Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

31 jul 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hatland
28 jul 2024
23 jul 2024
20 jul 2024
22 jul 2024
2 jul 2024

Ik ben zo blij met de hoed van Hatland.

3 jul 2024
Bedankt voor uw review! Dat is erg leuk om te horen Jan. Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hatland
2 jul 2024

Hatland goede en snelle service

Bij Hatland een goed besteld, welke snel thuis werd bezorgd. Helaas was de goed te klein, geretourneerd en een paar dagen later een nieuwe hoed in de juiste maat binnen gekregen. Super mooie kwaliteit
3 jul 2024
21 jun 2024
Uitgebreid aanbod voor een redelijke prijs. Keuze uit beschikbare kleuren is soms wat beperkt. Spoedige levering en correcte terugmelding van de stappen hiern.
24 jun 2024
CV
Cees v.
Hazerswoude
4 jul 2024
Uitgebreide keuze, net iets voordeliger dan in een winkel diehetzelfde product verkoopt. Goede kleur en uitstekende pasvorm. Snel besteld en geleverd
10 jul 2024

Top hoed

Mooie hoed gekocht bij Hatland. Mooie hoed, goede prijs en uitstekende kwaliteit. Wat wil je nog meer
11 jul 2024
KV
Karin V.
Huizen
5 jul 2024
Prachtige hoed, gekocht op basis van een beschrijving, voldoet geheel aan de verwachtingen.
7 jul 2024
Super attent en correct! Snelle levering, prachtige hoed en mooi verpakt !