Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

Geïmporteerde beoordeling

De bolhoed onder de petten !!

Fantastische pet helaas .,helaas in Sevilla laten liggen!!
Antwoord van Hatland.nl
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
Geïmporteerde beoordeling

Top Hatland, geweldig sortiment aan hoofddeksels

Prachtige platte pet en hoed gekocht en ze passen perfect.
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke site, vlotte levering en verzending netjes verpakt.

Precies wat ik zocht goede kwaliteit en juiste maatvoering
7 nov 2023

Heb twee keer een hoed besteld. Snelle levering, correct verpakt. Prima 👍

Twee keer een hoed gekocht. Prima pasvorm, prima kwaliteit
7 nov 2023
14 okt 2023

Correct afgehandeld. Snel ontvangen

Goede kwaliteit doch zo langzamerhand ook stevig geprijsd.
14 okt 2023
11 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Prima kwaliteit, mooi vormgegeven, ruime keuze in petten voor zomer of winter. Ik draag al heel lang petten van Hatland, tot volle tevredenheid!

Ik heb een kleine maat, een s-je van Hatland past perfect.
11 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Hele bestelling snel en tot tevredenheid afgehandeld.

Product voldoet 100% aan foto, maattabel en beschrijving.
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke site, goede en snelle levering.

Mooie pet, goede pasvorm, goede kwaliteit, mooie kleuren.
17 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Prima winkel, makkelijk zoeken met uitgebreide filters

Elke hoed die ik tot dusver heb gekocht, voldoet perfect!
17 okt 2023
25 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goed werkende site met uitgebreid assortiment. Prijs kwaliteit is oké.

No wind muts besteld, deze is geleverd zoals aangegeven.
25 dec 2023
3 okt 2023

Snel en goed

Platte pet heren, heb er nu 2, die met kasjmier is top..
3 okt 2023
11 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke website, ruime keuze in hoeden en petten

De pet zat zo goed dat ik meteen een tweede heb gekocht
11 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke website. Snelle bezorging. Makkelijk te bestellen.

Pet gekocht voor mijn vader. Hij draagt m de hele dag !
Geïmporteerde beoordeling

Mijn derde petje, helaas vergeet ik ze nog wel eens, er ligt er nog eentje in Normandië, de vorige 2 weken terug vergeten in een hotel in Kopenhagen. Ik hoop van deze pet wat langer ple ze Ier te hebben.

Voor mijn kop perfecte pasvorm, ‘‘s winters lekker warm
5 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Zeer klant vriendelijk en ook nog als uitzondering persoonlijk geholpen

Prijs is goed en de hoeden staan mooi en zitten perfect
5 nov 2023
26 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Je krijgt wat zij beloven.

Mooie eigentijdse hoed en kreeg al vele complimentjes.
26 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Ruim assortiment petten in grotere maten. Niet (one size flitsall) maar gewoon de maat die je nodig hebt.

Helemaal tevreden. Mooie kwaliteit en redelijke prijs.

Gemakkelijk, toegankelijk en overzichtelijk

Prima "outdoor" producten. Goede kwaliteit en comfort
26 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ruime keuze en goede kwaliteit!

Heerlijke pet, maat klopt ook netjes met de maattabel.
26 okt 2023
18 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

goede website met goede service en snelle levering

hoedjes voldoen uitstekend en naar onze verwachtingen
18 mei 2024