bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

5.517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.867 beoordelingen in totaal

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

19 jun 2024
Producten zijn prima, daar zijn die 3 sterren oor. De bezorging was echter ver ondermaats. Bij levering van de eerste bestelling liet de bezorgdienst me uren wachten en de maaltijd uitstellen (ik wil rustig kunnen eten zonder gestoord te worden) om vervolgens doodleuk niet op te komen dagen. De volgende dag is het pakket alsnog geleverd maar ver voor het aangegeven tijdvak. Bij de tweede bestelling hanteerde de bezorgdienst een tijdvak van 08:00-21:30 (!) uur. En dus moest ik de hele dag thuis blijven om het in ontvangst te kunnen nemen. Bleek het ook nog eens om een pakketje te gaan dat in de brievenbus kon worden bezorgd. Het bedrijf heeft een zgn live tracking maar dat functioneert niet. De standaard tracking wordt slechts summier bijgewerkt. Al met al ben ik zo ontevreden met de bezorging dat ik heb besloten om geen aankopen meer te doen bij BesteCanvas. Er zijn gelukkig genoeg bedrijven die dit soort producten leveren en de bezorging laten verrichten door DHL, daar heb ik nooit problemen mee.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

Scherpte foto

Aangeven wanneer een foto niet scherp genoeg is om op canvas te zetten.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en nemen het zeker in overweging. Uw opmerkingen helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor het delen van uw ervaring.
13 apr 2024
Promoten met binnen 24 uur geleverd en dan een week later pas leveren.
13 apr 2024
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We nodigen u uit om uw beoordeling en gegeven rating toe te lichten. We zullen via e-mail contact met u opnemen. Uw feedback wordt in overweging genomen.
12 jun 2024
Het plexiglas dat voor grote formaten is erg slecht. Deze buigt door.
12 jun 2024
Bedankt voor uw feedback. We zullen deze in overweging nemen en contact met u opnemen via e-mail om uw ervaring verder te bespreken.
2 nov 2023
Mijn mok is kapot aangekomen, hij zat niet eens in bubbeltjesplastic.
24 nov 2023
Bedankt voor uw recensie. Onze excuses voor het ongemak, en we willen uw probleem zo snel mogelijk oplossen. We hebben al per e-mail contact met u opgenomen en wij zien uw antwoord tegemoet.
19 jun 2024
Levering duurt lang ondanks dat niet aangeven wordt op de web site
20 jun 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zullen de feedback in overweging nemen en per e-mail contact met u opnemen om de situatie verder te bespreken.
9 mei 2024
1 is stuk geleverd.en meer dan de helft zijn niet netjes afgewerkt
9 mei 2024
We betreuren het te horen dat uw ervaring niet naar verwachting was. We zullen uw feedback in overweging nemen en u via e-mail contacteren om de kwestie verder te bespreken.

Kwaliteit afdruk 6-

Kwaliteit afdruk. Kleuren niet conform origineel. Goed is prijs.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en nemen deze serieus. We begrijpen dat kleuren belangrijk zijn en zullen uw opmerkingen in overweging nemen. We nemen via e-mail contact met u op.
De afbeelding op canvas met witte rand zit schuin gespannen..jammer
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. Uw feedback wordt gewaardeerd en in overweging genomen. We zullen u via e-mail contacteren om verder te kunnen helpen.
Vind de hoeken van de foto niet mooi gewoon omgevouwen en geniet
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen uw bezorgdheid over de hoeken van de foto. We nemen uw feedback serieus en zullen deze in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail.
Tekst niet helemaal te zien. Geen terugkoppeling. Lijst kapot.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het dat u een minder positieve ervaring heeft gehad. Uw feedback is belangrijk en we nemen deze mee in onze verbeterprocessen. We zullen per e-mail contact met u opnemen om de beschreven problemen verder te bespreken.
10 nov 2023
Op de website staat 2 tot 4 dagen. In praktijk is het 3 weken
10 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. We betreuren het te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we nemen deze mee in onze overwegingen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
8 jun 2024
De fotos zijn enorm wazig en dat voor dit geld duur cadeau!
8 jun 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het jammer om te horen dat de foto's wazig zijn. We zullen de feedback in overweging nemen en nemen contact met u op via e-mail om dit verder te bespreken.
15 jun 2024
Belabberde afwerking, slordig op houten frame vast geniet.
15 jun 2024
We betreuren het te horen dat de afwerking niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw feedback serieus en zullen deze meenemen in onze toekomstige processen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om de kwestie verder te bespreken.
De bestelling kwam een week later pas binnen en beschadigd
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring. We waarderen uw feedback en zullen dit meenemen voor toekomstige verbeteringen. We zullen u binnenkort een e-mail sturen om de situatie verder te bespreken.
18 mei 2024
Heb 15 dagen ge duurt En jullie anwoord niet op de mail
18 mei 2024
We nodigen u uit om uw ervaring en beoordeling verder toe te lichten. We zullen per e-mail contact met u opnemen en uw feedback in overweging nemen.
19 apr 2024
Prima foto's, helaas ook foto's van andere klanten erbij..
19 apr 2024
We betreuren het te horen over uw ervaring. Uw feedback is belangrijk voor ons en we zullen deze meenemen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
Slechte kwaliteit geleverd. Niet voor herhaling vatbaar.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden bent. Uw feedback is waardevol voor ons. We zullen per e-mail contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken. Wij houden rekening met uw feedback.
15 jun 2024
Niet duidelijk Ik zou daar niet gauw weer in bestellen
15 jun 2024
Bedankt voor uw feedback. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen deze meenemen in onze verdere evaluatie. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dieper in te gaan op de door u beschreven kwestie.
Slecht kwaliteit Slechte prijs/kwaliteit verhouding
7 jun 2024
The print is too bad on the canvas..it is very blury
7 jun 2024
We appreciate your feedback regarding the print quality. We will take this into account and contact you via email to further discuss the details of your concern.