dat maakt het enorm vervelend
14 mei 2024
We betreuren het dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Uw feedback is waardevol en wordt in overweging genomen. We zullen contact met u opnemen via email om de kwestie verder te bespreken.
28 mei 2024
Andere koerier zoeken foto op canvas kwam vertrapt aan. schoen afdruk van de bezorger staat erop. Daardoor lijst uit vatsoen. Heb er een foto van als jullie die willen hebben.
28 mei 2024
We betreuren het te horen dat de ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We zullen uw feedback in overweging nemen en via e-mail contact met u opnemen om de kwestie verder te bespreken.
18 mei 2024

Ophangsysteem

Ik had een ophangsysteem besteld bij de foto op glas, deze werd er apart bijgeleverd. Jammer dat deze niet bevestigd was. De verzending duurde 3 dagen, dat vind ik vrij lang.
18 mei 2024
We waarderen uw feedback over de levering en het ophangsysteem. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen contact met u opnemen via e-mail om de kwestie verder te bespreken.
13 jun 2024
Hoge resolutie foto kon niet verstuurd worden, pas een (veel) lagere resolutie werd geaccepteerd. Resultaat was daardoor volledig vaag! Maar wel volle prijs moeten betalen.
13 jun 2024
We betreuren het te horen dat de resolutie van de foto niet voldeed aan uw verwachtingen. We nemen uw feedback serieus en zullen deze in overweging nemen. We zullen spoedig contact met u opnemen via email om deze kwestie verder te bespreken.
Geen goede eraring. De eerste was kapot, wel een nieuwe gehad, daarvan was de maat anders. Heb dat maar voorbij laten gaan. vond ook dat er iets te donker wordt afgedrukt.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen over de maat en de afdrukkleur zijn genoteerd. We nemen uw feedback serieus en zullen deze ter harte nemen. Dank u wel.
17 mei 2024

Langere levertijd

Obv reclame voor Moederdag binnen te hebben besteld. Helaas kwam dagen later binnen. Vanuit de klantenservice een vreemde reactie gekregen met een nietszeggend antwoord.
17 mei 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We nodigen u uit om meer details te geven over uw beoordeling en de reactie van de klantenservice. We zullen via e-mail contact met u opnemen en uw feedback in overweging nemen.
11 jun 2024
u zou me kunnen waarschuwen als de tekst van het kussen wat ik besteden niet helemaal er op zou komen . voor deze prijs zou ik dat als extra service hebben aangenomen !
11 jun 2024
We begrijpen dat de verwachtingen niet volledig zijn waargemaakt. We nemen de gegeven feedback serieus en zullen deze in overweging nemen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder te bespreken.
Ben zeer tevreden over het resultaat van de foto maar was verbaast te zien wat jullie verstaan onder het woord lijst. In mijn beleving is het een frame maar geen lijst.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen uw verwarring over de termen. We zullen uw opmerkingen ter harte nemen om onze communicatie in de toekomst te verbeteren. Dank u wel.
10 mails ontvangen van GLS, en nog niet alles ontvangen van de 3 bestellingen : nog niet alles ontvangen, nog 1 te ontvangen. 1 Zending werd opgesplitst door jullie...
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren dat uw ervaring niet aan de verwachtingen voldeed. We waarderen uw feedback en zullen het in overweging nemen. U zult spoedig een e-mail van ons ontvangen.
21 jun 2024

Het product zag er goed uit, bestelling laat

Het product zag er goed uit! Er was een vaderdag actie toen ik het bestelde, ervanuitgaande dat het dan op tijd in huis zou zijn.. maar dat was helaas niet het geval.
21 jun 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zullen uw feedback meenemen en u via email contact met u opnemen om de kwestie verder te bespreken.
20 apr 2024
Ik had een ophang set erbij besteld maat deze zat er helaas niet bij Daar ik het morgen al cadeau moet doen kunnen jullie dat ophang set verrekenen Bvd Nelly Rongen
20 apr 2024
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen over het ontbrekende ophangset. We zullen uw opmerkingen zeker in aanmerking nemen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken.
7 mei 2024

Schudlijsten druppelden

Mijn bestelling van schudlijsten : verschillende druppelden. Zij waren niet goed dicht gemaakt. Door de dubbele plastieken omhulsel raakte het vocht niet door.
7 mei 2024
Het spijt ons te horen over uw ervaring met de schudlijsten. We waarderen uw feedback en zullen deze in overweging nemen. We zullen via e-mail contact opnemen om verdere assistentie te bieden.