Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

2 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ik ben zeer tevreden met de aankopen bij Hatland. Hun assortiment is zo uitgebreid dat je er altijd wel iets moois tussen vind. Snelle verzending en goede informatie over de verzending zelf. Petten zijn goed en netjes verpakt.

Ik heb diverse platte petten gekocht bij Hatland voor diverse seizoenen. Alle petten zien er goed en degelijk gemaakt uit. Zitten altijd perfect en zien er blits uit. Mooie petten waar ik regelmatig complimenten over krijg. Ben er zeer tevreden over en kan deze alleen maar aanbevelen.
2 nov 2023
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland

Geheel volgens beschrijving

Met vakantie vanuit Suriname , diverse winkels afgezocht naar een opvouwbare cap die ventilered en u.v. stralingwerend is niemand die hem had behalve Hatland I'm de vooravond besteld en de volgende middag werden ze bezorgd. En helemaal.naar verwachting, Perfect en bedankt
24 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

De prijs kwaliteit verhouding vind ik goed. Alle hoeden die ik heb gekocht zijn netjes afgewerkt en blijven tot nu toe mooi in vorm.

Ik vind Hatland een heel fijn bedrijf. Al een aantal hoeden gekocht. 2 keer gebeld 1 keer met een vraag een 1 keer omdat er een klein foutje was gemaakt. Ik ben elke keer heel netjes te woord gestaan. Goed advies gehad, het kleine foutje was/is direct opgelost.
24 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Netjes geleverd in mooi aangepaste doos voor hoeden erg fraai en stevig verpakt

Zeer mooi hoed en goede bescherming ook voor de oren tegen de zonOmdat ik regelmatig fiets zou t handig zijn om er aan de binnenzijde 2 oogjes te maken waar een koordje doorkan en de hoed niet van je hoofd kan waaien zie het maar als een tip haha
17 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Zeer fijne en goede ervaring met Hatland. Zeer groot en mooi assortiment en een zeer snel en goede levering van mijn bestelling. Ben uiterst tevreden over Hatland.

Zeer fijne en goede ervaring met Hatland. Zeer groot en mooi assortiment en een zeer snel en goede levering van mijn bestelling( een mooie winddichte haarband en een mooie heren winddichte waterafstotende muts. Ben uiterst tevreden over Hatland.
17 dec 2023
9 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

prima keuze webshop en prachtige hoed

helaas werd de hoed afgeleverd in een beschadigde natte doos. het was die dag ook wel heel erg slecht weer en vermoedelijk was de doos uit de auto gevallen. gelukkig was de hoed zelf die ook nog in plastic was verpakt niet beschadigd.
9 nov 2023
24 apr 2024
De petten die ik gekocht heb kon ik nergens anders vinden. Het is reeds de 2de keer dat ik er koop en de bestelling verloopt zoals op de site vermeld staat. De levering is gebeurt door onze gewone postbode en dat is een pluspunt.
18 jun 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hatland
Geïmporteerde beoordeling

kan niet beter. goede follow up van de bestelling

jaren geleden had ik een Hatland hoed gekocht. Ideale hoed. Had zin in een andere kleur maar wel hetzelfde model. Voila een bestelling bij Hatland.nl gedaan en in no-time ontving ik de gewenste hoed in huis.
Geïmporteerde beoordeling

Overzichtelijke website. Snelle levering en betrouwbaar.

De zonnehoed die ik heb besteld zit goed en staat hartstikke mooi. Ik heb hem al een paar keer gedragen en hij geeft diffuus licht/zachte schaduw. Ideaal als je een boekje wilt lezen en het licht te fel is.
Geïmporteerde beoordeling

Zeer snelle levering. Veel keuze.

Nadat ik in het voorjaar een zomerpet van hatland (osbourn) van mijn vrouw kado heb gekregen, heb ik nu een wollen herfst/winterpet aangeschaft. Wat een mooie kwaliteit en zit gelijk goed. Egr tevreden mee.
6 okt 2023

Prima assortiment, snelle verzending

De gekochte maat M was wat aan de ruime kant (terwijl mijn oude Hatland maat M juist wat strak zat). S is dan waarschijnlijk toch te klein dus opgelost door een stukje vilt tussen de rand te steken.
6 okt 2023
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke website. Vlotte en vriendelijke reactie op een vraag. Snelle verzending.

Ik heb een hele mooie hoed gekocht. Ik twijfelde aan de kleur van de hoed omdat die als roze werd omschreven terwijl hij op de foto’s licht camel leek. De kleur was precies zoals op de foto.
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

In een woord fantastisch. Snelle en correcte communicatie, mooie en hoge kwaliteit en scherpe prijzen.

Zeer goed draagcomfort en mooie styling. Ook niet heel onbelangrijk, hij is heerlijk warm, maar mocht het nog kouder worden dan zijn de afklapbare nek en oren beschermers super comfortabel.
Geïmporteerde beoordeling

Veel keus aan petten. Snel bezorgt. Goed verpakt.

Ik had al een winter pet en een lente pet van Hatland. In beige tinten. Nu ook een Cullum - Linnen flat cap aangeschaft. In de kleur groen. Mooie kleur. En prima kwaliteit. Erg blij mee.
Geïmporteerde beoordeling

Ruim assortiment. Handige maatwijzer om zo de juiste hoofdmaat te bepalen voor het gekozen artikel.Snelle levering en in degelijke verpakking geleverd.

Blij met m'n nieuwe flat cap. Zocht er 1 voor de warmere zomerse dagen. Dus 1 uitgekozen die gemaakt is van zijde wat er voor zorgt dat hij niet zwaar aanvoelt en te warm aanvoelt.
Geïmporteerde beoordeling

Mooie producten van uitstekende kwaliteit

SPF50 Yolo - Katoenen bucket hoed opnieuw besteld voor mijn partner en Fisherman - Katoenen vissershoed nu ook voor mijzelf gekocht. De hoeden blijven mooi en zitten comfortabel.
7 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Mooi assortiment en goed heel nette verzending

Ik had een hele mooie hoed besteld, maar moest die helaas terugsturen, omdat die mij totaal niet stond. Pech! Retourgestuurd en het retourbedrag werd direct teruggestort. Super.
7 mei 2024
2 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Overzichtelijke website, ruime keuze, met de zoekfunctie snel de perfecte cap gevonden!

Joey - Katoenen baseball cap - Kleur : Beige- besteld met UV 50 voor iemand met kanker waarbij de hoofdhuid erg gevoelig is. Kleur is nog mooier in het echt dan op de website!
2 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Na 15 jaar petten van City Sport te hebben gedragen.Wilde ik mij wel eens aan een ander merk wagen.Deze verandering van merk is top.De pet van Hatland zit perfect op mijn kop.
31 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Kwaliteit voor een juiste prijs. Prima contact en service.

Fijne zeegras hoed, die mooi is en blijft!Prima afwerking. Eerder gekocht en na 4 jaar werd het tijd voor een nieuw zelfde exemplaar waar ik veel complimenten over heb gehad.
31 mrt 2024