Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

15 jul 2024
Attent om even te bellen omdat ik huis nummer was vergeten door te geven.
16 jul 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hatland
4 jul 2024
snelle levering en mooie pet. Alleen DHL deed niet wat was beloofd.
4 jul 2024
Snelle afhandeling van retour en levering van vervangend produkt
GB
gabby b.
kockengen
30 jun 2024
Product voldoet aan de beschrijving. Is goed ingepakt.
26 jun 2024
Kwaliteit product is goed en bezorging was snel
30 jun 2024
De juiste behandeling en zeer netjes verpakt.
8 jul 2024
Goede verpakking voor hoed. Snelle levering.
13 jul 2024
Zit goed! Ga hem testen in Thailand. Dank!
8 jul 2024
snelle levering en het product werkt!
26 jun 2024
Heel mooie pet en vrij snel geleverd.
Duidelijke informatie, snel geleverd
5 jul 2024
snelle levering en goede verpakking
14 jul 2024
Mooi product en snelle levering
6 jul 2024
Keurig geregeld. Mooie website.
29 jun 2024
Goed product en keurige levering
PC
peter c.