Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

29 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijk,keuze is groot , duidelijke maat tabel

Top
29 mei 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
20 jun 2024
21 jun 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hatland
19 jun 2024
21 jun 2024
15 jun 2024
15 jun 2024
14 jun 2024
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Kwaliteitsartikelen zoals alle goede outdoormerken.Snel leveren, goed verpakt, goede customer service en vriendelijk personeel die proactief handelen (zoals het hoort!)

Hatland is een bedrijf dat zich mag meten met alle kwalitatieve zaken die het goed geregeld hebben, qua kwaliteit en service. Nou dit is er ook een.Petten tegen muggen enz draag ik bij ruig weer en grote hitte. Na jaren verslijt het bij mij nog niet. Vaak doornat geworden en onder de kraan schoongemaakt. Bleef als nieuw! Dit is betrouwbaar materiaal 👍Ben helaas deze pet met nekbescherming en anti mug onderweg verloren, terwijl ik deze als natuurfotograaf al jaren bezat. Heeeel vlug n nieuwe besteld. Ben weer happy, dus kom maar op met dat heftige weer 💪😁
13 okt 2023
22 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering. Keurig verpakt. Ruim assortiment. Betaalbare opties.

Door hersenletsel heb ik veel last van lichtgevoeligheid. Om deze reden was ik op zoek naar hoofddeksels die mij hiertegen kunnen beschermen. Maar ook prettig om mn hoofd zitten (niet knellen) of harde dubbelgestikte randjes aan de binnenkant hebben. Liefst ook wat ademend materiaal. Ik ben ruim geslaaagd!Zowel een normale pet als een zonneklep met beide een extra brede klep! En nog een zonneklep in een andere kleur en model. Daarnaast grote pre dat de prijzen betaalbaar zijn. Maar dit niet te zien is in de geleverde kwaliteit!
22 sep 2023
16 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goede kwaliteit, goede pasvorm en snelle verzending

Ik heb de brede klep (inmiddels 3 fietstas, tuin en auto) . Als gevolg van nah kan ik geen direct zonlicht verdragen (prikkels). En ik hou zo van de zon. Zonnebril werkt niet afdoende. Maar met de klep kan ik alles weer doen.Zon schijnt dan klep op …wat ik ook doe. Van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat.Als gevolg van viezigheid moet ik zo nu en dan vervangen maar kwaliteit is top. Dame van neurorevalidatie raadt m inmiddels ook aan bij cliënten met deze klachten nav mijn succesverhaal 🍀
16 mei 2024
18 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Fijne klantvriendelijke Customer Service die de tijd neemt en oplossingsgericht denkt.Producten zijn van hoge kwaliteit en meten zich met die van de grote outdoor merken!Zendingen worden netjes verpakt en snel verstuurd.Het assortiment is breed en product

De petten met UV-bescherming voldoen super. Ik ga bij de zon, die tegenwoordig behoorlijk schadelijk is, nooit zonder een van mn petten met nekbescherming, uv50 blok, mugproof en copldown op pad.Bij grote hitte is de cooldown versie met uv50 blok en nekbescherming geweldig. Een aanrader!In de muggenperiode is de pet met nekbescherming en anti mug helemasl geweldig. Je hebt er dan nog uv50 blok bij zelfs.Super tevreden over deze slijtvaste en betrouwbare petten.Trouwe metgezellen!!
18 okt 2023
1 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

I totally recommend the Hatland.nl. I bought the hat in wrong size, as my head circumference is between the sizes. The customer service on a highest level, really kind and informative, helped me and explained which size should I buy. Additionally I recei

I was looking for a while for a pink wollen hat. I found a perfect one on hatland.nl it‘s the Bridgerton fedora model.Now I know my size and I‘m planning to explore more colors to fit them with more outfits. The hat for me is like a cherry on the cake for a good outfit. It gives the character to the look and makes you look recognizable. I would love to find the line which would fit for the adult and a kid, kind of a mama&mini collection. It would be great.
1 nov 2023

Zeer goede service!

Dit was mijn tweede gekochte pet bij Hatland. Toen ik de pet thuis ontving (goede en snelle levering!) was ik niet zo blij met het model. Na contact per mail was de oplossing erg goed en naar volle tevredenheid; ik mocht een nieuwe pet in de winkel onder de rook van Zwolle uitzoeken (omruilen). Sybren, super bedankt voor de uitstekende service! Als ik straks weer op de A28 langs Hatland rij, dan heb ik opnieuw een breede glimlach. Dank!!
24 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Mijn vorige pet van Hatland in de winkel gekocht. Ik was op zoek naar een extra/nieuw pet, maar kon in de winkel telkens niet goed slagen. De site van Hatland gaf echter veel meer mogelijkheden aan dan ik in de winkels kon vinden en het kiezen van de juis

Mijn vorige pet gekocht in 2016, nog steeds prima maar wel zichtbaar intensief gebruikt. De nieuwe pet past perfect (vaak een probleem voor mij in de winkel) en ook als ik de oorflappen gebruik zit de pet nog steeds stevig en prettig. Oude pet kan nog steeds gebruikt worden, dus nu heb ik een extra pet voor het geval de regen met bakken uit de hemel is gekomen bij de wandeling met de hond. Kan er 1 ondertussen even drogen.
24 okt 2023
27 jan 2024

Stijlvolle hoed gevonden in Nederland

Viele Hüte habe ich in Bonn anprobiert. Die Form machte alt, Farbe dunkel. Bis ich bei einer Shopping-Tour in Holland einen coolen cremefarbenen Hut aus reiner Wolle fand. Schockverliebt, jetzt ist er meiner. Ik heb veel hoeden gepast in Bonn. De vorm is oud geworden, kleur donker. Totdat ik tijdens het shoppen in Nederland een stoere crèmekleurige hoed van zuivere wol tegenkwam. Geschokt door liefde, nu is hij van mij.
27 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling

Pas laat op de dag besteld, maar pakket kwam toch de volgende dag.

Bewust online gekocht bij Hatland agv eerdere positieve ervaringen met Hatland hoeden en petten. Grote voordeel van online bestellen is dat de juiste maat vinden heel makkelijk is. In het verleden vaker te kleine hoeden of petten gekocht omdat mijn maat niet in de winkel was (heb een redelijk groot hoofd). Nu inmiddels een hoed en een pet van Hatland gekocht die prima passen. Geen knellende randen meer :-)
Geïmporteerde beoordeling

Uiteindelijk bleek het item te klein.

Vanwege Black Friday drukte bij vervoerder (DHL) is het pakketje gaan ‘zwerven’ en uiteindelijk nooit aangekomen bij het opgegeven afhaalpunt. Het contact met de klantenservicemedewerker van Hatland.nl was zeer goed; uiterst vriendelijk en nog voordat het gesprek geëindigd was, had ik de track & trace code van de verzending van een nieuw artikel al in de mailbox.
Geïmporteerde beoordeling

Heb het helaas nog niet kunnen zien, vanwegen vakantie.

Prima zaak en erg meedenkend. Moest nog wat opvullers hebben die normaal 1 € kosten en kreeg deze er gratis bij. Terwijl het mijn eigen fout was. Nog bedankt hiervoor. Het gaat niet om de prijs maar om het gebaar. Verzending liep prima en het was er snel. Ik zou het een ander aanraden om hier wat te bestellen. Betrouwbaar en snel. Groeten van Fred
Geïmporteerde beoordeling

Een overzichtelijke website en gebruiksvriendelijke site met een zeer ruim aanbod producten en een heldere, uitvoerige uitleg per product.

Ik kocht een Aiso-winterpet met oorflappen en een klep. Ze zit erg goed, is lekker warm, de oorflappen zitten stevig bevestigd. Dubbele nek en oorbescherming. Ik verdraag niet goed fel licht, de ruime klep is perfect voor zonnige winterdagen. Mooie en degelijke afwerking met duurzame materialen. Vast jaren geniet van.
26 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Toen er iets niet goed was gegaan van de juiste maat pet werd dit heel snel en netjes gecorrigeerd.

Ballonpet Yasmin in de kleur zwart: volgens de maatvoering zou maat M moeten passen, maar helaas bleek deze veel te ruim. Daarom maat S gekocht, deze is juist weer aan de kleine kant. Het verschil in deze 2 maten is vrij groot, maar de kwaliteit is goed en het model heel mooi. Daarom heb ik de pet wel gehouden.
26 apr 2024