Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

Goed petje gekocht

Petje precies zoals beschreven en getoond op de site van Hatland
Antwoord van Hatland.nl
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
Geïmporteerde beoordeling

Al meerdere keren iets besteld bij hatland. Bestellen gaat eenvoudig en snel thuis afgeleverd. Prima kwaliteit petten.

Eenvoudig bestellen en snel geleverd. Prima kwaliteit en pasvorm
31 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ik werd snel en vriendelijk geholpen toen ik de pet van mijn dochter wilde ruilen, werd gelijk aktie ondernomen!

Mijn dochter is blij met haar Barrow per, hij staat haar super!
31 dec 2023
24 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goed assortiment. Snelle levering.

Helaas maat niet goed. Ga product terugsturen voor andere maat.
24 dec 2023

Duidelijke website, vlotte verzending

Heel erg blij met deze heerlijk warme muts. Echt top kwaliteit.
1 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Fijne website met duidelijke omschrijving en foto's

Fijne pet voor de echtgenoot! Goed passend en heerlijk luchtig
1 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Op de site werd goed beschreven welke maat van hoed ik nodig had. Mooie snelle levering!

Al veel plezier gehad van mijn hoed op mijn vakantie naar Kos!
Geïmporteerde beoordeling

Hele goede, overzichtelijke website. Makkelijk zoeken naar precies de juiste pet!

Perfecte pasvorm. Ik heb er nu 2 maar er volgen er zeker meer
29 okt 2023

Snelle service, ruim assortiment

Gekozen hoed valt groot. Maatje kleiner besteld en past goed.
29 okt 2023
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

De aangeschafte hoeden zaten zorgvuldig verpakt. Retourzending van 1 hoed en restitutie van het aankoopbedrag verliep snel en correct.

De aangeschafte hoed is van goede kwaliteit en bevalt prima.
21 mei 2024

Prima en vlotte levering

Pet was te klein en andere besteld. Restitutie vlot geregeld
Geïmporteerde beoordeling

Goed pet was een maatje te groot en deze was snel omgeruild voor een maat kleiner

Mooie pet met zowel van binnen uit oorkleppen als van buiten
Geïmporteerde beoordeling

Netjes geïnformeerd toen bestelling bij DHL zwaar beschadigd bleek te zijn en opnieuw werd verstuurd. Vervolgens bestelling goed verpakt ontvangen.

Nog niet gebruikt maar ziet er mooi en kwalitatief goed uit.
Geïmporteerde beoordeling

Ruime keuze en een prettige site.

Fijne pet voor de koude dagen met een luxe uitstraling. Top!
Geïmporteerde beoordeling

Goede kwaliteit. Ruime keuze voor diverse activiteiten.

Zelfde pet gekocht in andere kleur omdat ie zo goed bevalt.
Geïmporteerde beoordeling

De bolhoed onder de petten !!

Fantastische pet helaas .,helaas in Sevilla laten liggen!!
Geïmporteerde beoordeling

Top Hatland, geweldig sortiment aan hoofddeksels

Prachtige platte pet en hoed gekocht en ze passen perfect.
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke site, vlotte levering en verzending netjes verpakt.

Precies wat ik zocht goede kwaliteit en juiste maatvoering
7 nov 2023

Heb twee keer een hoed besteld. Snelle levering, correct verpakt. Prima 👍

Twee keer een hoed gekocht. Prima pasvorm, prima kwaliteit
7 nov 2023

Correct afgehandeld. Snel ontvangen

Goede kwaliteit doch zo langzamerhand ook stevig geprijsd.